Used filters (1)  Zrušit všechna omezení
Number of found documents: 767436
Published from to

Image značky tenisového sportovce
Kováč, Jakub; Čáslavová, Eva; Voráček, Josef
2024 - Czech
Title: The brand image of a tennis athlete Objectives: The aim of this thesis is to ascertain the perception of a tennis athlete's brand image based on research among the population of the Czech Republic, both tennis and non-tennis, in relation to the branding of a selected athlete. The investigation will be conducted through marketing research using surveys and analyses. Methods: This thesis employs a quantitative method. The key method for the research was electronic surveying of members of tennis clubs and the non-tennis Czech Republic population. The questionnaires were constructed based on the Model of Athlete Brand Image. Results: The outcome of this thesis is the conducted research on Roger Federer's brand image using The Model of Athlete Brand Image. The obtained results show that the awareness of his brand is high and has positive values among the public. On the other hand, the research also showed that the tennis population is significantly more familiar with his brand and its key elements. KEYWORDS Athlete image, Roger Federer, branding, Model of Athlete Brand Image, Semantic differential Název: Image značky tenisového sportovce Cíle: Cílem práce je zjistit vnímání image značky tenisového sportovce na základě výzkumu populace České republiky, a to jak tenisové, tak i netenisové, ve vztahu k brandingu vybraného sportovce. Zjišťování bude na základě marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a analýz. Metody: V práci je využita metoda kvantitativní. Klíčovou metodou pro výzkum bylo elektronické dotazování členů tenisových klubů a ne-tenisové populace České republiky. Dotazníky byly sestaveny na základě Metody image značky sportovce. Výsledky: Výsledkem této práce je provedení výzkumu image značky Rogera Federera pomocí modelu image značky sportovce. Dosažené výsledky ukazují, že je povědomí o jeho značce vysoké a vykazuje u veřejnosti kladné hodnoty. Naopak výzkum zároveň ukázal, že je tenisová populace podstatně více obeznámena s jeho značkou a jejími hlavními prvky. KLÍČOVÁ SLOVA Image sportovce, Roger Federer, branding, Model image značky sportovce, sémantický diferenciál Keywords: Image značky; branding; tenis; Brand image; branding; tennis Available in a digital repository NRGL
Image značky tenisového sportovce

Title: The brand image of a tennis athlete Objectives: The aim of this thesis is to ascertain the perception of a tennis athlete's brand image based on research among the population of the Czech ...

Kováč, Jakub; Čáslavová, Eva; Voráček, Josef
Univerzita Karlova, 2024

Sponzoring esportu jako marketingový a komunikační nástroj firem
Finkousová, Andrea; Voráček, Josef; Hlinka, Vladimír
2024 - Czech
Title: Sponsorship of esports as a marketing and communicational tool for companies Aims: The main goal of this bachelors thesis is to create recommendations for collaboration between sponsors and sponsored entities in the esports environment in the Czech Republic. Recommendations are based of the key aspects, focusing on identifying benefits, risks and expectations of both parties. Methods: Qualitative research is used in this thesis, specifically semi-strucutred interviews. Research is based on targeted selection of respondents. A total of eight respondents participated in the research, representing perspectives from sponsors or sponsored entities in the esports environment. Results: The result is a deep understanding of the dynamics of sponsorship in esports in the Czech Republic. For sponsors, the key risk is the improper behavior of players and the instability of the gaming scene, while for sponsored entities, the risk lies in the lack of financial support, which has a decreasing trend. Practical and theoretical insights suggest that effective collaboration requires transparent communication, mutual support, and strategic adaptation to market dynamics, which are crucial factors for successful sponsorship activities in the esports environment. KEYWORDS Sponsorship, trends in sponsorship,... Název: Sponzoring esportu jako marketingový a komunikační nástroj firem Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro spolupráci mezi sponzory a sponzorovanými subjekty v esportovém prostředí v České republice. Doporučení vycházejí z analýzy klíčových aspektů s důrazem na identifikaci benefitů, rizik a očekávání obou stran. Metody: V práci je využito kvalitativního výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum je založen na cíleném výběru respondentů. Celkem se výzkumu zúčastnilo osm respondentů, kteří zastupují pohled sponzora nebo sponzorovaného subjektu v prostředí esportu. Výsledky: Výsledkem je hluboké porozumění dynamice sponzoringu v esportu v České republice. Pro sponzory je zásadním rizikem nekorektní chování hráčů a nestabilita herní scény, zatímco pro sponzorované subjekty představuje riziko nedostatek finanční podpory, která má klesající tendenci. Praktické i teoretické poznatky naznačují, že efektivní spolupráce vyžaduje transparentní komunikaci, vzájemnou podporu a strategické přizpůsobení se dynamice trhu, což představuje klíčové faktory pro úspěšné sponzorské aktivity v esportovém prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA Sponzoring, novodobé trendy, esport, organizátoři, herní kluby, akademický esport, herní centrum, benefity, rizika a výzvy Keywords: Sponzoring; novodobé trendy; esport; organizátoři; herní kluby; akademický esport; herní centrum; benefity; rizika a výzvy; Sponsorship; trends in sponsorship; esports; organizers; gaming clubs; academic esports; gaming centers; benefits; risks and challenges Available in a digital repository NRGL
Sponzoring esportu jako marketingový a komunikační nástroj firem

Title: Sponsorship of esports as a marketing and communicational tool for companies Aims: The main goal of this bachelors thesis is to create recommendations for collaboration between sponsors and ...

Finkousová, Andrea; Voráček, Josef; Hlinka, Vladimír
Univerzita Karlova, 2024

Komparace managementu reprezentačních center mládeže ve stolním tenise v České republice
Přída, Kryštof; Čáslavová, Eva; Voráček, Josef
2024 - Czech
Title: Comparison of management of national youth centres in table tennis in the Czech Republic Objectives: The main objective of this thesis is based on the information obtained and using professional methods to develop proposals for the implementation and improvement of the management of youth table tennis centres in the Czech Republic in Prague and Havířov. Methods: In order to achieve the stated objective, a qualitative method was used in the form of semi-structured interviews with the management, players and coaches of both RCMs. This method was supported by my several years of personal observation of the training process in RCM Prague. In addition, the methods of comparison and SWOT analysis were used to enable a detailed comparison and identification of key strengths, weaknesses, opportunities and threats of both centres. Results: This thesis has shown that both centres have specific strengths and challenges. RCM Prague benefits from a convenient location in the capital city with good transport links and proximity to the headquarters of the Czech Table Tennis Association, but suffers from a lack of coaching capacity and modern facilities. On the other hand, the RCM Havířov has the largest and most modern hall in the Czech Republic, comprehensive infrastructure and the possibility to host... Název: Komparace managementu reprezentačních center mládeže ve stolním tenise v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě získaných informací a za použití odborných metod vytvořit návrhy na implementaci a zdokonalení managementu reprezentačních center mládeže ve stolním tenise v ČR v Praze a Havířově. Metody: K dosažení stanoveného cíle byla použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením, hráči a trenéry obou RCM. Tato metoda byla podpořena mým několikaletým osobním pozorováním tréninkového procesu v RCM Praha. Dále byly využity metody komparace a SWOT analýzy, které umožnily detailní srovnání a identifikaci klíčových silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb obou center. Výsledky: Tato práce ukázala, že obě centra mají své specifické silné stránky a výzvy. RCM Praha těží z výhodné polohy v hlavním městě s dobrým dopravním spojením a blízkostí k sídlu České asociace stolního tenisu, avšak trpí nedostatkem trenérských kapacit a moderního zázemí. Na druhé straně, RCM Havířov disponuje největší a nejmodernější halou v České republice, komplexní infrastrukturou a možností pořádat mezinárodní turnaje, ale čelí problémům s geografickou a sociální izolací. Obě centra mají příležitosti k dalšímu rozvoji, zejména v oblasti modernizace infrastruktury a... Keywords: stolní tenis; manažerské činnosti; strategie; kvalitativní výzkum; komparace; table tennis; managerial activities; strategy; qualitative research; comparison Available in a digital repository NRGL
Komparace managementu reprezentačních center mládeže ve stolním tenise v České republice

Title: Comparison of management of national youth centres in table tennis in the Czech Republic Objectives: The main objective of this thesis is based on the information obtained and using ...

Přída, Kryštof; Čáslavová, Eva; Voráček, Josef
Univerzita Karlova, 2024

Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje fanoušky vybraného hokejového klubu
Denková, Barbora; Čáslavová, Eva; Opelík, Daniel
2024 - Czech
Author: Barbora Denková Title: Perception of sports advertising in the Ice Hockey Extraliga on fans of the selected ice hockey club Objectives: The main aim of my bachelor thesis was to examine the fans' perception of sports advertising through a questionnaire survey, i.e. whether the advertisements of the partners of a selected Czech ice hockey club, which are placed on the players' equipment and stadium surfaces, are perceived duringthe match and can be recalled later. As part of the main objective, I further investigated whether there is any difference in how people of different genders notice these advertisements. Whether men pay more attention to such advertisements than women or vice versa and what is the difference in the perception of said advertisements between fans of the selected hockey club, fans of another hockey club and non-fans. It also focused on how viewers perceive the ads and whether they restrict them from watching the game. The final aim of my research was to identify, with the help of the respondents, those places in the stadium or on the players' equipment that are most noticed by the spectators and thus most suitable for the placement of sports advertisements. Methods: The method of quantitative research is a questionnaire, which examines whether Sparta hockey fans notice... Autor: Barbora Denková Název: Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje fanoušky vybraného hokejového klubu Cíl: Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo prověřit prostřednictvím dotazníkového šetření vnímání sportovní reklamy ze strany fanoušků, tzn. zda reklamy partnerů vybraného českého extraligového hokejového klubu, které jsou umístěné na vybavení hráčů a na plochách stadionu, postřehnou v průběhu zápasu a dokážou si je později vybavit. V rámci hlavního cíle jsem dále zkoumala, zda existuje nějaký rozdíl v tom, jak si lidé jednotlivých pohlaví těchto reklam všímají. Jestli muži věnují takovým reklamám větší pozornost než ženy nebo naopak a jaký je rozdíl ve vnímání zmíněných reklam mezi fanoušky vybraného hokejového klubu, fanoušky jiného hokejového klubu a nefanoušky. Zaměřila jsem se také na to, jakým způsobem diváci reklamy vnímají a jestli je neomezují při sledování hry. Posledním cílem mého výzkumu bylo s pomocí respondentů identifikovat ta místa na stadionu či na vybavení hráčů, kterých si diváci nejvíce všímají a jsou tak nejvhodnější pro umístění sportovní reklamy. Metody: Metodou kvantitativního výzkumu je dotazník, který zkoumá, zda si fanoušci hokejové Sparty všímají sportovních reklam jak umístěných na plochách stadionu, tedy na ledové ploše, na mantinelech, za brankou či... Keywords: marketing; reklama; sponzoring; sportovní reklama v ledním hokeji; sponzoring ledního hokeje; partnerství; marketing; advertisement; sponsoring; sports advertising in ice hockey; sponsoring ice hockey; partnership Available in a digital repository NRGL
Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje fanoušky vybraného hokejového klubu

Author: Barbora Denková Title: Perception of sports advertising in the Ice Hockey Extraliga on fans of the selected ice hockey club Objectives: The main aim of my bachelor thesis was to examine the ...

Denková, Barbora; Čáslavová, Eva; Opelík, Daniel
Univerzita Karlova, 2024

Vliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistiky
Čumpelík, Marek; Voráček, Josef; Opelík, Daniel
2024 - Czech
Title: Influence of sport celebrities on customer purchasing preferences in cycling Objectives: The aim of this work is to find influence of sport celebrities on customer purchase. Methods: In this work we used pictures (photographs) of celebrities from the field of cycling. It was a comparison of customer ratings of two photos each time, one with bicycle only and the second one with the bicycle and the celebrity. The difference in the scales should express how much and if cycling celebrities influence customers' purchasing preferences. Results: We have found that sports celebrities really do influence customer shopping preferences. The degree of influence varies from celebrity to celebrity. However, there are many other factors that influence customer behaviour. More in the Results chapter. Keywords: influence, celebrities, cycling, customer, consumer Název: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistiky Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, mají-li sportovní celebrity vliv na nákupní preference zákazníků Metody: V této práci jsme použili obrázky (fotografie) celebrit z oblasti cyklistiky. Jednalo se o porovnání hodnocení zákazníků vždy dvou fotografií, jedné pouze jízdního kola a druhé s jízdním kolem a celebritou. Rozdíl v hodnocení by měl vyjádřit, jestli a jaký vliv mají cyklistické celebrity na nákupní preference zákazníků. Výsledky: Zjistili jsme, že sportovní celebrity opravdu ovlivňují nákupní preference zákazníků. Míra vlivu se u jednotlivých celebrit liší. Je zde však hodně dalších faktorů, které ovlivňují chování zákazníků. Více v kapitole Výsledky. Klíčová slova: vliv, celebrita, cyklistika, zákazníci spotřebitelé Keywords: vliv; celebrita; cyklistika; zákazníci spotřebitelé; influence; celebrities; cycling; customer; consumer Available in a digital repository NRGL
Vliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistiky

Title: Influence of sport celebrities on customer purchasing preferences in cycling Objectives: The aim of this work is to find influence of sport celebrities on customer purchase. Methods: In this ...

Čumpelík, Marek; Voráček, Josef; Opelík, Daniel
Univerzita Karlova, 2024

Strategie sociálních médií pro online coaching
Švéda, Dalibor; Opelík, Daniel; Šteffl, Michal
2024 - Czech
Title: Social media strategies for online coaches Objectives: The main objective is to create a social media strategy for the coach's selected social media Methods: The methods used in this thesis were the analysis of the coach's current activity, the analysis of the target group and the state of social networks, and the analysis of websites and competitors. Based on these analyses, a communication plan was created, including specific suggestions for the content of posts and frequency of publication. The plan uses the SMART method to set goals and defines metrics to monitor the success of the communication plan for the trainer's selected social networks. Results: The thesis developed a communication strategy for a fitness trainer on social media, specifically Instagram and TikTok. An analysis of the trainer's previous activity showed that despite considerable efforts, he was not reaching the maximum potential of these platforms. As a result, a communication plan was created that included specific suggestions for post content, frequency of publication, and metrics for measuring success to help the trainer use social media more effectively for marketing purposes and to increase his clientele. Keywords: internet, social networks, coach, marketing, fitness Název: Strategie sociálních médií pro online coaching Cíle: Hlavním cílem je vytvoření komunikačního plánu pro vybrané sociálních sítě trenéra fitness. Metody: V práci byly použity metody analýzy dosavadního působení trenéra, analýzy cílové skupiny a stavu sociálních sítí, a analýzy webových stránek a konkurence. Na základě těchto analýz byl vytvořen komunikační plán zahrnující konkrétní návrhy na obsah příspěvků a frekvenci publikace. Plán využívá metodu SMART pro stanovení cílů a definuje metriky pro sledování úspěšnosti Výsledky: V práci byla vytvořena komunikační strategie fitness trenéra na sociálních sítích, konkrétně na Instagramu a TikToku. Analýza dosavadního působení trenéra ukázala, že i přes značné úsilí nedosahuje maximálního potenciálu těchto platforem. Výsledkem je vytvoření komunikačního plánu zahrnujícího konkrétní návrhy na obsah příspěvků, frekvenci publikace a metriky pro měření úspěšnosti, což má trenérovi pomoci efektivněji využívat sociální sítě pro marketingové účely a zvyšovat svou klientelu. Klíčová slova: internet, sociální sítě, trenér, marketing, fitness Keywords: internet; sociální sítě; trenér; marketing; fitness; internet; social networks; coach; marketing; fitness Available in a digital repository NRGL
Strategie sociálních médií pro online coaching

Title: Social media strategies for online coaches Objectives: The main objective is to create a social media strategy for the coach's selected social media Methods: The methods used in this thesis ...

Švéda, Dalibor; Opelík, Daniel; Šteffl, Michal
Univerzita Karlova, 2024

Názor fanoušků na historické osobnosti vybraného sportovního klubu a jejich využití v marketingové komunikaci
Halberštát, Jiří; Opelík, Daniel; Šíma, Jan
2024 - Czech
Title: Opinion of fans on historical icons of a selected club and their usage in marketing comunication Objectives: The aim of thesis is to introduce the point of view of current fans of football club AC Sparta Praha about historical personas and historical events and suggest a marketing communication based on the history of the club for the management of the organisation AC Sparta Praha. Methods: In the thesis were used two methods, the first one was focus group, based on the findings out of the focus group was estabilished questionnaire which means the second used method was quantitative research, specifically electronical questionnaire. The questionnaire served to collect data from respondents. For description of collected data from focus group was used a combined method of commented and literal transcription and for description of collected data from questionnaire was used method of description analysis. Results: It was detected that expression of unappreciated players is not clear what exactly it means and its understanding is very divided. Experts in the focus group have selected 7 names which were Michal Horňák, Josef Jurkanin, Bohumil Klenovec, Josef Šroubek, Jindřich Rezek, Daniel Kolář and Michal Sáček. Based on their opinions was estabilished questionnaire which was filled by 1404 fans,... Název: Názor fanoušků na historické osobnosti klubu a marketingová komunikace historie klubu Cíle: Cílem diplomové práce je představit náhled současných fanoušků klubu AC Sparta Praha o historických osobnostech i historických událostech a následně navrhnout marketingovou komunikaci založenou na historii klubu pro management organizace AC Sparta Praha. Metody: V práci byla užity dvě metody, tou první byla ohnisková skupina, na základě jejíž zjištění byl sestaven dotazník, kdy tedy druhou metodou byla metoda kvantitativního šetření, konkrétně elektronického dotazníku, který sloužil k získání dat od respondentů. K popisům získaných dat byla užita kombinovaná metoda komentované a doslovné transkripce v případě ohniskové skupiny, u dotazníkové šetření se jednalo o metodu deskriptivní analýzy. Výsledky: Bylo zjištěno, že ohledně pojmu nedoceněného hráče není jasně dáno, co přesně představuje a jeho chápání je velmi rozlišné. Odborníci v rámci ohniskové skupiny určili 7 jmen, kterými byli Michal Horňák, Josef Jurkanin, Bohumil Klenovec, Josef Šroubek, Jindřich Rezek, Daniel Kolář a Michal Sáček. Na základě jejich názorů byl sestaven dotazníku, který vyplnilo 1404 fanoušků, 230 jich dotazník ukončilo ještě před kompletním vyplněním. Respondenti se s odborníky shodli do jisté míry v pěti případech, u... Keywords: nedoceněný hráč; ohnisková skupina; dotazník; fanoušci; odborníci; komunikace; vybavování; definice; míra souhlasu; Sparta Praha; unappreciated player; focus group; questionnaire; fans; experts; communication; recalling; definition; agreement rate; Sparta Praha Available in a digital repository NRGL
Názor fanoušků na historické osobnosti vybraného sportovního klubu a jejich využití v marketingové komunikaci

Title: Opinion of fans on historical icons of a selected club and their usage in marketing comunication Objectives: The aim of thesis is to introduce the point of view of current fans of football club ...

Halberštát, Jiří; Opelík, Daniel; Šíma, Jan
Univerzita Karlova, 2024

Podnikatelský plán výstavby sportoviště s přilehlým kavárenským podnikem
Struhárová, Karolína; Čáslavová, Eva; Ruda, Tomáš
2024 - Czech
Title: Business plan - development of a sports venue with an integrated café Objective: The main objective of this thesis is to create a realistic foundation for a business plan for the construction of a sports facility, specifically a skateboard bowl, along with an adjacent café business. This comprehensive plan will provide an overview of all necessary steps for the successful realization of the project and will also serve as a basis for a business pitch to potential investors or the municipal development department. Methods: For this master thesis, qualitative research methods are implemented. Specifically, document analysis is used to understand the complexity and study the conditions for developing a sports venue and establishing a business. The thesis also incorporates the method of observation to gain a better understanding of the competition and an overview of the café's operations. The last method is semi- structured interviews, complementing the entire thesis. These qualitative research methods are combined to achieve a comprehensive and qualitative perspective on the subject matter. All the data collected throughout are analyzed using a SWOT analysis. Results: The result is a comprehensive basis for a business plan for the construction of a sports facility and an adjacent café business.... Název: Podnikatelský plán výstavby sportoviště s přilehlým kavárenským podnikem Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit realistický podklad pro podnikatelský plán výstavby sportoviště, konkrétně skateboardového bowlu, a přilehlého kavárenského podniku. Takto zpracovaný plán v budoucnosti poskytne přehled všech potřebných kroků pro úspěšnou realizaci projektu a také bude sloužit jako podklad pro prezentaci budoucímu investorovi nebo odboru rozvoje města. Metody: V této diplomové práci jsou využity kvalitativní výzkumné metody. Konkrétně se jedná o analýzu dokumentů, která slouží k porozumění problematice a studiu podmínek pro výstavbu sportoviště a pro založení podniku. V práci se také objevuje metoda pozorování, která umožňuje lepší porozumění konkurenci a přehled o chodu kavárny. Poslední metodou je polostrukturovaný rozhovor, který doplňuje celou problematiku. Tyto kvalitativní výzkumné metody jsou kombinovány pro získání komplexního a kvalitativního pohledu na danou problematiku. Získaná data jsou zpracována pomocí SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem je zpracovaný podklad pro podnikatelský plán výstavby sportoviště a přilehlého kavárenského podniku. Na základě analýzy trhu i finančních výpočtů a odhadů tato diplomová práce vykazuje, že projekt výstavby sportoviště se skateboardovým... Keywords: skateboarding; výstavba sportoviště; zdroje financování sportoviště; finanční plán; kavárenský podnik; SWOT analýza; skateboarding; sports venue development; sports venue financing sources; financial plan; café business; SWOT analysis Available in a digital repository NRGL
Podnikatelský plán výstavby sportoviště s přilehlým kavárenským podnikem

Title: Business plan - development of a sports venue with an integrated café Objective: The main objective of this thesis is to create a realistic foundation for a business plan for the construction ...

Struhárová, Karolína; Čáslavová, Eva; Ruda, Tomáš
Univerzita Karlova, 2024

Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko
Kulhánková, Klára; Opelík, Daniel; Voráček, Josef
2024 - Czech
Title Sports Services of a Selected Academy in the Ötztal Ski Resort, Austria Objectives The aim of this thesis is to analyse the sports services provided by the Snowlines ski and snowboard school during the 2023/2024 winter season, focusing on the perception of service quality, customer satisfaction, and their loyalty. Additionally, the influence of the image of the Sölden ski resort on clients' relationship with the Snowlines school is examined. Methods To achieve the results, this thesis uses an electronic data collection method, specifically an electronic survey in a standardized format with precisely defined questions and response options. The statistical software MiniTab is used for the analysis and interpretation of the collected data, offering a wide range of functions for statistical analyses and advanced graphical tools for data visualization. To compare differences between selected customer segments, the Test of Equal Variances and One-way ANOVA are used. Results The research results showed that the services provided by the Snowlines ski and snowboard school are generally of a very high quality, although some areas received lower ratings. The critical groups identified were clients aged 18 to 29, those with a master's degree, individuals with the employment status of "self-employed," and... Název Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko Cíle Cílem této diplomové práce je analyzovat sportovní služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines během zimní sezony 2023/2024, se zaměřením na vnímání kvality poskytovaných služeb, spokojenost zákazníků a jejich loajalitu. Současně je zkoumán vliv image lyžařského střediska Sölden na vztah klientů ke škole Snowlines. Metody K dosažení výsledků je v této práci použita elektronická metoda sběru dat, konkrétně elektronické dotazníkové šetření ve standardizovaném formátu s přesně definovanými otázkami a možnostmi odpovědí. Pro analýzu a interpretaci získaných dat je použitý statistický software MiniTab, který nabízí širokou škálu funkcí pro statistické analýzy a pokročilé grafické nástroje pro vizualizaci dat. K porovnání rozdílů mezi vybranými segmenty zákazníků jsou použity test rovnosti rozptylu a jednofaktorová ANOVA. Výsledky Výsledky výzkumu ukázaly, že služby poskytované lyžařskou a snowboardovou školou Snowlines jsou obecně na velmi kvalitní úrovni, avšak některé oblasti obdržely nižší hodnocení. Kritickými skupinami se ukázali být klienti ve věku 18 až 29 let, s magisterským vzděláním, pracovním statusem "podnikatel" a také ti, kteří měli svou první zkušenost se školou Snowlines a lyžují nebo... Keywords: úroveň služeb; sportovní služby; spokojenost zákazníků; loajalita zákazníků; image destinace; lyžařská škola; snowboardová škola; level of services; sports services; customer satisfaction; customer loyalty; destination image; ski school; snowboard school Available in a digital repository NRGL
Sportovní služby vybrané akademie v lyžařském komplexu Ötztal - Rakousko

Title Sports Services of a Selected Academy in the Ötztal Ski Resort, Austria Objectives The aim of this thesis is to analyse the sports services provided by the Snowlines ski and snowboard school ...

Kulhánková, Klára; Opelík, Daniel; Voráček, Josef
Univerzita Karlova, 2024

Strategie vybraného sportovního subjektu
Krob, Jiří; Opelík, Daniel; Čáslavová, Eva
2024 - Czech
Title: Strategy of a Selected Sports Club Objectives: The main objective of this work is to formulate the strategy for Sportclub Řevnice, z.s. Methods: Qualitative semi-structured interviews, Focus group, Document analysis, Taffler's bankruptcy model, Kralicek's quicktest, Modified value chain Results: The financial analysis revealed a generally good creditworthiness of the club, which was compromised in 2020 due to the COVID-19 pandemic. Fluctuations resulting from investments in long-term assets were also noted. The value chain provided a comprehensive view of the monitored entity and uncovered a current financial challenge in the form of leasing repayment. Based on this information and the information obtained in the previous bachelor's thesis dealing with the same subject. Market leader strategy combined with differentiation strategy were selected, setting three main strategic areas: engaging new target groups in the club, differentiating the offered product by ensuring premium quality training, and providing all premium sports services for all club members while ensuring financial stability. These approaches then form the structure of goals and activities to achieve these goals. Keywords: Strategy, Strategic management, Financial analysis, Value chain, Mission and Vision Název: Strategie vybraného sportovního subjektu Cíle: Hlavním cílem práce je formulovat strategii Sportclubu Řevnice, z.s. Metody: Kvalitativní polostrukturované rozhovory, Focus group, Analýza dokumentů, Tafflerův bankrotní model, Kralickův quicktest, Modifikovaný hodnotový řetězec Výsledky: V rámci finanční analýzy byla zjištěna převažující bonita klubu, která byla nalomena v roce 2020 kvůli pandemii covidu. Také byly zaznamenány výkyvy plynoucí z investic do dlouhodobého majetku. Hodnotový řetězec přinesl komplexní pohled na sledovaný subjekt a odhalil aktuální finanční výzvu v podobě splácení leasingu. Na základě těchtoinformací a informací získaných v rámci předešlé bakalářské práce zabývající se stejným subjektem byly vybrány strategie lídra na trhu a strategie diferenciace. Následně byly stanoveny tři hlavní strategické oblasti - zapojení do klubu lidí z nových cílových skupin, diferenciaci nabízeného produktu díky zajišťování nadstandardní kvality tréninků a zajištění veškerých nadstandardních sportovních služeb pro všechny členy klubu a zajištění finanční stability. Z těch poté vychází struktura cílů a aktivit k naplnění těchto cílů. Klíčová slova: Strategie, Strategický management, Finanční analýza, Hodnotovýřetězec, Mise a vize Keywords: Strategie; Strategický management; Finanční analýza; Hodnotový řetězec; Mise a vize; Strategy; Strategic management; Financial analysis; Value chain; Mission and vision Available in a digital repository NRGL
Strategie vybraného sportovního subjektu

Title: Strategy of a Selected Sports Club Objectives: The main objective of this work is to formulate the strategy for Sportclub Řevnice, z.s. Methods: Qualitative semi-structured interviews, Focus ...

Krob, Jiří; Opelík, Daniel; Čáslavová, Eva
Univerzita Karlova, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases