Number of found documents: 1241
Published from to

Etické aspekty eutanázie
TSOODOL, Khaliun
2011 - Czech
Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Etické aspekty eutanázie

TSOODOL, Khaliun
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2011

Účetní přidaná hodnota versus ekonomická přidaná hodnota
KANTOVÁ, Lucie
2011 - Czech
Keywords: přidaná hodnota; účetní hodnota Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Účetní přidaná hodnota versus ekonomická přidaná hodnota

KANTOVÁ, Lucie
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2011

Optimalizační nákladové strategie
JESLÍNKOVÁ, Michaela
2011 - Czech
Keywords: strategie; optimalita Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Optimalizační nákladové strategie

JESLÍNKOVÁ, Michaela
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2011

Balanced Scorecard v podnikové praxi
ŠVEC KOURKOVÁ, Pavla
2011 - Czech
Keywords: systém vyvážených ukazatelů výkonnosti podniku; praxe Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Balanced Scorecard v podnikové praxi

ŠVEC KOURKOVÁ, Pavla
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2011

Analýza služeb pro zatraktivnění mimosezóny v lázních Třeboň
ŘIMNÁČOVÁ, Lucie
2010 - Czech
Keywords: cestovní ruch; region Třeboňsko; lázeňství v Třeboni; zpestření mimosezóny; tourism; region Třeboňsko; spa in Třeboň; diversify out of season Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Analýza služeb pro zatraktivnění mimosezóny v lázních Třeboň

ŘIMNÁČOVÁ, Lucie
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010

Výtvarné aktivity s autistickými dětmi v rámci speciální školy
JIROUSEK, Michal
2010 - Czech
Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Výtvarné aktivity s autistickými dětmi v rámci speciální školy

JIROUSEK, Michal
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010

Vnímání domova v dětské výtvarné tvorbě z rozdílných kulturních a sociálních prostředí.
VÍŠKOVÁ, Anna
2010 - Czech
Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Vnímání domova v dětské výtvarné tvorbě z rozdílných kulturních a sociálních prostředí.

VÍŠKOVÁ, Anna
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010

Možnosti využití prvků vybraných psychoterapeutických systémů v rožnovské arteterapii
HOLUBOVÁ, Marie
2010 - Czech
Bakalářská práce "Možnosti využití prvků vybraných psychoterapeutických systémů v rožnovské arteterapii" pojednává o využití prvků klasické psychoanalýzy, jungiánské psychoterapie, kognitivní teorie J. Piageta, kognitivně- behaviorální psychoterapie, integrativní psychoterapie a formě skupinové psychoterapie v rožnovské arteterapii. Dále se pak zabývá integrací nebo ekvivalenty těchto prvků v procesu rožnovské arteterapie. Diploma Thesis "The Evaluation of Possibilities of Selected Psychotherapeutic Elements in Roznov Art Therapy" Deals with The Evaluation of Possibilities of Psycho-analysis, The Analytic Psychology of C. G. Jung, The Cognitive Theory of J. Piaget, Cognitive- Behavioral Psychotherapy, Integrative Psychotherapy, Group Psychotherapy in Roznov Art Therapy. After That Diploma Thesis Integrates These Elements into the Process of Roznov Art Therapy. Keywords: Rožnovská arteterapie. Klasická psychoanalýza. Jungiánská psychoterapie. Kognitivně - behaviorální psychoterapie. Kognitivní teorie J. Piageta. Integrativní psychoterapie. Skupinová psychoterapie. Integrace prvků systémů. Proces rožnovské arteterapie.; Roznov Art Therapy. Psycho - analysis. The Analytic Psychology of C. G. Jung. Cognitive - Behavioral Psychotherapy. The Cognitive Theory of J. Piaget. Integrative Psychotherapy. Group Psychotherapy. Integration Elements. The Process of Roznov Art Therapy. Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Možnosti využití prvků vybraných psychoterapeutických systémů v rožnovské arteterapii

Bakalářská práce "Možnosti využití prvků vybraných psychoterapeutických systémů v rožnovské arteterapii" pojednává o využití prvků klasické psychoanalýzy, jungiánské psychoterapie, kognitivní teorie ...

HOLUBOVÁ, Marie
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010

Aktivizační a vzdělávací programy pro seniory v Karlovarském kraji
HANZELOVÁ, Jiřina
2009 - Czech
Diplomová práce se zabývá tématem Aktivizačních a edukačních programů pro seniory v Karlovarském kraji. Téma je v práci členěno do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá stářím jako problematikou biopsychosociální, tj. hodnotí demografii stáří, koncepci zdravého stárnutí, zabývá se zdravotně sociální geriatrickou diagnostikou a hlavně jednotlivými aktivizačními programy, jejich vytvářením a zásadami, jejich významem a praktickou aplikací. Zvláště jsou zařazeny programy edukační, popsána jejich specifika a využití a jejich výuka na vysokých školách Karlovarského kraje. Druhá, výzkumná, část práce, se skládá ze stanovení hypotéz, cíle práce a metodiky výzkumu. Byla zvolena kvantitativní metoda výzkumu, touto metodou byly zhodnoceny tři dotazníky: pro respondenty žijící v zařízeních pro seniory, pro respondenty žijící v domácím prostředí a pro profesionální pracovníky zařízení, kteří se zabývají aktivizačními a edukačními programy. Dále byla provedena komparativní analýza dotazníku pro respondenty žijící v zařízeních pro seniory a dotazníku pro respondenty žijící v domácím prostředí. Předmětem této analýzy jsou otázky stejného zaměření a jejich statistické zpracování. Veškerá data jsou zpracována za pomocí grafů, tabulek a statistického programu SPSS. Nejvýznamnější je testování hypotézy týkající se informovanosti respondentů o aktivizačních a edukačních programech a s ní související účast v těchto programech, a dále hypotézy, mají-li profesionální pracovníci (lektoři kurzů) dostatek informací o celém spektru těchto programů. Diskuze je zaměřena na zhodnocení cílů výzkumu, praktickou implementaci poznatků do praxe a zejména na další nové skutečnosti, k nimž jsem došla v souvislosti s realizací výzkumu a se statistickým zpracováním dat. Lze dodat, že respondenti musí mít informace o významu aktivizačních a edukačních programů, o jejich konání a podmínkách účasti. Stejně tak profesionální personál, který je pořádá, či sám lektoruje, by měl být v této oblasti odborně vzdělán či proškolen na kurzech. Pak tyto programy dosáhnou skutečné kvality a jejich význam bude pro společnost ještě mnohonásobně vyšší. The thesis deals with the topic of Activation and education programmes for seniors in the region of Karlovy Vary. The topic is divided here into two parts. The first, theoretical part deals with the old age as a biopsychosocial problem, i.e. it evaluates the demography of old age, the concept of healthy ageing, it deals with medical and social geriatric diagnostics and, above all, with individual activation programmes, their creation and principles, importance and practical application. The work especially includes education programmes, it describes their particularities and use, as well as their teaching at colleges in the region of Karlovy Vary. The second, research part consists of the determining of hypotheses, the aim of the work, and the methodology of the research. I have chosen the quantitative method of research by which three questionnaires were assessed: for respondents living in old people´s homes, for respondents living at home and for professional workers dealing with activation and education programmes in old people´s homes. Further a comparative analysis of the questionnaire for respondents living in old people´s homes as well as those living at home was carried out. The subject of this analysis are the questions of the same aim and their statistic compiling. All the data are compiled with the help of charts, tables and statistic programme SPSS. The most important is the testing of the hypothesis concerning the knowledgeability of respondents about activation and education programmes and related participation in such programmes, and further hypotheses inquiring whether professional workers (course lectors) have enough information on the entire spectrum of these programmes. The discussion is directed at the evaluation of the research targets, practical implementation of knowledge into practice, and especially at additional new facts, which I revealed during the research itself and during the statistic compiling of data. It is possible to say that the respondents must have information on the importance of activation and education programmes, on their taking place and the conditions of participation. Alike the professional staff holding or lecturing them should be professionally trained in courses. Thus the programmes will reach the desirable quality and their importance for the society will be significantly higher. Keywords: Stáří; Geriatrická diagnostika; Koncepce zdravého stárnutí; Aktivizační a vzdělávací programy; Univerzita třetího věku; Evropská federace studujících seniorů na univerzitách (EFOS); Old age; Geriatric diagnostics; Conception of Healthy ageing; Activation a education programmes; University of the Third Age; European Federation of Olders Students at the Universities (EFOS) Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Aktivizační a vzdělávací programy pro seniory v Karlovarském kraji

Diplomová práce se zabývá tématem Aktivizačních a edukačních programů pro seniory v Karlovarském kraji. Téma je v práci členěno do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá stářím jako ...

HANZELOVÁ, Jiřina
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2009

Volnočasové aktivity žáků se zdravotním postižením v základních školách praktických a v základních školách speciálních v okrese Český Krumlov a České Budějovice
ŠTIKOVÁ, Petra
2009 - Czech
Má bakalářská práce se zabývá volným časem mentálně postižených dětí, které navštěvují základní školy praktické a základní školy speciální. Teoretická část popisuje zejména problematiku volného času a mentálního postižení. Zahrnula jsem tam však i integraci mentálně postižených osob do společnosti a krátký exkurz na systém školských zařízení pro mentálně postižené žáky. Cílem práce je zjistit jaká je nabídka volnočasových aktivit v mimoškolních zařízeních pro žáky základních škol praktických a základních škol speciálních v okrese Český Krumlov a České Budějovice a zda žáci tyto volnočasové aktivity využívají. S tím souvisí další cíl, který si klade za úkol zjistit, zda mimoškolní zařízení nabízející volnočasové aktivity dostatečně informují žáky ZŠ praktických a ZŠ speciálních o své nabídce zájmových kroužků a zda je využití této nabídky závislé na finanční situaci rodiny. Posledním cílem je zjistit jaká je nabídka volnočasových aktivit v rámci ZŠ praktických a ZŠ speciálních. Průzkum byl uskutečněný pomocí dotazníku pro rodiče dětí základních škol praktických a základních škol speciálních a dále pomocí dvou řízených rozhovorů. Jeden z rozhovorů byl uskutečněn s řediteli základních škol praktických a základních škol speciálních a druhý se zástupci volnočasových zařízení. To vše v okrese Český Krumlov a České Budějovice. Ze sebraných dat vyšly následující výsledky: volnočasové aktivity v mimoškolních zařízeních jsou dostupné pro žáky základních škol praktických a základních škol speciálních a nabídka zájmových kroužků v těchto školách pokrývá potřeby žáků, kteří mají o tyto kroužky zájem. Výjimkou je základní škola praktická v Loučovicích, která žádné kroužky nenabízí. Bylo by vhodné v této škole nějaký zájmový kroužek založit. Výzkum dále prokázal, že nutnost plateb za mimoškolní zájmové aktivity, není příčinou, proč děti tyto kroužky nenavštěvují. Hlavní problém je v informační síti mezi volnočasovými zařízeními a školou a následně mezi školou a rodiči dětí. Pak situace dopadá tak, že děti navštěvují pouze kroužky v rámci školy, i když by měly větší rozsah výběru v mimoškolských zařízeních. My thesis deals with the free time of mentally handicapped children who attend practical and special primary schools. The theoretical part describes especially the problems of free time and a mental handicap. I also included the integration of mentally ill people into the society and a short excursion to the system of educational institutions for mentally ill pupils. The objective of the thesis is the find out about the offer of free time activities in after-school institutions for the pupils of practical and special schools in the districts of Český Krumlov and České Budějovice and to find out if the pupils participate in these free time activities. The next objective is to find out if after-school institutions offering these free time activities sufficiently inform the pupils of practical and special primary schools on the offer of hobby groups and if the use of this offer depends on the financial situation of a family. The last objective is to find out about the offer of free time activities in terms of practical and special primary schools. The research was carried out by the help of a questionnaire for the parents of pupils from practical and special primary schools and further by the help of two controlled interviews. The first interview was carried out with the headmasters of practical and special primary schools and the second was carried out with the representatives of free time institutions. Everything took place in the districts of Český Krumlov and České Budějovice. From the collected data the following facts resulted: free time activities in after-school institutions are available for the pupils of practical and special primary schools and the offer of hobby groups in these schools fulfills the needs of pupils who are interested in these groups. An exception is The Practical Primary School in Loučovice which does not offer any hobby groups. It would be appropriate to open a hobby group there. The research also proved that the necessity of payments for after-school hobby activities is not the reason why some children do not participate in them. The main problem lies in the information net between free time institutions and a school and subsequently between a school and parents. The situation is that the pupils attend only hobby groups in terms of a school even if they could have wider range of choice in after-school institutions. Keywords: Mentální postižení; mentální retardace; volný čas; volnočasové aktivity; integrace; základní škola praktická; základní škola speciální; Mental handicap; cephalonia; leisure time; freetime activities; integration; practical primary schools; special primary schools Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Volnočasové aktivity žáků se zdravotním postižením v základních školách praktických a v základních školách speciálních v okrese Český Krumlov a České Budějovice

Má bakalářská práce se zabývá volným časem mentálně postižených dětí, které navštěvují základní školy praktické a základní školy speciální. Teoretická část popisuje zejména problematiku volného času a ...

ŠTIKOVÁ, Petra
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2009

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases