Počet nalezených dokumentů: 25554
Publikováno od do

Simulační modely vybraných řízených systémů
Špaček, Ondřej; Navrátil, Pavel; Pekař, Libor
2015 - český
Předmětem této práce je vytvořit knihovnu příkladů mechanických, elektrických a hydraulických systémů, u kterých jsou ukázány možnosti simulací s různými matematickými modely, při využití simulačních nástrojů MATLAB/Simulink s knihovnou Simscape. Teoretická část práce je věnována různým fyzikálním systémům, jejich analogii a teorii simulací. Následně je zde uvedena základní teorie vhodná pro popis systémů. Praktická část je věnována konkrétním příkladům odvozování jejich matematických modelů v podobě diferenciálních rovnic, přenosu a stavového popisu, kde u každého z těchto matematických modelů je vytvořena simulace, která je dostupná na přiloženém CD. V závěru každého příkladu jsou potom porovnány výsledky získané pomocí simulací s různými matematickými modely. Součástí této práce je také návod s tutoriály na použití knihovny Simscape. Klíčová slova: Simulace; Systémy; Matematický model; Analogie fyzikálních systémů; Laplaceova transformace; Linearizace; Simscape; MATLAB/Simulink; Stavový popis; Přenos; Diferenciální rovnice; Simulations; Systems; Mathematical model; Analogy between physical systems; Laplace transform; Linearization; State space model; Transfer function; Differential equations Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Simulační modely vybraných řízených systémů

Předmětem této práce je vytvořit knihovnu příkladů mechanických, elektrických a hydraulických systémů, u kterých jsou ukázány možnosti simulací s různými matematickými modely, při využití simulačních ...

Špaček, Ondřej; Navrátil, Pavel; Pekař, Libor
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Analýza hospodaření městyse Pozlovice v letech 2012-2014
Kolaříková, Michaela; Papoušek, Miroslav; Vránová, Šárka
2015 - český
Tato bakalářská práce je zaměřena na posouzení finanční situace městyse Pozlovice v letech 2012-2014. Cílem je zhodnotit hospodaření městyse ve sledovaném období a navrhnout případné změny, které povedou ke zlepšení hospodaření v budoucnu. Teoretická část vysvětluje pojmy, jako jsou - obec, působnost obcí, orgány obce, rozpočet, majetková a finanční struktura obce a finanční analýza. V praktické části je charakterizován městys Pozlovice. Dále je přiblížen rozpočet obce a provedena finanční analýza vybraných ukazatelů. Na závěr je zhodnoceno hospodaření městyse Pozlovice a jsou navrženy návrhy ke zlepšení situace. Klíčová slova: finanční analýza; rozpočet; obec; hospodaření obce; financial analysis; budget; municipality; management of the municipality Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Analýza hospodaření městyse Pozlovice v letech 2012-2014

Tato bakalářská práce je zaměřena na posouzení finanční situace městyse Pozlovice v letech 2012-2014. Cílem je zhodnotit hospodaření městyse ve sledovaném období a navrhnout případné změny, které ...

Kolaříková, Michaela; Papoušek, Miroslav; Vránová, Šárka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingová strategie hotelu Grand
Čevelová, Petra; Nosterský, Jiří; Brišová, Hana
2015 - český
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro praktickou část. Praktická část bakalářské práce charakterizuje hotel Grand, analyzuje jeho prostředí, obsazenost úseku ubytovacího i stravovacího, analyzuje potřeby hostů, vyhodnocuje současnou marketingovou strategii hotelu, provádí se analýza marketingového mixu a navrhuje zlepšení marketingové strategie hotelu. Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; analýza prostředí; SWOT analýza; marketingový mix; marketing strategy; environment analysis; SWOT analysis; marketing mix Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Marketingová strategie hotelu Grand

Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro ...

Čevelová, Petra; Nosterský, Jiří; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.
Gazdíková, Michaela; Kysilková, Milada; Vorlová, Růžena
2015 - český
Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu LARGO CZ, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či komunikační plán. Úvod praktické části obsahuje informace o firmě a popis služeb, které nabízí. Provedena je také analýza konkurence a SWOT analýza. Další kapitola obsahuje popis stávajících komunikačních aktivit, cíle komunikace, cílové skupiny, návrh nového komunikačního plánu, či časový harmonogram, rozpočet a měření účinnosti. Závěrem se práce věnuje návrhům a doporučením. Klíčová slova: Marketingová komunikace; komunikační mix; komunikační plán; analýza konkurence; SWOT analýza; Marketing communications; communication mix; communication plan; competitive analysis; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.

Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu LARGO CZ, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketingová ...

Gazdíková, Michaela; Kysilková, Milada; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Analýza konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia s.r.o.
Janigová, Diana; Mikláš, Marek; Brišová, Hana
2015 - český
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia, s. r. o. Analýza je zaměřena pouze na výrobu užitkového skla na Moravě. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je vypracována na základně studia odborné literatury a je zaměřena na pojmy z oblasti konkurenčního prostředí. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti a jejím konkurentům, SWOT analýze a analýze Porterova pětifaktorového modelu. Cílem práce je analyzovat konkurenci a navrhnout opatření, která by mohla přispět ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy Crystalite Bohemia, s. r. o. Klíčová slova: SWOT analýza; konkurence; konkurenceschopnost; sklářský průmysl; Porterův model pěti sil; SWOT analysis; competition; competitive ability; glass industry; Porter's five forces model Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Analýza konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia s.r.o.

Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia, s. r. o. Analýza je zaměřena pouze na výrobu užitkového skla na Moravě. Práce se skládá ze dvou částí ...

Janigová, Diana; Mikláš, Marek; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Koželuhová, Daniela; Miklík, Miroslav; Brišová, Hana
2015 - český
V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její komparace s knihovnou. Dále je zde zpracován předem vytvořený dotazník a na základě jeho výsledků je provedena SWOT analáza knihovny. V poslední kapitole jsou uvedena ona inovativní opatření. Navrhovaná opatření vycházejí z teoretických poznatků, uvedených v první části práce. Klíčová slova: marketingový mix služeb; SWOT analáza; komparace s konkurencí; dotazník; komunikace; inovace marketingového mixu služeb; marketing mix of services; SWOT analysis; comparison with competitors; questionnaire; communication; innovation of marketing mix of services Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou

V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v ...

Koželuhová, Daniela; Miklík, Miroslav; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán společnosti Železářství Gurský
Krejčí, Lucie; Gurský, Pavel; Vorlová, Růžena
2015 - český
Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čtenář seznámen s problematikou, týkající se marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále je práce zaměřena na situační analýzu, SWOT analýzu a komunikační mix. Část praktická zahrnuje charakteristiku společnosti a jsou zde charakterizovány současné komunikační aktivity firmy, dále jsou v této části provedeny příslušné analýzy. Hlavní podstatou praktické části je návrh nového komunikačního plánu, který zahrnuje určení cílových skupin a cílů komunikace, popis komunikačních aktivit, časový harmonogram a rozpočet. V závěru najdeme návrhy, jak měřit efektivitu tohoto plánu. Klíčová slova: Marketingová komunikace; marketingový mix; komunikační plán; komunikační mix; SWOT analýza; Marketing communication; marketing mix; communications plan; communications mix; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Komunikační plán společnosti Železářství Gurský

Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čtenář seznámen s ...

Krejčí, Lucie; Gurský, Pavel; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Návrh marketingového mixu nového výrobku
Strakošová, Eva; Soukalová, Radomila; Vorlová, Růžena
2015 - český
Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z dlaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti zavedení nového výrobku na trh, marketingového mixu a STP modelu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek - sprchovou hlavici. Požadovaným výstupem práce je vhodné nastavení marketingového mixu a identifikace cílových skupin. Klíčová slova: Vývoj nového výrobku; marketingový mix; STP model; segmentace; targeting; positioning; New Product Development; Marketing Mix; Segmentation; Targeting; Positioning Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Návrh marketingového mixu nového výrobku

Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z ...

Strakošová, Eva; Soukalová, Radomila; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.
Štanzlová, Michaela; Gaja, Michal; Vorlová, Růžena
2015 - český
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků multikina Golden Apple Cinema, a.s. ve Zlíně. Cílem práce je zjistit hodnoty zákazníka a jeho kladné a záporné postoje vůči firmě. V práci je zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, spokojenosti zákazníků a péče o zákazníka, a marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována firma Golden Apple Cinema, a.s., stanovena SWOT analýza firmy. Dále jsou v práci zpracována data získaná z marketingového výzkumu a poté vyhodnocena. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: spokojenost; zákazník; dotazník; marketingový výzkum; SWOT analýza; spokojenost zákazníka; satisfaction; customer; marketing research; SWOT analysis; customer's satisfaction Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.

Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků multikina Golden Apple Cinema, a.s. ve Zlíně. Cílem práce je zjistit hodnoty zákazníka a jeho kladné a záporné postoje vůči firmě. V práci je ...

Štanzlová, Michaela; Gaja, Michal; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Problematika hospodaření Střední školy stavebních řemesel Brno-Bosonohy
Nekudová, Kateřina; Dobis, Aleš; Brázdilová, Petra
2015 - český
Bakalářská práce se zabývá hospodařením příspěvkové organizace. První kapitola teoretické části popisuje neziskový sektor, neziskové organizace. Další kapitoly obsahují právní postavení příspěvkových organizací, jejich hospodaření a financování. Poslední kapitola teoretické části obsahuje správu na úseku školství. Praktická část je zaměřena na konkrétní příspěvkovou organizaci, Střední školu stavebních řemesel Brno-Bosonohy. Zahrnuje základní údaje o škole, její zřizovací listinu, hlavní a doplňkovou činnost. V dalších kapitolách praktické části je zpracováno hospodaření a financování této příspěvkové organizace. Cílem této práce je navrhnout, jak zlepšit stávající situaci. Návrhy a doporučení jsou obsahem poslední kapitoly. Klíčová slova: příspěvková organizace; rozpočet; financování; finanční zdroje; hospodaření; dotace; allowance organization; budget; financing; financial resources; economic activities; subsidies Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Problematika hospodaření Střední školy stavebních řemesel Brno-Bosonohy

Bakalářská práce se zabývá hospodařením příspěvkové organizace. První kapitola teoretické části popisuje neziskový sektor, neziskové organizace. Další kapitoly obsahují právní postavení příspěvkových ...

Nekudová, Kateřina; Dobis, Aleš; Brázdilová, Petra
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze