Number of found documents: 197
Published from to

Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Rakviashvili, Zaza; Chovancová, Miloslava; Sasínková, Martina
2011 - English
Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Keywords: Marketingová komunikace; strategie; víno; propagace; reklama; spotřebitel; značka; Marketing Communications; Strategies; Wine; Promotion; Advertising; Consumer; Brand Available in the UTB Library.
Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast ...

Rakviashvili, Zaza; Chovancová, Miloslava; Sasínková, Martina
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Projekt XYZ letecké sítě a plánování strategie letecké společnosti
Asatryan, Roman; Pilík, Michal; Chovancová, Miloslava
2011 - English
Tato diplomová práce se zabývá plánováním letecké společnosti, její letky a leteckých tras na základě SWOT a PEST analýzy, analýzy trhu a leteckého parku. Hlavním cílem bylo popsat důležité aspekty výběru určitého typu letadla a trasy. V teoretické části jsou popsány základní požadavky na leteckou flotilu a plánování sítě. Následně byly provedeny analýzy, na jejichž základě byl vypracován projekt složení letky společnosti a plán leteckých tras na následujících pět let. Byly vyčísleny náklady na projekt a byla provedena riziková analýza projektu. Keywords: letecké společnosti; letadla; plánování letky; sítě; strategie; airline; aircraft; fleet planning; networking; strategy Available in the UTB Library.
Projekt XYZ letecké sítě a plánování strategie letecké společnosti

Tato diplomová práce se zabývá plánováním letecké společnosti, její letky a leteckých tras na základě SWOT a PEST analýzy, analýzy trhu a leteckého parku. Hlavním cílem bylo popsat důležité aspekty ...

Asatryan, Roman; Pilík, Michal; Chovancová, Miloslava
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Butok, Olena; Pilík, Michal; Pospíšil, Martin
2011 - English
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení soucasného procesu zjištování spokojenosti zákazníku pomocí dotazníku ve firme Semiconductor. Ke zlepšení situace pomuže vlastní CRM projekt, a v jeho rámci vytvorení nového komplexního webového dotazníku, a tím také zvýšení spokojenosti, konkurencní výhody a loajality zákazníku. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a praktickou. Teoretická cást je venována rozboru literárních pramenu, týkajících se problematiky CRM, spokojenosti zákazníku a dotazníkum spokojenosti. Praktická cást je rozdelena na analytickou a projektovou cást. Analytická cást predstavuje spolecnost Semiconductor a hodnotí soucasný stav zákaznického servisu a existujících dotazníku, merících spokojenost zákazníku, a podmínky pro zavedení nového dotazníku. Projektová cást je zamerena na vypracování komplexního dotazníku spokojenosti, vycísluje náklady a analyzuje rizika, která ohrožují projekt. Keywords: Řízení vztahu se zákazníky; CRM; spokojenost zákazníku; mereni spokojenosti zákazníku; dotazník spokojenosti; Customer Relationship Management; customer satisfaction; customer satisfaction measurement; customer satisfaction survey Available in the UTB Library.
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor

Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení soucasného procesu zjištování spokojenosti zákazníku pomocí dotazníku ve firme Semiconductor. Ke zlepšení situace pomuže vlastní CRM projekt, a v jeho rámci ...

Butok, Olena; Pilík, Michal; Pospíšil, Martin
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Marketingové strategie traktorů Zetor
Imran, Shayan; Pilík, Michal; Taraba, Pavel
2011 - English
Hlavním úkolem teto diplomové práce je připravit projekt marketingové strategii pro firmu Zetor Tractors. Projekt je pro přeorganizování marketingové politiky a rozpočtu pro nadcházející leta. Práce je rozdělená na tři části. První, teoretická část popisuje koncept marketingového procesu, marketingové strategií, cílový segment a umístění. Druhá, praktická část ukazuje současnou situaci Zetor Tractors na trhu. V neposlední řádě, projektová část představuje přeorganizovanou marketingovou strategií, tj. marketingový mix a analýzu výdajů a rizik celého projektu. Keywords: Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT analýza; Porterova analýza pěti sil; BCG matice; Metoda kritické cesty; analýzy nákladů a rizik; Marketing strategy; Marketing mix; SWOT analysis; Porter five forces; BCG matrix; Critical path method; Cost and risk analysis Available in the UTB Library.
Marketingové strategie traktorů Zetor

Hlavním úkolem teto diplomové práce je připravit projekt marketingové strategii pro firmu Zetor Tractors. Projekt je pro přeorganizování marketingové politiky a rozpočtu pro nadcházející leta. Práce ...

Imran, Shayan; Pilík, Michal; Taraba, Pavel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Projekt aktivit usnadňujících sdílení znalostí v organizaci
Bahamon Cotes, Eilleen Elizabeth; Matošková, Jana; Gregar, Aleš
2011 - English
Mnohé organizace začleňují čím dál častěji do svého systému myšlenku sdílení vědomostí. Cílem předkládané diplomové práce je tedy naznačit, jak lze dosáhnou vyšších výkonů, pokud organizace podpoří činnost výměny vědomostí a zkušeností mezi jednotlivými členy subjektu. Teoretická část vysvětluje rozdíly mezi vědomostmi, informacemi a údaji, způso-bu přenosu vědomostí, zacházení s nimi, jejich začleňování a konečně sdílení vědomostí a jejich zvláštnosti. Praktická část se potom zabývá analýzou konkrétního příspěvku k podpoře sdílení vědomostí v organizaci, činnostmi a vedoucími v této záležitosti a jejich přínosy. Byla zaznamenána nedostatečná vlastní iniciativa ze strany zaměstnanců podělit se o své znalosti stejně jako jejich neochota se v tomto směru nadále vzdělávat. Výsledkem této práce je poskytnout doporučení a návrhy, jak zlepšit a utřídit zdroje či myšlenky, jak co nejlépe sdílet vědomosti a zkušenosti k efektivnější práci v organizaci. Keywords: Klíčová slova: Sdílení Znalostí; Řízení Znalostí; Informační Technologie; Tacitní Znalostí; Explicitní Znalostí; Keywords: Knowledge Sharing; Knowledge Management; Information Technology; Tacit Knowledge; Explicit Knowledge Available in the UTB Library.
Projekt aktivit usnadňujících sdílení znalostí v organizaci

Mnohé organizace začleňují čím dál častěji do svého systému myšlenku sdílení vědomostí. Cílem předkládané diplomové práce je tedy naznačit, jak lze dosáhnou vyšších výkonů, pokud organizace podpoří ...

Bahamon Cotes, Eilleen Elizabeth; Matošková, Jana; Gregar, Aleš
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Analýza inzerátů v časopise "The Economist"
Battumur, Lkhagvadulam; Drábková, Lenka; Machová, Dagmar
2010 - English
Práce se zabývá analýzou lingvistických a nelingvistických prvků inzerátů pracovních míst. Za účelem analýzy autorka zvolila třicet šest inzerátů vytištěných v období od července 2009 do června 2010 v časopise The Economist. Na základě podrobné analýzy inzerátů, jejich lingvistických a nelingvistických rysů autorka odvozuje závěry. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje pojem inzerát, jeho složky a typické lingvistické a nelingvistické aspekty inzerce. Cílem praktické části je analyzovat vybrané inzeráty pracovních mist a jejich složky z lingvistického i nelingvistického hlediska. Keywords: inzeráty; The Economist; lingvistické rysy; nelingvistické rysy; job advertisements; linguistic features; non-linguistic features Available in the UTB Library.
Analýza inzerátů v časopise "The Economist"

Práce se zabývá analýzou lingvistických a nelingvistických prvků inzerátů pracovních míst. Za účelem analýzy autorka zvolila třicet šest inzerátů vytištěných v období od července 2009 do června 2010 v ...

Battumur, Lkhagvadulam; Drábková, Lenka; Machová, Dagmar
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010

SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín.
Náplavová, Michaela; Štefánek, Radoslav; Foltínová, Katarína
2010 - English
Cílem této práce je vytvořit projektovou dokumentaci ke vzniku propagační studentské agentury a analyzovat podmínky vzniku projektu: Analyzovat zájem studentů a pozici za-interesovaných skupin, která vznik agentury ovlivní.Cílem vzniklé agentury bude zajistit koordinaci mezi projekty univerzity a studenty. Agentura umožní aktivním studentům získat zkušenosti z praxe spoluprácí s univerzitou. Hlavními činnostmi agentury bude propagace vzdělávacích aktivit univerzity, podpora účasti v mezinárodních soutěžích, sestavení týmů pro vypracovaní marketingové strategie zainteresovaným firmám. Do týmu zapojíme zah-raniční studenty, kteří přinesou zkušenosti ze svých univerzit a atraktivní mezinárodní pra-covní prostředí. Přínosem agentury bude zvýšení znalostí z praxe studentům a zefektivnění komunikace se studenty pro potřeby univerzitních projektů a vzdělávacích aktivit. Keywords: Projektový management; strategický marketing; marketingová komunikace; studentsá agen-tura; praxe pro studenty; cíl projektu; logický rámec; analýza rizik; kvantitativni průzkum; kvalitativni průzkum; hiearchicka organizační struktura projektu; analýza silných a slabých stránek; plánovaní nákladů a stanovení rozpočtu projektu; projektová dokumentace; Project management; strategic marketing; marketing communications; Students Agency; practice for students; the goal of the project logical framework; risk analysis; quantitative research; qualitative research; hierarchical organizational structure of the project; analyzing the strengths and weaknesses; planning; costing and project budget; project documentation Available in the UTB Library.
SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín.

Cílem této práce je vytvořit projektovou dokumentaci ke vzniku propagační studentské agentury a analyzovat podmínky vzniku projektu: Analyzovat zájem studentů a pozici za-interesovaných skupin, která ...

Náplavová, Michaela; Štefánek, Radoslav; Foltínová, Katarína
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010

Order Documents Processing Reengineering in Martin Stříž, Bučovice
Nevřiva, Petr; Stříž, Pavel; Popesko, Boris
2010 - English
Tato diplomová práce si klade za cíl identifikaci procesní problematiky ve vybrané společnosti a problematiku vývoje softwarového nástroje. Na základě zadání od konrétní firmy vyrábějící okna, je identifikován proces zpracování objednávky a na jeho část je aplikován reengineering. Ten spočívá ve změně využívání původního komerčního softwarového nástroje za autorův program postavený na systému LaTeX. Keywords: Proces; Procesní řízení; Procesní diagramy; Identifikace procesu; Reengineering; Typografie; Digitální publikování; TeX; LaTeX; Objednávková dokumentace; MS Windows; Ubuntu Linux; Programování; Process; Processing Management; Process Diagrams; Process Identification; Typography; Digital publishing; TEX; LATEX; Order Documentation; Programming Available in the UTB Library.
Order Documents Processing Reengineering in Martin Stříž, Bučovice

Tato diplomová práce si klade za cíl identifikaci procesní problematiky ve vybrané společnosti a problematiku vývoje softwarového nástroje. Na základě zadání od konrétní firmy vyrábějící okna, je ...

Nevřiva, Petr; Stříž, Pavel; Popesko, Boris
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010

Time management se zaměřením na harmonii mezi prací a soukromím. Případová studie ve firmě DECPLAST okna s.r.o.
Krupička, David; Gregar, Aleš; Vydrová, Janka
2010 - English
Tématem mé diplomové práce je time management se zaměřením na harmonii mezi prací a soukromým životem. V teoretické části naleznete nejnovější poznatky z oblasti time managementu a self managementu, které jsem čerpal z různých odborných zdrojů jak českých, tak cizojazyčných. V analytické části formou dotazníkového šetření zjišťuji úroveň time managementu v různých firmách na různých úrovních a dokonce v porovnání Česka a U.S.A. na základě čehož formuluji tezi, kterou následně ověřuji v projektové části sekundárním průzkumem v případové studii firmy DECPLAST okna s.r.o. V této firmě na základě analýzy průzkumu a osobních konzultací se zaměstnanci identifikuji klíčové problémy v oblasti time managementu a formou projektu navrhuji taková řešení, která povedou k významnému zlepšení současného stavu. Projekt podrobuji rizikové a nákladové analýze. Keywords: Time management; self management; řízení času; management času; organizování času; harmonie mezi prací a soukromím; soulad mezi profesním životem a soukromým životem; Time managment; time organization; time stress; harmony between work and privacy; harmony between professional and private life Available in the UTB Library.
Time management se zaměřením na harmonii mezi prací a soukromím. Případová studie ve firmě DECPLAST okna s.r.o.

Tématem mé diplomové práce je time management se zaměřením na harmonii mezi prací a soukromým životem. V teoretické části naleznete nejnovější poznatky z oblasti time managementu a self managementu, ...

Krupička, David; Gregar, Aleš; Vydrová, Janka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010

Project on purchasing process optimisation according to standard ČSN ISO/TS 16949:2002 in HONEYWELL spol. s r.o.
Mikala, David; Briš, Petr; Ferenčíková, Denisa
2010 - English
Cílem této diplomové práce je projekt optimalizece procesu nákupu ve firmě Honeywell dle platných norem ISO/TS 16949:2002, s vyžitím nástrojů elektronického podnikánía aukce. V teoretické části jsou položena teoretická východiska pojmu kvalita a vývoj systému řízení kvality, ISO normy řady 9000 a ISO/TS 16949, a také poskytuje čtenáři ucelený pohled na process nákupu. Analytická část identifikuje a popisuje nákupní process dle požadavků certifikace ISO norem, a také možnosti využití nástrojů elektronického podnikání. V praktické části je popsán projekt možné optimalizace procesu nákupu, realizována reálna aukce a interpretovány její výsledky. Keywords: Kvalita; Total Quality Management; ISO/TS 16949; Nákup a řízení nákupního procesu; E-Commerce; E-Auction; Quality; ISO/TS 16949 Standards; Purchasing and Supply Chain Management Available in the UTB Library.
Project on purchasing process optimisation according to standard ČSN ISO/TS 16949:2002 in HONEYWELL spol. s r.o.

Cílem této diplomové práce je projekt optimalizece procesu nákupu ve firmě Honeywell dle platných norem ISO/TS 16949:2002, s vyžitím nástrojů elektronického podnikánía aukce. V teoretické části jsou ...

Mikala, David; Briš, Petr; Ferenčíková, Denisa
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases