Použitá omezení (1)  Zrušit všechna omezení
Počet nalezených dokumentů: 54337
Publikováno od do

Hra, volný čas a jedinec
VANČÁKOVÁ, Jana; KOLAŘÍK, Marek
2013 - český
Teoretická část diplomové práce seznamuje s teoriemi a poznatky o hře, volném čase, riziku a dobrodružství. Výzkumná část se zabývá srovnáním volného času, rozvržení času, spokojenosti se sebou samým a vyhledávání "výzev", tj. překonání sebe sama, mezi studenty Universidad Nacional de Colombia, sede Bogotá, Kolumbie a studentů Univerzity Palackého v Olomouci, Česká republika. Výběrový soubor tvoří 816 jedinců (402 Universidad Nacional-174 žen a 228 mužů; 414 Univerzita Palackého- 347žen a 67 mužů). Data byla získána kombinací nestandardizovaného dotazníku vlastní konstrukce (6 otázek) a překladu Rosenberg Self-Esteem Scale. Sběr dat probíhal dvojjazyčně (španělština, čeština) prostřednictvím internetového serveru www.vmonline.cz. Pro analýzu metrických dat byly použity parametrické metody (Studentův t-test pro nezávislé skupiny, ANOVA) a pro data ordinálního typu metoda neparametrická (Mann-Whitneův U-test pro porovnání dvou nezávislých skupin). Studenti Univerzity Palackého v Olomouci udávají signifikantně velmi významně vyšší procento volného času obecně i více hodin volného času v pracovních i víkendových dnech. V procentuelním vyjádření k položce práce/studium neexistuje statisticky významný rozdíl mezi srovnávanými skupinami. V celkovém skóre na škále Rosenberg Self-Esteem Scale dosahují studenti Universidad Nacional de Colombia, sede Bogotá statisticky velmi významně vyšších skórů. Faktor "Pohlaví" a interakce mezi faktory "Pohlaví" a "Příslušnost k dané univerzitě" nemají statisticky významný vliv na celkové skóre zkoumané škály. Rozdíl ve vyhledávání "výzev" mezi muži a ženami bez ohledu na příslušnost k dané univerzitě byl prokázán. Po následné analýze dané hypotézy v rámci každé z obou univerzit se hypotéza o rozdílnosti k vyhledávání "výzev" mezi pohlavími neprokázala. Při srovnání obou univerzit byla zjištěna signifikantně významnější tendence k vyhledávání "výzvy" bez ohledu na příslušnost k pohlaví u studentů Univerzity Palackého v Olomouci. Přijetí původní hypotézy může být ovlivněno i jinými faktory než "Pohlavím". Prokázaným faktorem je "Příslušnost k dané univerzitě". Theoretical part presents theories and knowledge about game, free time, risk and adventure. Research part compairs free time, time schedule, self-esteem and tendency to searching challenges, ie overcoming self, between students from Universidad Nacional de Colombia, sede Bogotá (Colombia) and students from Univerzita Palackého v Olomouci (Czech republic). Research sample contains 816 participants (402 Universidad Nacional- 174 women and 228 men; Univerzita Palackého- 347 women and 67 men). Data have been collected by using nonstandard questionnaire of my own construction (6 questions) and Rosenberg Self-Esteem Scale Both Spanish and Czech language version were used together with an internet server www.vmonline,cz. Parametric methods were used to analyze metric data (Studentův t-test, ANOVA) and nonparametric method (Mann-Whitneův U-test) was used for ordinal data. Students from Univerzita Palackého v Olomouci mentioned significantly higher percentage of free time in general and also more hours of free time during working days and weekends. There is no significant difference in percentage of work/study balance between both groups. Students from Universidad Nacional de Colombia, sede Bogotá indicated significantly higher score in total score of Rosenberg Self-Esteem Scale. "Gender" factor and the interaction between factors "Gender" and "Participation to university" didn´t have statistically significant influence on total score of that scale. There were found significant difference between women and men in tendency to searching challenges (no matter which university students came from). To verificate this difference an analysis on each university was made. The results didn´t confirm the hypothesis. Statistically significantly higher tendency to searching challenges, no matter which gender students are, was mentioned by students from Univerzita Palackého v Olomouci (in comparison between the two universities). The resulst could be influenced not only by "Gender", but also another factors "Participation to the university" has become a proven factor. Klíčová slova: hra; volný čas; Rosenberg Self-Esteem Scale; Univerzita Palackého v Olomouci; Universidad Nacional de Colombia; sede Bogotá; game; free time; Rosenber Self-Esteem Scale; Univerzita Palackého v Olomouci; Universidad Nacional de Colombia; sede Bogotá Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Hra, volný čas a jedinec

, mezi studenty Universidad Nacional de Colombia, sede Bogotá, Kolumbie a studentů Univerzity Palackého v Olomouci, Česká republika. Výběrový soubor tvoří 816 jedinců (402 ...

VANČÁKOVÁ, Jana; KOLAŘÍK, Marek
Univerzita Palackého v Olomouci, 2013

Hudební a pedagogická činnost Mgr. Květuše Raueové-Fridrichové
ZEDNÍKOVÁ, Barbora; RAUEOVÁ, Květuše
2013 - český
Má bakalářská práce pojednává o životě, publikační a umělecké tvorbě Mgr. Květuše Raueové-Fridrichové, významné osobnosti olomouckého regionu. My bachelor work is about life, publications and artistic activity of Mgr. Květuše Raueová-Fridrichová. She is very important personality in Olomouc region. Klíčová slova: Mgr. Květuše Raueová-Fridrichová; Moravská filharmonie; Linha Singers; Univerzita Palackého v Olomouci; koncerty; publikační a umělecká tvorba.; Mgr. Květuše Raueová-Fridrichová; The filharmony of Moravia; Linha Singers; Palacky University in Olomouc; concert; publications and artistic activity. Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Hudební a pedagogická činnost Mgr. Květuše Raueové-Fridrichové

My bachelor work is about life, publications and artistic activity of Mgr. Květuše Raueová-Fridrichová. She is very important personality in Olomouc region.

ZEDNÍKOVÁ, Barbora; RAUEOVÁ, Květuše
Univerzita Palackého v Olomouci, 2013

HODNOCENÍ SPOKOJENOSTI S VYBRANÝMI ASPEKTY STUDIA SOCIOLOGIE NA DVOU EVROPSKÝCH UNIVERZITÁCH
PIKNEROVÁ, Magdaléna; VESELSKÝ, Pavel; KUBÁTOVÁ, Helena
2017 - český
Tato bakalářská práce je kvantitativním výzkumem, který se zabývá spokojeností studentů dvou evropských univerzit (Univerzity Palackého v Olomouci a University of Eastern Finland ve finském Kuopiu) s vybranými aspekty studia. Těmito aspekty jsou obsah studia, vyučující a jejich přístup ke vzdělávání a metody výuky. Pro jejich srovnání byl vybrán obor sociologie vyučovaný na obou školách. Cílem této práce je analyzovat úroveň spokojenosti studentů obou univerzit s vybranými aspekty studia sociologie. Dále pak srovnat výsledky uvedených škol a popsat případné rozdíly v úrovni spokojenosti s vybranými aspekty mezi těmito univerzitami. Teoretická část je věnována charakteristice vybraných aspektů, pojmu spokojenost a také přiblížení zkoumaných škol. V teoretické části se také zabývám vymezením vzdělávacích systémů obou zemí a národních kultur, o které se dané systémy opírají. V empirické části nalezneme analýzu dat dotazníkového šetření a interpretaci jejích výsledků. Výzkum prokázal, že jsou studenti obou škol s většinou zvolených aspektů spíše spokojeni. V celkovém měřítku jsou však o něco více spokojeni studenti University of Eastern Finland. This thesis is a quantitative research that deals with satisfaction of students of two european universities (Palacky university in Olomouc and University of Eastern Finland, Kuopio) with chosen aspects of study. This aspects are content of study, teachers and their teaching approach and teaching methods used in courses. Sociology as a field of study was chosen for comparison of these two universities. The goal of this thesis is to analyse a level of satisfaction of students of both universities with chosen aspects of social studies. Furthermore also to compare the results of stated schools and to describe potential differences within the levels of satisfaction with chosen aspects within these universities. The theoretical part is devoted to characteristic of chosen aspects, to the concept of satisfaction and also to introducing stated universities. Part of this section deals with demarcation of educating systems of both countries and also with national cultures affecting this systems. In the empirical part we can find an analysys of data of the research and interpretation of it´s results. The research showed that students of both schools are rather satisfied with most of the chosen aspects. Generally students of University of Eastern Finland are a bit more satisfied than students of Palacky University. Klíčová slova: spokojenost; aspekty studia; obsah studia; přístup vyučujících ke vzdělávání; metody výuky; sociologie; Univerzita Palackého v Olomouci; University of Eastern Finland; vysokoškolský systém; národní kultura; satisfaction; aspects of study; a content of study; teaching approach of teachers; teaching methods; sociology; Palacky University in Olomouc; University of Eastern Finland; higher education systems; national culture Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
HODNOCENÍ SPOKOJENOSTI S VYBRANÝMI ASPEKTY STUDIA SOCIOLOGIE NA DVOU EVROPSKÝCH UNIVERZITÁCH

Tato bakalářská práce je kvantitativním výzkumem, který se zabývá spokojeností studentů dvou evropských univerzit (Univerzity Palackého v Olomouci a University of ...

PIKNEROVÁ, Magdaléna; VESELSKÝ, Pavel; KUBÁTOVÁ, Helena
Univerzita Palackého v Olomouci, 2017

Problematika ochrany obyvatelstva a výuka studentů Fakulty tělesné kultury
MIKULÍNOVÁ, Hana; MELICHAŘÍK, Zdeněk; NOVÁK, Jaromír
2014 - český
Práce pojednává o problematice ochrany obyvatelstva od její historie po současnost. Informuje o nynějším zařazení tohoto tématu ve výuce na základních školách a přípravě budoucích řešitelů problémů ochrany obyvatelstva na vysokých školách. Dále je v práci řešena výuka studijního oboru ochrana obyvatelstva na Fakultě tělesné kultury. Cílem a podstatnou této práce v její teoretické části je podat ucelený obraz o dané problematice a aktivit Fakulty tělesné kultury spojených s ochranou obyvatelstva. V části praktické pak pomocí tabulek a grafů zhodnotit efektivitu výuky a spokojenost posluchačů se studiem na Fakultě tělesné kultury. The thesis deals with the issue of the protection of the population from the beginnings up to the present. It informs about the current inclusion of this topic in the primary schools curriculum and the University training of future problem solvers dealing with the protection of the population. The thesis also deals with the curriculum of the subject "The protection of the population" at the Faculty of Physical Culture. The aim of this thesis in its theoretical part is to provide a comprehensive picture of the issue and of activities of the Faculty of Physical Culture associated with the protection of the population. The practical part, with the help of tables and graphs, evaluates the effectiveness of the teaching and students' satisfaction with their studies at the Faculty of Physical Culture. Klíčová slova: Koncepce ochrany obyvatelstva; zákon; rámcové vzdělávací programy; civilní nouzová připravenost; studijní plán; Univerzita Palackého v Olomouci; projekt; The concept of protection of the population; law; Framework Educational Programmes; civil emergency preparedness; curriculum; Palacky University in Olomouc; project Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Problematika ochrany obyvatelstva a výuka studentů Fakulty tělesné kultury

Práce pojednává o problematice ochrany obyvatelstva od její historie po současnost. Informuje o nynějším zařazení tohoto tématu ve výuce na základních školách a přípravě budoucích řešitelů problémů ...

MIKULÍNOVÁ, Hana; MELICHAŘÍK, Zdeněk; NOVÁK, Jaromír
Univerzita Palackého v Olomouci, 2014

VÝZNAMNÉ OSOBNOSTI OLOMOUCKÉ KINANTROPOLOGIE
ZEMÁNKOVÁ, Andrea; HORÁK, Svatopluk; TRUKSOVÁ, Milada
2015 - český
Práce představuje tři nejvýznamnější osobnosti olomoucké kinantropologie, na jejichž výběru se podíleli současní pedagogové a vědečtí pracovníci Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci. Práce je zaměřena jak na osobní, tak pracovní život pana Bohuslava Hodaně, Karla Frömela a Karla Měkoty, včetně osobních dat, dosaženého vzdělání, pracovní historie, zájmů a kréda. Dále také uvádí působení a funkci ve vědním oboru kinantropologie, činnosti spojené s vědou a výzkumem, politickou orientaci, publikační činnost, vyznamenání. Velkým přínosem je také rozhovor s panem Bohuslavem Hodaněm a Karlem Frömelem. Bachelor thesis represent three the most important personalities of Olomouc kinesiology. Actual pedagogues and researchers from Faculty of Physical Cuture in Olomouc were asked to choice them. Thesis describes personal and professional life of Mr. Bohuslav Hodaň, Karla Frömel and Karel Měkota. Including personal information, educational attainment, working history, interests and their creed thesis say too about their action and fiction in kinesiology, activities connected with science and research, political orientation, publishing actvities and honour. Interview with Mr. Bohuslav Hodaň and Karel Frömel is also a great asset. Klíčová slova: Univerzita Palackého v Olomouci; Fakulta tělesné kultury; kinantropologie; sociokulturní kinantropologie; osobnost; Bohuslav Hodaň; Karel Frömel; Karel Měkota; Palacky University in Olomouc; Faculty of Physical Culture; kinesiology; sociocultural kinesiology; personality; Bohuslav Hodaň; Karel Frömel; Karel Měkota Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
VÝZNAMNÉ OSOBNOSTI OLOMOUCKÉ KINANTROPOLOGIE

Práce představuje tři nejvýznamnější osobnosti olomoucké kinantropologie, na jejichž výběru se podíleli současní pedagogové a vědečtí pracovníci Fakulty tělesné kultury Univerzity ...

ZEMÁNKOVÁ, Andrea; HORÁK, Svatopluk; TRUKSOVÁ, Milada
Univerzita Palackého v Olomouci, 2015

Proměny české andragogiky od roku 1990
KUPCOVÁ, Helena; DOČEKAL, Vít; DOPITA, Miroslav
2017 - český
Diplomová práce se zabývá vývojem, kterým prošel studijní obor andragogika v českém prostředí od roku 1990 do současnosti. Vývoj je zkoumán pomocí obsahové analýzy textových dokumentů oboru z jednotlivých univerzit v České republice. Textovými dokumenty jsou označeny studijní plány z jednotlivých kateder. Analýza odpovídá na výzkumné otázky: "Mění se kvantitativní rozložení disciplín podle jejich zaměření ve vývoji od 90. let do současnosti?" a "Je možné rozdělit akreditované obory andragogika podle povahy disciplín?" Z výsledků analýzy bylo zjištěno, že kvantitativní zastoupení disciplín se mění. Dále bylo také zjištěno, že akreditované obory andragogika lze rozdělit podle povahy disciplín. This thesis refers to the field of study Adult Education and how Adult Education has been developing from 1990 till now. The research is made by content analyses of text documents from the Adult Education´s department all over the Czech universities. Each study plan of each department is connected with the text documents. The analyses answers following research questions: Does quantitative decomposition of disciplines change according to their focus in development since 1990 till present? Is it possible to divide accredited Adult Education studies according to the nature of discipline? From the research you can see that quantative representation is changing according to disciplines, further we can see that accredited Adult Education studies may be divide according to the nature of discipline. From the research you can see that quantitative decomposition of disciplines is changing. Klíčová slova: andragogika; studijní obor; vývoj; studijní plán; obsahová analýza textových dokumentů; Karlova Univerzita; Univerzita Palackého v Olomouci; Univerzita Jana Amose Komenského Praha; Masarykova Univerzita; Ostravská Univerzita; Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně; adult education; subject of study; development; plan of study; content analyses of text documents ;Charles University in Prague; Palacký University Olomouc; Jan Amos Komensky University Prague; Masaryk University; University of Ostrava; Tomas Bata University in Zlín Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Proměny české andragogiky od roku 1990

Diplomová práce se zabývá vývojem, kterým prošel studijní obor andragogika v českém prostředí od roku 1990 do současnosti. Vývoj je zkoumán pomocí obsahové analýzy textových dokumentů oboru z ...

KUPCOVÁ, Helena; DOČEKAL, Vít; DOPITA, Miroslav
Univerzita Palackého v Olomouci, 2017

Statut veřejné vysoké školy
KRÁL, Jan; HORÁKOVÁ, Monika; POUPEROVÁ, Olga
2012 - český
Diplomová práce upravuje problematiku statutu veřejné vysoké školy jako právního institutu v celé jeho šíři a souvislostech. Počáteční kapitoly popisují historii vysokého školství, jeho právní rámec a druhy vysokých škol. Těžištěm práce je kapitola, která popisuje statut veřejné vysoké školy. Dále se práce zabývá orgány státní správy na úseku vysokých škol, úpravou vnitřních předpisů na Humboldtově univerzitě v Berlíně a úvahami de lege ferenda možnostech budoucího vývoje problematiky právního institutu statutu veřejné vysoké školy. The diploma thesis concerns the issue of a statute of public university in all its breadth and context. Before processing of the work itself, thesis is focused on the history of higher education, the legal framework of higher education and description of univeristies. The area of a statute of a public university is the main part of the thesis. The diploma thesis deals also with state authorities, internal regulation of Humboldt university in Berlin and to the options of Klíčová slova: akademické orgány; akreditační komise; ministerstvo školství; mládeže a tělovýchovy; statut veřejné vysoké školy; Univerzita Palackého v Olomouci; veřejná správa; veřejná vysoká škola; vnitřní předpis; vysoká škola; academic bodies; accreditation commission; ministry of education; youth and sports; statute of public university; Palacký Univerzity; Olomouc; public administration; public university; internal regulation; university Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Statut veřejné vysoké školy

, která popisuje statut veřejné vysoké školy. Dále se práce zabývá orgány státní správy na úseku vysokých škol, úpravou vnitřních předpisů na Humboldtově univerzitě v Berlíně a úvahami de ...

KRÁL, Jan; HORÁKOVÁ, Monika; POUPEROVÁ, Olga
Univerzita Palackého v Olomouci, 2012

GRV na pedagogických fakultách českých vysokých škol
RÝČKOVÁ, Monika; OPRŠAL, Zdeněk; HECZKOVÁ, Veronika
2014 - český
Cílem této práce je zmapovat, jak na oborech Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na pedagogických fakultách v Olomouci, Praze a Brně plní všech šest opatření stanovených v Národní strategii globálního rozvojového vzdělávání pro období 2011 2015 pro vysoké školy. Autorka použila dvě kvalitativní metody sběru dat. Jednou z metod je analýza dokumentů, pomocí níž zjišťovala, zda jsou na těchto oborech předměty, které by se mohly zabývat tématy GRV. Druhou metodou jsou semi-strukturované rozhovory, které odhalily, zda jsou plněna ostatní opatření. Bylo zjištěno, že všechny tři obory prozatím splnily čtyři stanovená opatření, i když se výsledky u jednotlivých institucí mírně liší a neustále lze pracovat na jejich zdokonalování. Co se týče zbylých dvou opatření brněnský obor splnil již všechna opatření a na pražském oboru zbývá splnit již jen jedno z nich. The aim of this work is to map how departments of Primary School Teaching Training at the Faculty of Education in Olomouc, Prague and Brno are fulfilling all six measures defined in National Strategy for Global Development Education 2011 2015 for higher education. The author has used two qualitative methods of data collection. One of them is the document analysis, in order to find out whereas there are subjects taught, dealing with GDE topics. The other one are semi-structured interviews, which revealed whereas other measures are fulfilled. It was disclosed that up to date, all three institutions fulfilled four defined measures, although the results slightly differ from institution to institution and still an improvement could be achieved. As regards remaining two measures Brno has fulfilled all the measures and in Prague is missing just one of them. Klíčová slova: Globální rozvojové vzdělávání (GRV); Národní strategie globálního rozvojového vzdělávání pro období 2011 2015; opatření; Učitelství pro 1. stupeň ZŠ; Univerzita Karlova; Masarykova univerzita; Univerzita Palackého v Olomouci; průřezová témata; Člověk a jeho svět.; Global Development Education (GDE); National Strategy for Global Development Education 2011 2015; measures; Primary School Teaching Training; Charles University; Masaryk University; Palacký University Olomouc; Cross-Curricular Subjects; Humans and their World. Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
GRV na pedagogických fakultách českých vysokých škol

Cílem této práce je zmapovat, jak na oborech Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na pedagogických fakultách v Olomouci, Praze a Brně plní všech šest opatření stanovených v Národní strategii ...

RÝČKOVÁ, Monika; OPRŠAL, Zdeněk; HECZKOVÁ, Veronika
Univerzita Palackého v Olomouci, 2014

Sexting u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
KOMÁRKOVÁ, Iveta; SZOTKOWSKI, René
2016 - český
Bakalářská práce je zaměřena na sexting u studentů Univerzity Palackého v Olomouci. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako sociální patologie a sociální deviace, dále je definován sexting a jsou popsána jeho specifika. Jedna z teoretických kapitol je věnována studentům vysokých škol a vztahu Univerzity Palackého k nebezpečným komunikačním jevům. Praktická část popisuje přípravu, realizaci a výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda vybraní studenti univerzity provozují sexting, jaký mají na toto rizikové chování názor a zda je rozdíl mezi sextingem u českých a zahraničních studentů Univerzity Palackého. The bachelor thesis focuses on the sexting by students at Palacký University in Olomouc. The theoretical part explains the basic concepts of social pathology and social deviance, defines sexting and describes its specifics. One of the chapters is dedicated to the university students and Palacký University in relation to the dangerous communication phenomena. The practical part describes the preparation, implementation and results of the survey, which aimed to find out whether the selected university students engage in sexting, what they think about this risk behaviour, and if there is a difference between sexting by Czech and foreign students of Palacký University. Klíčová slova: sexting; nebezpečné komunikační jevy; studenti univerzity; Univerzita Palackého; sexting; dangerous communication phenomena; university students; Palacký University Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Sexting u studentů Univerzity Palackého v Olomouci

Bakalářská práce je zaměřena na sexting u studentů Univerzity Palackého v Olomouci. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako sociální patologie a sociální ...

KOMÁRKOVÁ, Iveta; SZOTKOWSKI, René
Univerzita Palackého v Olomouci, 2016

Senioři očima studentů Univerzity Palackého v Olomouci
MITÁČKOVÁ, Tereza; PITNEROVÁ, Dagmar
2015 - český
Práce je zaměřená na seniory a běžné stáří. Teoretická část pojednává o stárnutí a stáří, aspektech stárnutí. Dále charakterizuje rodinné vztahy seniora, jeho potřeby a pohled na vlastní stáří. Pozornost je věnována i volnému času seniorů. Seznamuje s problematikou ageismu. Empirická část zkoumá postoje studentů vůči seniorům, za použití kvantitativní metody dotazníkového šetření. The work is aimed at seniors and ordinary old age. The theoretical part deals with aging and old age, aspects of aging. Then characterizes seniors family relationships, his needs and his own view of age. Attention i also paid to seniors free time. Introduces with the issue of ageism. The empirical part examines students' attitudes towards older people using quantitative methods of questionnaire survey. Klíčová slova: senior; stáří; aspekty stárnutí; potřeby; motivace; strategie stárnutí; odchod do důchodu; manželství seniorů; volnočasové aktivity; komunikace; ageismus; postoj; předsudek; stereotyp; syndrom prázdného hnízda; senior; old age; aspects of aging; needs; motivation; aging strategy; retirement; seniors marriage; free time; communication; ageismus; attitude; prejudice; stereotype; empty nest syndrome Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UPOL.
Senioři očima studentů Univerzity Palackého v Olomouci

Práce je zaměřená na seniory a běžné stáří. Teoretická část pojednává o stárnutí a stáří, aspektech stárnutí. Dále charakterizuje rodinné vztahy seniora, jeho potřeby a pohled na vlastní stáří. ...

MITÁČKOVÁ, Tereza; PITNEROVÁ, Dagmar
Univerzita Palackého v Olomouci, 2015

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze