Number of found documents: 197
Published from to

Optimalization of the semifinished goods and material flow monitoring in production of the company Oerlikon Graziano SpA
Lovecká, Martina; Tuček, David; Pirra, Teresio
2009 - English
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací sledovaní toku materiálu a polotovarů ve výrobě ve společnosti Oerlikon Graziano. První část této práce poskytuje teoretické poznatky z oblasti logistiky a seznamuje čtenáře s integrovanými systémy, jako jsou MRP, MRP II nebo ERP. Dále zde lze nalézt informace o logistickém softwaru a o systémech automatické identifikace. Druhá část práce naopak řeší problematiku stávající situace systému monitorováni ve výrobě s návazností na skladové činnosti a možnosti řešení naleznutých nedostatků tohoto vnitropodnikového systému. Závěr práce poté přináší konkrétní návrh možných změn v oblasti používané dokumentace a návrhu uprav IS. Keywords: Logistika; MRP; MRP II; ERP; SCM; Logistický software; BOM; Systémy automatické identifikace; čárový kód; RFID; Logistics; MRPII; Logistics software; System of automatic identification; bar code Available in the UTB Library.
Optimalization of the semifinished goods and material flow monitoring in production of the company Oerlikon Graziano SpA

Tato diplomová práce se zabývá optimalizací sledovaní toku materiálu a polotovarů ve výrobě ve společnosti Oerlikon Graziano. První část této práce poskytuje teoretické poznatky z oblasti logistiky a ...

Lovecká, Martina; Tuček, David; Pirra, Teresio
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Opportunities for Public Private Partnership Implementation in Transportation Sector
Bartošková, Šárka; Jurníková, Jana; Jurčík, Radek
2009 - English
Práce si klade za cíl zjistit, zda a jakým způsobem je možné uplatnění konceptu Public Private Partnership (PPP) v oblasti dopravy v České republice. Studie v úvodní části pojednává o obecných teoretických východiscích problematiky systému PPP a poskytuje rovněž náhled do oblasti dopravy, se zaměřením na dopravu silniční. Volně poté navazuje část s rozborem projektu rychlostní komunikace R43, jež demonstruje užití PPP v našich podmínkách. Následuje zhodnocení možného vývoje PPP do budoucna. Keywords: veřejný sektor; soukromý sektor; Public Private Partnership; silniční doprava; rychlostní komunikace; Public Sector; Private Sector; Road Transportation; Expressway Available in the UTB Library.
Opportunities for Public Private Partnership Implementation in Transportation Sector

Práce si klade za cíl zjistit, zda a jakým způsobem je možné uplatnění konceptu Public Private Partnership (PPP) v oblasti dopravy v České republice. Studie v úvodní části pojednává o obecných ...

Bartošková, Šárka; Jurníková, Jana; Jurčík, Radek
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic
Šerek, Radomír; Pilík, Michal; Čech, Michal
2009 - English
Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových cílů a strategií. Nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu uvedení Dimension Vista na trh naleznete v poslední části této práce. Keywords: marketingový plán; strategický marketing; strategický management; marketingový cíl; marketingová strategie; cílový trh; marketing plan; strategic marketing; strategic management; marketing objective; marketing strategy; market target Available in the UTB Library.
Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a ...

Šerek, Radomír; Pilík, Michal; Čech, Michal
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Streamlining of reporting system in company XY s.r.o.
Mořkovská, Martina; Pavelková, Drahomíra; Zahnaš, Petr
2009 - English
Cílem této diplomové práce je zefektivnění systému reportingu ve společnosti XY s.r.o. Teoretická část je zaměřena na reporting v rámci systému podnikového controllingu a jeho další spojitosti s procesem controllingu, plánování a rozpočtování. V praktické části je popsána současná situace reportingu ve společnosti a je navrženo odstranění několika standardních reportů, aniž by došlo ke snížení efektivnosti celého procesu. Tímto krokem zajistí společnost snížení personálních nákladů, které jsou spjaty s procesem reportingu. V závěrečné části práce je vytvořeno hlášení s názvem "Production key figure report", které pomůže zlepšit orientaci v rámci množství výkazů a zajistit tak rychlý a srozumitelný přehled o aktuální situaci ve výrobní společnosti. Keywords: Reporting; controlling; plánování; rozpočtování; prognózování; analýza odchylek; nákladová analýza; standardní reporting; mimořádný reporting; manažerský informační systém; MIS; planning; budgeting; forecasting; variance analysis; cost analysis; standard reporting; irregular reporting; managerial information system Available in the UTB Library.
Streamlining of reporting system in company XY s.r.o.

Cílem této diplomové práce je zefektivnění systému reportingu ve společnosti XY s.r.o. Teoretická část je zaměřena na reporting v rámci systému podnikového controllingu a jeho další spojitosti s ...

Mořkovská, Martina; Pavelková, Drahomíra; Zahnaš, Petr
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc
Ševců, Michaela; Hernandez, Carlos; Světlík, Jaroslav
2009 - English
Na pozadí současné nestabilní situace ve světovém hospodářství a ekonomice Velké Británie, která ovlivňuje trh s potravinami, maloobchody a spotřebitele, se ve své práci zaměřuji na trh cereálních výrobků. Za pomoci ukazatelů nákupního chování, běžně používaných v průzkumu trhu, analyzuji, jak si nejdůležitější britské maloobchodní řetězce a zejména Sainsbury's vedly v prodeji značkových cereálních výrobků a výrobků vlastních značek v roce 2008. Rozborem celé situace a zjištěním problémů navrhuji firmě Sainsbury's, na co by se měla zaměřit a jak změnit strategii, aby dosáhla lepších prodejů v této kategorii. Tato analýza je založená na množství grafů a tabulek obsahujících data společnosti TNS Worldpanel. Keywords: cereálie; značka; vlastní značka; výrobek; potraviny; trh; maloobchod; nakupující; cereals; brand; Private Label; product; grocery; market; retailer; shopper Available in the UTB Library.
Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

Na pozadí současné nestabilní situace ve světovém hospodářství a ekonomice Velké Británie, která ovlivňuje trh s potravinami, maloobchody a spotřebitele, se ve své práci zaměřuji na trh cereálních ...

Ševců, Michaela; Hernandez, Carlos; Světlík, Jaroslav
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Břečková, Tereza; Šišák, Vlastimil; Světlík, Jaroslav
2009 - English
Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii. Keywords: marketingový výzkum; retailing; retailingový proces výzkumu; Fairtrade; market research; the retailing research process Available in the UTB Library.
Tesco's new strategy within Fairtrade sector

Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení ...

Břečková, Tereza; Šišák, Vlastimil; Světlík, Jaroslav
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Marketing communication of WISHES Project
Nedbalová, Eva; Turková, Silvie; Soukalová, Radomila
2009 - English
Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým bodem této práce je mezikulturní marketing a popis a analýza trhu za účelem formace strategické komunikace pro internetový projekt WISHES. Cílem této práce je vytvořit corporate identity a současné a budoucí komunikační strategie pro WISHES Projekt. Keywords: Marketingové komunikace; E-marketing; Mezinárodní marketing; Vysokoškolské prostředí; internetový projekt WISHES; Corporate Identity; Komunikační strategie; Marketing communication; Intercultural marketing; Higher education environment; web-based WISHES Project; Communication strategies Available in the UTB Library.
Marketing communication of WISHES Project

Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým ...

Nedbalová, Eva; Turková, Silvie; Soukalová, Radomila
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

Komunikační strategie Prekubatoru - kancelář pro transfer technologií
Lipusová, Marta; Soukalová, Radomila; Kozák, Vratislav
2009 - English
Transfer technologií je proces, který zavádí do praxe inovace, jež vznikly na základě vědecké výzkumné činnosti, a snaží se maximalizovat jejich komerční potenciál. Skrze tento proces jsou inovace opatřeny patenty a licenčními smlouvami, které následně umožňují založení nové inovační firmy. Za tento proces většinou zodpovídají speciální kanceláře pro transfer technologií, které k této činnosti disponují odpovídajícími kompetencemi a znalostmi. Efektivita a úspěšnost kanceláří pro transfer tech-nologií závisí na jejich komunikaci a vystupování. Cílem této diplomové práce je poukázat na důležitost komunikace těchto kanceláří a vyt-voření komunikační strategie pro konkrétní kancelář pro transfer technologií - Prekubator. Na základě analýz současných komunikačních aktivit této organizace a zkoumání prostředí, kde Prekubator působí, předkládám komunikační plán, který výsledky těchto analýz dostatečně zohledňuje. Keywords: transfer technologií; komercializace; duševní vlastnictví; komunikační strategie; technology transfer; commercialisation; intellectual property; communication strategy Available in the UTB Library.
Komunikační strategie Prekubatoru - kancelář pro transfer technologií

Transfer technologií je proces, který zavádí do praxe inovace, jež vznikly na základě vědecké výzkumné činnosti, a snaží se maximalizovat jejich komerční potenciál. Skrze tento proces jsou inovace ...

Lipusová, Marta; Soukalová, Radomila; Kozák, Vratislav
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

A utopia of modernity : Zlín : revisiting Baťa's functional city
2009 - English
Available in the UTB Library.
A utopia of modernity : Zlín : revisiting Baťa's functional city

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

The Baťa phenomenon : Zlín architecture 1910-1960
2009 - English
Available in the UTB Library.
The Baťa phenomenon : Zlín architecture 1910-1960

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases