Postava dítěte u Adalberta Stiftera
Petrusová, Kateřina; Tvrdík, Milan; Zbytovský, Štěpán
2011 - German
Resumé Petrusová, Kateřina (2011): Postava dítěte u Adalberta Stiftera. Praha: Ústav germánských studií, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Tato diplomová práce se zabývá rolí dítěte v díle Adalberta Stiftera, rakouského autora první poloviny 19. století, jehož rodištěm je jihočeská Horní Planá (Oberplan). Adalbert Stifter byl nejen spisovatelem, malířem, ale i pedagogem (působil jako školský inspektor v Horním Rakousku). Všechny tyto činnosti se společně se Stifterovými životními zkušenostmi a osobními problémy promítly do jeho literární tvorby. Zaměřuji se zde především na jeho tři díla: sbírky Studie (Studien), Pestré kameny (Bunte Steine) a román Pozdní léto (Der Nachsommer). Dětství se objevuje již v jeho raném díle, kde je považováno za etapu lidského vývoje (Menschenwerdung), v pozdějších povídkách, např. ve sbírce Bunte Steine stojí dětské postavy v popředí děje, vždy jsou však konfrontovány se světem dospělých, především potom se zákony všemocné přírody. Tento vztah je formulován v předmluvě sbírky v podobě tzv. laskavého zákona (das sanfte Gesetz). Celé pojetí dítěte je potom završeno výchovným románem Der Nachsommer, kde je podán komplexní obraz Stifterových myšlenek a procesu výchovy k ideálnímu člověku. Autor řeší ve svém díle nejen své osobní existenční otázky, kdy se často pomocí... Petrusová, Kateřina (2011): The Characters of Children at the Work of Adalbert Stifter. Prague: Institute of Germanic Studies, Faculty of Arts of Charles University in Prague. This thesis deals with the role of children at the work of Adalbert Stifter, an Austrian author of the first half of the 19th century, born in Horni Plana (Oberplan) in Southern Bohemia. Adalbert Stifter was not just a writer and a painter but also a pedagogue (he worked as a supervisor of elementary schools for Upper Austria). All these activities, in association with his life experience and personal problems, were reflected in his literary work. I mainly focus on his three works: collections Studies (Studien), Colored Stones (Bunte Steine) and the novel (Bildungsroman) Indian Summer (Der Nachsommer). Childhood already appears in his early work, considered as a period of human development (Menschenwerdung). In Stifter's later stories, for example in his collection Bunte Steine, the characters of children are at the forefront: they are always confronted with the adult world and especially with the powerful laws of nature. This relationship is formulated in the foreword to this collection in the form of Stifter's gentle law (das sanfte Gesetz). The whole concept of the child is completed in the novel Der Nachsommer, where a...
Keywords:
Kinderfigur; Kinderprotagonisten; Kind; characters of children; children protagonists; child
Available in a digital repository NRGL
Postava dítěte u Adalberta Stiftera
Resumé Petrusová, Kateřina (2011): Postava dítěte u Adalberta Stiftera. Praha: Ústav germánských studií, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Tato diplomová práce se zabývá rolí ...
Postava dítěte u Adalberta Stiftera
Petrusová, Kateřina; Tvrdík, Milan; Zbytovský, Štěpán
2011 - German
Resumé Petrusová, Kateřina (2011): Postava dítěte u Adalberta Stiftera. Praha: Ústav germánských studií, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Tato diplomová práce se zabývá rolí dítěte v díle Adalberta Stiftera, rakouského autora první poloviny 19. století, jehož rodištěm je jihočeská Horní Planá (Oberplan). Adalbert Stifter byl nejen spisovatelem, malířem, ale i pedagogem (působil jako školský inspektor v Horním Rakousku). Všechny tyto činnosti se společně se Stifterovými životními zkušenostmi a osobními problémy promítly do jeho literární tvorby. Zaměřuji se zde především na jeho tři díla: sbírky Studie (Studien), Pestré kameny (Bunte Steine) a román Pozdní léto (Der Nachsommer). Dětství se objevuje již v jeho raném díle, kde je považováno za etapu lidského vývoje (Menschenwerdung), v pozdějších povídkách, např. ve sbírce Bunte Steine stojí dětské postavy v popředí děje, vždy jsou však konfrontovány se světem dospělých, především potom se zákony všemocné přírody. Tento vztah je formulován v předmluvě sbírky v podobě tzv. laskavého zákona (das sanfte Gesetz). Celé pojetí dítěte je potom završeno výchovným románem Der Nachsommer, kde je podán komplexní obraz Stifterových myšlenek a procesu výchovy k ideálnímu člověku. Autor řeší ve svém díle nejen své osobní existenční otázky, kdy se často pomocí... Petrusová, Kateřina (2011): The Characters of Children at the Work of Adalbert Stifter. Prague: Institute of Germanic Studies, Faculty of Arts of Charles University in Prague. This thesis deals with the role of children at the work of Adalbert Stifter, an Austrian author of the first half of the 19th century, born in Horni Plana (Oberplan) in Southern Bohemia. Adalbert Stifter was not just a writer and a painter but also a pedagogue (he worked as a supervisor of elementary schools for Upper Austria). All these activities, in association with his life experience and personal problems, were reflected in his literary work. I mainly focus on his three works: collections Studies (Studien), Colored Stones (Bunte Steine) and the novel (Bildungsroman) Indian Summer (Der Nachsommer). Childhood already appears in his early work, considered as a period of human development (Menschenwerdung). In Stifter's later stories, for example in his collection Bunte Steine, the characters of children are at the forefront: they are always confronted with the adult world and especially with the powerful laws of nature. This relationship is formulated in the foreword to this collection in the form of Stifter's gentle law (das sanfte Gesetz). The whole concept of the child is completed in the novel Der Nachsommer, where a...
Keywords:
Kinderfigur; Kinderprotagonisten; Kind; characters of children; children protagonists; child
Available in a digital repository NRGL
Postava dítěte u Adalberta Stiftera
Resumé Petrusová, Kateřina (2011): Postava dítěte u Adalberta Stiftera. Praha: Ústav germánských studií, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Tato diplomová práce se zabývá rolí ...
Golden Trail: A homeland-study magazine of region of Hus and Chelčický
Čapková, Martina; Köpplová, Barbara; Sekera, Martin
2011 - Czech
Diplomová práce s názvem Zlatá stezka: Vlastivědný sborník kraje Husova a Chelčického se zabývá problematikou českých vlastivědných sborníků vydávaných v 1. polovině 20. století. Definuje charakteristické rysy tohoto typu periodika a věnuje se historii jejich vydávání na našem území. Na specifika regionálních vlastivědných sborníků poukazuje na konkrétním příkladu sborníku Zlatá stezka, který je jedním z typických představitelů tohoto typu periodika. Vycházel ve Vodňanech v letech 1927 až 1949 s přestávkou v období německé okupace. Časopis vydávalo místní učitelstvo. Práce popisuje jeho historii, cíle, problematiku financování, způsob zpracování a přípravy, představuje také nejvýznamnější osobnosti se sborníkem spojené. Součástí práce je analýza obsahové náplně sborníku. Analýza byla provedena prostřednictvím třech časových sond v odstupu po deseti letech, podrobně se věnuje druhému, dvanáctému a sedmnáctému ročníku časopisu. Sleduje zpracovávaná témata, typy příspěvků, pravidelné rubriky a jejich vývoj. Součástí analýzy jsou také krátké ukázky vybraných příspěvků ze sborníku. The thesis Golden Trail: A homeland-study magazine of region of Hus and Chelčický deals with the topic of Czech homeland-study magazines of first half of the twentieth century. It describes basic characteristics of this type of magazines and their history. The work characterises the specifics of homeland-study magazines on the example of the Golden Trail, which is a typical representative of this type of magazines. Golden Trail was published by a group of teachers in Vodňany from 1927 to 1948 with a break during the Second World War. The thesis describes magazines' history, goals, financial sources, explains, how it was prepared for publishing, who were the editors and authors of the articles etc. It also analyses the content of the magazines. It describes the main topics, article types, the sections and their evolution. The subject of the analyses were three volumes of the magazine - number one (published in the years 1928-1929), number twelve (1938-1939) and number seventeen (1948-1949).
Keywords:
Vlastivědný sborník; vlastivědný časopis; historie vlastivědných sborníků; regionální vlastivědný tisk; jihočeské regionální časopisy; Zlatá stezka; Od Zlaté stezky; A home-land study magazine; history of the home-land study magazines; south-bohemian regional press; The Golden trail
Available in a digital repository NRGL
Golden Trail: A homeland-study magazine of region of Hus and Chelčický
Diplomová práce s názvem Zlatá stezka: Vlastivědný sborník kraje Husova a Chelčického se zabývá problematikou českých vlastivědných sborníků vydávaných v 1. polovině 20. století. Definuje ...
Golden Trail: A homeland-study magazine of region of Hus and Chelčický
Čapková, Martina; Köpplová, Barbara; Sekera, Martin
2011 - Czech
Diplomová práce s názvem Zlatá stezka: Vlastivědný sborník kraje Husova a Chelčického se zabývá problematikou českých vlastivědných sborníků vydávaných v 1. polovině 20. století. Definuje charakteristické rysy tohoto typu periodika a věnuje se historii jejich vydávání na našem území. Na specifika regionálních vlastivědných sborníků poukazuje na konkrétním příkladu sborníku Zlatá stezka, který je jedním z typických představitelů tohoto typu periodika. Vycházel ve Vodňanech v letech 1927 až 1949 s přestávkou v období německé okupace. Časopis vydávalo místní učitelstvo. Práce popisuje jeho historii, cíle, problematiku financování, způsob zpracování a přípravy, představuje také nejvýznamnější osobnosti se sborníkem spojené. Součástí práce je analýza obsahové náplně sborníku. Analýza byla provedena prostřednictvím třech časových sond v odstupu po deseti letech, podrobně se věnuje druhému, dvanáctému a sedmnáctému ročníku časopisu. Sleduje zpracovávaná témata, typy příspěvků, pravidelné rubriky a jejich vývoj. Součástí analýzy jsou také krátké ukázky vybraných příspěvků ze sborníku. The thesis Golden Trail: A homeland-study magazine of region of Hus and Chelčický deals with the topic of Czech homeland-study magazines of first half of the twentieth century. It describes basic characteristics of this type of magazines and their history. The work characterises the specifics of homeland-study magazines on the example of the Golden Trail, which is a typical representative of this type of magazines. Golden Trail was published by a group of teachers in Vodňany from 1927 to 1948 with a break during the Second World War. The thesis describes magazines' history, goals, financial sources, explains, how it was prepared for publishing, who were the editors and authors of the articles etc. It also analyses the content of the magazines. It describes the main topics, article types, the sections and their evolution. The subject of the analyses were three volumes of the magazine - number one (published in the years 1928-1929), number twelve (1938-1939) and number seventeen (1948-1949).
Keywords:
Vlastivědný sborník; vlastivědný časopis; historie vlastivědných sborníků; regionální vlastivědný tisk; jihočeské regionální časopisy; Zlatá stezka; Od Zlaté stezky; A home-land study magazine; history of the home-land study magazines; south-bohemian regional press; The Golden trail
Available in a digital repository NRGL
Golden Trail: A homeland-study magazine of region of Hus and Chelčický
Diplomová práce s názvem Zlatá stezka: Vlastivědný sborník kraje Husova a Chelčického se zabývá problematikou českých vlastivědných sborníků vydávaných v 1. polovině 20. století. Definuje ...
Implementation of New Legislation in the Field of Cultural Heritage in Czechoslovak Museums After the Second World War on the Example of Museums in Písek and České Budějovice
Hlídek, Jakub; Stehlík, Michal; Junek, Marek
2022 - Czech
Předkládaná práce se primárně zabývá vlivem zákona č. 22/1958 Sb., o kulturních památkách, zákona č. 54/1959 Sb., o muzeích a galeriích a obdobných zákonů platných pro slovenskou část republiky na fungování československých muzeí. Vliv těchto právních předpisů je zkoumán na příkladech muzeí v Písku a Českých Budějovicích, neboť se jedná o typické zástupce vlastivědných muzeí okresní, resp. krajské úrovně. Práce analyzuje především tzv. kulturně-osvětovou činnost muzeí, soustředí se i na sbírkotvornou činnost, personální obsazení a finanční zajištění muzeí. Sekundárním cílem práce je nastínit vývoj československé památkové péče a muzejnictví po konci druhé světové války. The presented work deals primarily with the influence of Act No. 22/1958 Coll., On Cultural Monuments, Act No. 54/1959 Coll., On Museums and Galleries, and similar laws valid for the Slovak part of republic on the functioning of Czechoslovak museums. The influence of these legal regulations is examined on the examples of museums in Písek and České Budějovice, as these are typical representatives of museums of national history on the district and regional level. The work analyzes mainly the so-called cultural- educational activities of museums, it also focuses on collection activities, staffing and financial stability of museums. The secondary goal of this thesis is to describe the development of Czechoslovak monument care and museology after the end of the Second World War.
Keywords:
zákon o kulturních památkách|zákon o muzeích a galeriích|zestátnění|muzeum|památková péče|sbírkový fond|Okresní vlastivědné muzeum v Písku|Jihočeské muzeum; Cultural Monuments Act|Museums and Galleries Act|nationalization|museum|monument care|collections|District Museum of National History in Písek|South-Bohemian Museum
Available in a digital repository NRGL
Implementation of New Legislation in the Field of Cultural Heritage in Czechoslovak Museums After the Second World War on the Example of Museums in Písek and České Budějovice
Předkládaná práce se primárně zabývá vlivem zákona č. 22/1958 Sb., o kulturních památkách, zákona č. 54/1959 Sb., o muzeích a galeriích a obdobných zákonů platných pro slovenskou část republiky na ...
Is the spectrum of other available social services sufficient for the unemployed in the town of České Budějovice and the environs?
Daňhová, Lenka; Matoušek, Oldřich; Loukota, Ivan
2006 - Czech
Fenomén nezaměstnanosti je problémem společnosti. Jedním z typů řešení tohoto jevu a zmírňování jeho negativních dopadů jsou sociální služby poskytované občanům. Odborné sociální poradenství může být vhodným typem sociálních služeb, které se nezaměstnanosti věnuje. Tématu občanského poradenství se věnuji od roku 2001, kdy jsem začala pracovat v Občanské poradně Remedium Praha. Po návratu do Jihočeského kraje v roce 2005 jsem začala pracovat jako projektová manažerka v Jihočeské rozvojové o.p.s., ve které jsem chtěla uplatnit nasbírané zkušenosti. Vzhledem k tomu, že v Českých Budějovicích doposud chyběla občanská poradna, kterou považuji za velmi užitečnou službu občanům a také proto, že vedení Jihočeské rozvojové o.p.s. nabízelo možnost zavedení této služby na základě výsledků komunitního plánu města, rozhodli jsme se pro zřízení této služby. Podmínkou pro realizaci byly finanční prostředky, které byly získány prostřednictvím grantové žádosti z programu PHARE. V současné době je občanská poradna plně funkční pro klienty. Ve spolupráci s partnerskou organizací Remedium Praha o.s. se podařilo zavést jednotlivé standardy kvality sociálních služeb do praxe a poradna je připravena stát se členem Asociace občanských poraden. Vzhledem k tomu, jak široce má občanská poradna vymezenu cílovou skupinu a oblasti, ve...
Available in a digital repository NRGL
Is the spectrum of other available social services sufficient for the unemployed in the town of České Budějovice and the environs?
se nezaměstnanosti věnuje. Tématu občanského poradenství se věnuji od roku 2001, kdy jsem začala pracovat v Občanské poradně Remedium Praha. Po návratu do Jihočeského kraje v roce 2005 jsem ...
František Herites's small-town scenes
Adamová, Bohumila; Menclová, Věra; Vaněk, Václav
2006 - Czech
V poslední čtvrtině 19. století žili v jihočeských Vodňanech tři tehdy významní spisovatelé. Ve starobylém lékárnickém domě vedle kostela bydlel František Herites, lékárník, purkmistr a autor maloměstských povídek. Opodál, v jiném domě na náměstí, měl notářskou kancelář Heritesův vrstevník a přítel Otakar Mokrý, básník a překladatel polské poezie, dodnes nazývaný "básníkem Jihočeských melodií". Do třetice v domě U Čápů žil několik let spisovatel z této trojice nejslavnější, Julius Zeyer. Příznivé okolnosti dovolily těmto třem různorodým (a přesto si v mnohém podobným) osobnostem potkat se a důvěrněji se poznat. Během krátké doby se vytvořilo v malém venkovském městě uskupení, které vešlo do místních dějin pod názvem "vodňanský literární trojlístek". Tehdy to byli autoři místním obyvatelstvem poměrně oblíbení a čtení, dnes je jejich dílo polozapomenuté. V dějinách literatury je z těchto tří autorů nejznámější dílo Julia Zeyera. Otakar Mokrý a František Herites jsou pouhá jména jihočeských rodáků, která mají pro dnešní dobu význam již jen historický. Dílo Františka Heritese je velmi různorodé a značného rozsahu: souborné vydání veškerých jeho textů by zahrnovalo nejméně dvacet svazků. Literární věda jim doposud nevěnovala náležitou pozornost, většina z dostupných informací vychází především z biografických...
Available in a digital repository NRGL
František Herites's small-town scenes
V poslední čtvrtině 19. století žili v jihočeských Vodňanech tři tehdy významní spisovatelé. Ve starobylém lékárnickém domě vedle kostela bydlel František Herites, lékárník, purkmistr a autor ...
The Third Role of Universities: Regional Uniqueness or National Issue? Case Study of Czech Regions
Špaňhel, Miroslav; Čadil, Vladislav; Žížalová, Pavla
2010 - Czech
Role univerzit v regionálním rozvoji se za poslední dvě desetiletí velmi změnila. Současná diskuze v odborné literatuře staví před univerzity výzvy v souvislosti s konceptem třetí role, kterou by univerzity měly plnit v regionálních inovačních systémech. Jedná se o komplex regionálně zaměřených aktivit, prostřednictvím kterých se univerzity postupně stávají hlavními hybateli regionálního rozvoje. Tato práce se snaží toto téma aplikovat na české prostředí a zjistit, jak se s těmito výzvami vyrovnávají české univerzity. Jádro práce tvoří případová studie dvou odlišných českých regionů, Jihočeského a Moravskoslezského kraje. Cílem je ověřit, zda v odlišných podmínkách dochází k odlišnému způsobu a intenzitě vytváření kontaktů a formování spolupráce mezi akademickou a soukromou sférou, nebo zda je hlavním faktorem ovlivňujícím roli českých univerzit specifický národní kontext. Klíčová slova: univerzity, spolupráce se soukromým sektorem, regionální inovační systém, třetí role The role of universities in regional development has changed over the last two decades. Current discussion in literature confronts universities with challenges related to an emergence of a third role, that should universities perform in regional innovation systems. It concerns regionally-oriented activities, through which universities are becoming the leaders of regional economic and social development. This concept is applied to a comparative case study of two different Czech regions, South Bohemia Region and Moravian - Silesian Region. The objective is to verify, if different regional circumstances leads to a different form and intensity of networking between academic and private sector, or whether the main factor influencing the role of the two Czech universities is a specific national context. Key words: universities, partnership with private sector, regional innovation systems, third role
Keywords:
univerzity; spolupráce se soukromým sektorem; RIS; třetí role; universities; partnership with private sector; RIS; third role
Available in a digital repository NRGL
The Third Role of Universities: Regional Uniqueness or National Issue? Case Study of Czech Regions
vyrovnávají české univerzity. Jádro práce tvoří případová studie dvou odlišných českých regionů, Jihočeského a Moravskoslezského kraje. Cílem je ověřit, zda v odlišných podmínkách ...
Personal Literary Creation
Boček, Miroslav; Peterka, Josef; Hník, Ondřej
2007 - Czech
V následujícím eseji mi půjde o detailní představení mého tvůrčího vývoje, k němuž došlo od zadání diplomové práce až do okamžiku, kdy byla dokončena (cca tedy od konce minulého roku, roku 2005, až po současnost, tj. po konec listopadu roku 2006). Dobu, která jejímu zadání předcházela, záměrně opomíjím, neboť jde o natolik složitý a proměnlivý proces, že by se esej zákonitě rozrostl do naprosté nepřehlednosti. Zmíním pouze to, že první básnické pokusy vznikaly přibližně kolem šestnáctého roku života, přičemž můj styl v následujících letech doznal řady změn a prudkých obratů. V posledních letech před zadáním diplomové práce ale moje tvůrčí činnost upadala do stále výraznější stagnace. Práce tak představovala pokus o znovuoživení vlastní tvorby. Jenom podotknu, že jsem do té doby psal "do šuplíku", nikde jsem svoji poezii nerecitoval, neprezentoval, což se na oné stagnaci podepsalo zásadním způsobem. Situace je nyní jiná: navázal jsem kontakty s jihočeskou básnickou "obcí" a zúčastnil se prvního autorského čtení. V následujícím eseji mi půjde o detailní představení mého tvůrčího vývoje, k němuž došlo od zadání diplomové práce až do okamžiku, kdy byla dokončena (cca tedy od konce minulého roku, roku 2005, až po současnost, tj. po konec listopadu roku 2006). Dobu, která jejímu zadání předcházela, záměrně opomíjím, neboť jde o natolik složitý a proměnlivý proces, že by se esej zákonitě rozrostl do naprosté nepřehlednosti. Zmíním pouze to, že první básnické pokusy vznikaly přibližně kolem šestnáctého roku života, přičemž můj styl v následujících letech doznal řady změn a prudkých obratů. V posledních letech před zadáním diplomové práce ale moje tvůrčí činnost upadala do stále výraznější stagnace. Práce tak představovala pokus o znovuoživení vlastní tvorby. Jenom podotknu, že jsem do té doby psal "do šuplíku", nikde jsem svoji poezii nerecitoval, neprezentoval, což se na oné stagnaci podepsalo zásadním způsobem. Situace je nyní jiná: navázal jsem kontakty s jihočeskou básnickou "obcí" a zúčastnil se prvního autorského čtení.
Available in a digital repository NRGL
Personal Literary Creation
tvorby. Jenom podotknu, že jsem do té doby psal "do šuplíku", nikde jsem svoji poezii nerecitoval, neprezentoval, což se na oné stagnaci podepsalo zásadním způsobem. Situace je nyní jiná: navázal ...
Personal Literary Creation
Boček, Miroslav; Peterka, Josef; Hník, Ondřej
2007 - Czech
V následujícím eseji mi půjde o detailní představení mého tvůrčího vývoje, k němuž došlo od zadání diplomové práce až do okamžiku, kdy byla dokončena (cca tedy od konce minulého roku, roku 2005, až po současnost, tj. po konec listopadu roku 2006). Dobu, která jejímu zadání předcházela, záměrně opomíjím, neboť jde o natolik složitý a proměnlivý proces, že by se esej zákonitě rozrostl do naprosté nepřehlednosti. Zmíním pouze to, že první básnické pokusy vznikaly přibližně kolem šestnáctého roku života, přičemž můj styl v následujících letech doznal řady změn a prudkých obratů. V posledních letech před zadáním diplomové práce ale moje tvůrčí činnost upadala do stále výraznější stagnace. Práce tak představovala pokus o znovuoživení vlastní tvorby. Jenom podotknu, že jsem do té doby psal "do šuplíku", nikde jsem svoji poezii nerecitoval, neprezentoval, což se na oné stagnaci podepsalo zásadním způsobem. Situace je nyní jiná: navázal jsem kontakty s jihočeskou básnickou "obcí" a zúčastnil se prvního autorského čtení. V následujícím eseji mi půjde o detailní představení mého tvůrčího vývoje, k němuž došlo od zadání diplomové práce až do okamžiku, kdy byla dokončena (cca tedy od konce minulého roku, roku 2005, až po současnost, tj. po konec listopadu roku 2006). Dobu, která jejímu zadání předcházela, záměrně opomíjím, neboť jde o natolik složitý a proměnlivý proces, že by se esej zákonitě rozrostl do naprosté nepřehlednosti. Zmíním pouze to, že první básnické pokusy vznikaly přibližně kolem šestnáctého roku života, přičemž můj styl v následujících letech doznal řady změn a prudkých obratů. V posledních letech před zadáním diplomové práce ale moje tvůrčí činnost upadala do stále výraznější stagnace. Práce tak představovala pokus o znovuoživení vlastní tvorby. Jenom podotknu, že jsem do té doby psal "do šuplíku", nikde jsem svoji poezii nerecitoval, neprezentoval, což se na oné stagnaci podepsalo zásadním způsobem. Situace je nyní jiná: navázal jsem kontakty s jihočeskou básnickou "obcí" a zúčastnil se prvního autorského čtení.
Available in a digital repository NRGL
Personal Literary Creation
tvorby. Jenom podotknu, že jsem do té doby psal "do šuplíku", nikde jsem svoji poezii nerecitoval, neprezentoval, což se na oné stagnaci podepsalo zásadním způsobem. Situace je nyní jiná: navázal ...
NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web
Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz
Provider
Other bases