Used filters (3)  Zrušit všechna omezení
Number of found documents: 368383
Published from to

Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko
KREJČÍ, Jakub
2024 - Czech
Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v cestovním ruchu a poskytuje východiska pro praktickou část. V té je analyzován současný stav cestovního ruchu v destinaci. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou získána data o motivacích a preferencích výletníků. Využito je i metod polostrukturovaných rozhovorů a vlastního pozorování. Na základě všech metod jsou vytvořeny návrhy produktů "Na kolech tam a lodí zpátky" a mobilní aplikace. Také jsou připraveny návrhy marketingové a prodejní podpory. The goal of this thesis is to design a product of tourism that will contribute to the development of tourism in the region of Vltavotýnsko. The theoretical part of the thesis is dedicated to defining the concept and concurrent interesting trends of tourism and provides a resource for practical use. In this the current state of tourism in the area is analyzed. Through a survey data is collected about motivations and preferences of trippers. Used are even methods of half-structured interviews and own observations. Based on all the methods, crated are proposals of the product: "Na kolech tam a lodí zpátky" and with it a mobile app. Designs of marketing and sales support are also prepared. Keywords: produkt cestovního ruchu; inovace; rozvoj cestovního ruchu; product of tourism; innovation; development of tourism Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko

Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v ...

KREJČÍ, Jakub
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
KOLÁŘOVÁ, Eva
2024 - Czech
Cílem diplomové práce je ukázat, zda učebnice německého jazyka obsahují slovní zásobu, která je adekvátní pro žáky druhého stupně základních škol a zda jsou v souladu se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky. Úvodní teoretická stať obsahuje informace o rozsahu a tematickém zaměření slovní zásoby na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a poukazuje na změny v pojetí výuky, ke kterým došlo v Dodatku k SERR z roku 2018. Empirická část diplomové práce je sepsána na základě detailní analýzy rozsahu slovní zásoby v učebnicových souborech na úrovni A1, které jsou aktuálně nabízeny pro výuku německého jazyka. Obsahuje popis metodologie výzkumného šetření a interpretaci výsledků s ohledem na výstupy pro Další cizí jazyk, které uvádí Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V závěru práce jsou uvedena kritická místa výuky Dalšího cizího jazyka, která mohou zapříčiňovat přetěžování žáků. The aim of the diploma thesis is to show, whether the German language coursebooks contain vocabulary which is adequate for primary school pupils and whether they follow the Common European Framework of Reference for Languages. The introductory theoretical part contains information about the range and thematic focus of the A1 vocabulary according to the Common European Framework of Reference for Languages and points to the changes in the concept of teaching that occurred in the CEFR in 2018. The empirical part of the diploma thesis is based on a detailed analysis of the range of vocabulary in A1 level coursebooks that are currently offered for German language classes. It contains a description of the research methodology and the interpretation of the results regarding the outputs for another foreign language that are presented by the Framework Education Programme. In the conclusion of the thesis, there are some critical points of foreign language teaching that may lead to overloading pupils. Keywords: německý jazyk; jazyková úroveň; učebnicové soubory pro německý jazyk jako cizí jazyk; přetěžování žáků v hodinách německého jazyka; SERRJ; German language; level of a foreign language; coursebooks of German language as a foreign language; overloading pupils in German classes; CEFR Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika

Cílem diplomové práce je ukázat, zda učebnice německého jazyka obsahují slovní zásobu, která je adekvátní pro žáky druhého stupně základních škol a zda jsou v souladu se Společným evropským ...

KOLÁŘOVÁ, Eva
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
KOLOUCH, Marek
2024 - Czech
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven a rozhovor se zástupcem manažera vybraných poboček. Výsledky kvantitativní a kvalitativní analýzy ukázaly, že by Potrefená husa měla klást důraz především na propagaci jedinečné gastronomické zkušenosti a atmosféry restaurací prostřednictvím různých marketingových kanálů, spolu s aktivním využíváním influencer marketingu a online kampaní. Důležitý je také rozvoj online přítomnosti a sledování tržních trendů. Pro pobočku v Liberci je doporučeno, aby se zaměřila na zatraktivnění polední nabídky, na výhodnou polohu v centru města a na optimalizaci obsazenosti během dne. Potrefená husa v Praze by měla klást důraz na zvýšení průměrné útraty na osobu, na podporu turistů a zahraniční klientely, na optimalizaci polední nabídky a na efektivní obsazenost restaurace. V obchodním centru IGY v Českých Budějovicích by měla být propagována výhodná denní nabídka a současně je vhodné dbát také na zvýšení průměrné útraty na osobu a na využití výhodné polohy v obchodním centru. Potrefená husa v Českých Budějovicích na ulici Česká by své hlavní snahy v rámci marketingové komunikace měla směřovat především k propagaci soukromých akcí a zatraktivnění polední menu nabídky. The subject of this bachelor thesis is to find the optimal balance between centrally managed marketing strategies and the individual needs of each outlets within the Potrefená husa franchise network. The research includes an analysis of the current the state of marketing communication across the Potrefená husa franchise network, an investigation into customer food preferences within specific outlets and an interview with a representative of manager of selected branches. The results of the quantitative and qualitative analysis showed that the Potrefená husa should place particular emphasis on promoting a unique dining experience and atmosphere of the restaurants through various marketing channels, along with active use of influencer marketing and online campaigns. It is also important to develop an online presence and monitoring market trends. For the Liberec branch, it is recommended to focus on making the lunch menu more attractive, its convenient location in the city centre and optimising occupancy during the day. Potrefená goose in Prague should focus on increasing average spend per person, to encourage tourists and foreign clientele, to optimise the lunch menu and to efficient restaurant occupancy. The IGY shopping centre in České Budějovice should be promote a favourable daily offer and at the same time it is appropriate to increase the average spending per person and to take advantage of the favourable location in the shopping centre. Potrefená goose in České Budějovice Budějovice on Česká Street should make its main efforts in marketing communication. Keywords: franchise; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; localization; food service establishment; market segmentation; franchise; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; localization; food service establishment; market segmentation Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven

Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci ...

KOLOUCH, Marek
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu
COROLI, Anastasia
2024 - Czech
Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce je provést analýzu poptávky vybraných specifických skupin zákazníků v cestovním ruchu a na základě této analýzy navrhnout vhodné aktivity a produkty pro tyto skupiny či formy turistického zážitku. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec, který zahrnuje pojmy jako vliv cestovního ruchu, destinační management, segmentace trhu, problém overtourismu, problematika turistických regionů. Praktická část se věnuje analýze současné situaci v destinaci Lipensko, pomocí dotazníkového šetření, který slouží k identifikaci potřeb konkrétních cílových skupin. Poslední část práce obsahuje konkrétní návrhy doporučení pro personalizace destinace různým skupinám turistů v dané turistické oblasti na základě provedené analýzy a získaných poznatků. The bachelor thesis "Lipensko - working with specific target groups in tourism" focuses on the analysis and development of strategies for working with target groups in the tourist area of Lipensko. The aim of the thesis is to conduct an analysis of the demand from selected specific customer groups in tourism and based on this analysis, propose suitable activities and products for these groups or forms of tourist experiences. The thesis is structured into three main parts. The first part focuses on the theoretical framework, which includes concepts such as the impact of tourism, destination management, market segmentation, overtourism issues, and the challenges of tourist regions. The practical part addresses the analysis of the current situation in the Lipensko destination, utilizing a questionnaire survey to identify the needs of specific target groups. The final part of the thesis contains specific recommendations for personalizing the destination for various groups of tourists in the given tourist area based on the analysis conducted and insights gained. Keywords: Lipensko; cílové skupiny; dotazník; potřeby; analýza.; Lipno Region; Target Groups; Questionnaire; Needs; Analysis. Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu

Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce ...

COROLI, Anastasia
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Judeošpanělština v českých překladech
Kutková, Martina; Králová, Jana; Obdržálková, Vanda; Šedinová, Jiřina
2024 - Czech
The aim of this work is to find and analyze Czech translations from Judeo-Spanish, thus building on Czech and international research in Translation Studies in the field of minority languages. However, the thesis is the first research of its kind in the Czech environment, and therefore its next goal is to expand the history of Czech translation from Romance languages. The first, theoretical part of the thesis describes the socio-historical context of the source and target languages and outlines their mutual relationship, or rather "non-relationship" in the course of history. It also defines the terminological framework used and deals in detail with research in the field of the history of translation with an emphasis on "non-book" translations, the relationship of Translation Studies to minority languages and ethics in translation. Methodologically, it relies on Czech and foreign translation theory from the second half of the 20th century to the latest publications. The second, practical part of the thesis presents and analyzes the found sources, relying extensively on paratexts and, where necessary for the understanding of the sources, goes beyond the terminology of Translation Studies towards Jewish Studies. The corpus of discovered sources includes inscriptions on synagogue textiles, oral poetry,... Tato práce si klade za cíl najít a analyzovat české překlady z judeošpanělštiny, a navázat tak na české i mezinárodní bádání translatologie v oblasti minoritních jazyků. Práce je prvním výzkumem svého druhu v českém prostředí, a proto je jejím dalším cílem rozšířit dějiny českého překladu z románských jazyků. První, teoretická část práce popisuje společensko-historický kontext výchozího i cílového jazyka a nastiňuje jejich vzájemný vztah či spíše "nevztah" v minulosti i v současnosti. Vymezuje také užívaný terminologický rámec a detailně se zabývá výzkumem v oblasti dějin překladu s důrazem na "neknižní" překlady, vztahem translatologie k minoritním jazykům a také etikou v překladu. Metodologicky se opírá o českou i zahraniční teorii překladu od druhé poloviny 20. století až po publikace vydané v posledním desetiletí. Druhá, praktická část disertace představuje a analyzuje nalezené prameny, přičemž se rozsáhle opírá o paratexty a tam, kde je to nutné pro pochopení pramenů, přesahuje terminologii translatologie směrem k judaistice. Korpus objevených pramenů zahrnuje nápisy na synagogálních textiliích, orální poezii a fragmenty v knižních překladech. Tento materiál je analyzován na makrotextové i mikrotextové úrovni. Závěr shrnuje veškeré poznatky a odpovídá na výzkumné otázky a hypotézy vytyčené na... Keywords: dějiny překladu|judeošpanělština|ladino|minoritní jazyky|Sefardové; history of translation|Judeo-Spanish|Ladino|minority languages|Sephardic Jews Available in a digital repository NRGL
Judeošpanělština v českých překladech

The aim of this work is to find and analyze Czech translations from Judeo-Spanish, thus building on Czech and international research in Translation Studies in the field of minority languages. However, ...

Kutková, Martina; Králová, Jana; Obdržálková, Vanda; Šedinová, Jiřina
Univerzita Karlova, 2024

Moderní trendy v logistice kusových zásilek
VAŠÍČEK, Jakub
2024 - Czech
Pokrok je nezastavitelný a přirozeně se dotýká i oblasti logistiky. Jedním z aktuálních trendů je nakupování přes internet, s čímž je úzce spojeno doručování zboží spotřebitelům. Tato bakalářská práce vymezuje moderní trendy v logistice kusových zásilek, a to především z pohledu e-commerce na tuzemském i zahraničním trhu. V práci je použito dotazníkové šetření jak pro cílové spotřebitele, tak pro provozovatele internetových obchodů. Součástí je i řízený rozhovor s provozovatelem výdejního místa. Díky pochopení problematiky doručování kusových zásilek a získání dat a informací pomocí využití výše zmiňovaných metod bylo na závěr práce možné navrhnout řešení pro logistickou praxi, které by napomohlo eliminovat nedostatky aktuálních trendů v doručování kusových zásilek. Progress is unstoppable and naturally also affects the field of logistics. One of the current trends is online shopping, which is closely linked to the delivery of goods to consumers. This bachelor's thesis defines modern trends in the logistics of unit shipments, primarily in terms of e-commerce on the domestic and foreign markets. The work uses a questionnaire survey both for target consumers and for operators of online stores. It also includes a controlled interview with the operator of the parcelshop. Thanks to the understanding of the issue of parcel delivery and obtaining data and information using the above-mentioned methods, at the end of the work it was possible to propose a solution for logistics practice that would help eliminate the shortcomings of current trends in the delivery of parcels. Keywords: logistika; distribuce; moderní trendy; doručování kusových zásilek; logistics; distribution; modern trends; delivery of unit shipments Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Moderní trendy v logistice kusových zásilek

Pokrok je nezastavitelný a přirozeně se dotýká i oblasti logistiky. Jedním z aktuálních trendů je nakupování přes internet, s čímž je úzce spojeno doručování zboží spotřebitelům. Tato bakalářská práce ...

VAŠÍČEK, Jakub
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Fundamentální analýza vybraného akciového titulu
KOLAŘÍK, Jakub
2024 - Czech
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat fundamentální analýzu vybraného akciového titulu. Pro tuto práci byla vybrána společnost Kofola Československo a.s. Hlavní částí je výpočet vnitřní hodnoty akcie pomocí vybraných modelů, následné porovnání s tržní cenou akcie k datu 30. 12. 2022 a stanovení investičního doporučení ke koupi nebo prodeji potencionálnímu investorovi. Pro výpočet vnitřní hodnoty bylo zvoleno šest modelů, a to jednostupňový dividendový diskontní model, ziskové modely Sharpovo P/E a model P/S, cashflow model FCFE a historické modely P/S a P/D. Při porovnání s tržní cenou, která byla 244 Kč, pouze modely P/D a FCFE nedoporučovaly akcii ke koupi. Ziskový model P/S nebyl vhodný k vyhodnocení, protože míra růstu tržeb použitá ve vzorci byla vyšší než požadovaná výnosová míra, takže docházelo k zápornému výsledku vnitřní hodnoty akcie. Ostatní modely doporučily akcii ke koupi. Investor má možnost rozhodnout se, podle kterého modelu se bude řídit. Jeho další možností může být průměr vnitřních hodnot relevantních modelů a na základě výsledné hodnoty se dále rozhodovat o koupi nebo prodeji. The main goal of this bachelor thesis is to assess the intrinsic value of a chosen stock by using fundamental analysis For this work the company Kofola Československo, a.s was chosen. The main part of the work is to calculate the intrinsic value with chosen models, then compare it with the market price to date 30. 12. 2022 and make the investment recommendation. Six models were chosen for the thesis: single staged dividend discount model, profit models Sharp's P/E and P/S model, cashflow model FCFE and historical models P/S and P/D. During comparison with the market price, which was 244 Czech crowns, only historical model P/D and FCFE model showed that the stock is overvalued and didn't recommend it for the investor. Profit model P/S wasn't suitable for comparison because the sales growth rate was higher than required rate of return, so it led to negative intrinsic value result. Investor's option is to decide which model is relevant for them to decide whether to buy the stock or not. Another option for him is to make an average of intrinsic values of the relevant models and based on this result decide about buying or selling the stock. Keywords: Fundamentální analýza; vnitřní hodnota; Kofola Československo; akcie; Fundamental analysis; intrinsic value; Kofola Československo; stock Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Fundamentální analýza vybraného akciového titulu

Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat fundamentální analýzu vybraného akciového titulu. Pro tuto práci byla vybrána společnost Kofola Československo a.s. Hlavní částí je výpočet vnitřní hodnoty ...

KOLAŘÍK, Jakub
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce
BLAŽKOVÁ, Natálie
2024 - Czech
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví osobní železniční a silniční dopravy. Cílem bakalářské práce je na analyzovat současný stav, trendy a zákaznické preference v oblasti poskytování palubního servisu a návazných produktů u vybraného železničního dopravce. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou nejprve specifikovány klíčové pojmy problematiky osobní železniční dopravy. Další kapitola je věnovaná metodice. Zde jsou představeny hlavní cíle práce a formulovány výzkumné otázky. Dále jsou zde zmíněny použité metody při sběru dat, mezi které patří dotazníkové šetření, polostrukturovaný rozhovor a vlastní pozorování. V poslední kapitole je představena samotná společnost RegioJet, a. s., její firemní aktivity a poskytované služby. Poté jsou shrnuty výsledky výzkumných metod a připraveny návrhy na inovace a možnosti rozvoje zkoumané společnosti. The bachelor thesis focuses on the definition of transport services and on-board service of RegioJet, a. s., which focuses mainly on the provision of transport and shipping services in the passenger rail and road transport sector. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current status, trends and customer preferences in the provision of on-board service and related products at a selected railway carrier. The thesis starts with the theoretical part, first the key concepts of the passenger rail transport are specified. The next chapter is devoted to methodology. Here the main objectives of the thesis are presented and the research questions are formulated. Furthermore, the methods used in data collection are mentioned, which include a questionnaire survey, a semi-structured interview and the actual observation. The last chapter introduces RegioJet, a. s. itself, its corporate activities and services provided. Then, the results of the research methods are summarized and suggestions for innovations and development opportunities for the company under study are prepared. Keywords: RegioJet; a. s.; železniční osobní doprava; dopravce; přepravní služby; spokojenost; RegioJet; a. s.; rail passenger transport; carrier; transport services; satisfaction Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce

Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví ...

BLAŽKOVÁ, Natálie
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu
JANDOVÁ, Tereza
2024 - Czech
Tato práce hodnotí obchodní vyhlídky v dynamické oblasti digitálního obsahu ve studentské online ilustrační firmy Cartoon Yooself. Výzkum pomocí specifické metodologie provádí komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy působící v sektoru digitálního umění. S využitím získaných poznatků SWOT analýzy identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby relevantní pro prostředí digitálního obsahu firmy. Práce představuje obchodní model a zásadní poznatky navržené tak, aby poskytly funkční firemní rámec pro měřený úspěch v konkurenčním prostředí směřujícím do budoucnosti. Poznatky získané z této komplexní analýzy lze dále zkoumat a upravovat tak, aby zajistily úspěch firmy v rozvíjející se oblasti digitálního obsahu. This thesis assesses business prospects in the dynamic realm of digital content within the student-led online illustration company, Cartoon Yooself. Employing a specific methodology, the research conducts a comprehensive analysis of the external and internal environments of the company operating in the digital art sector. Leveraging the insights gained, a SWOT analysis identifies the strengths, weaknesses, opportunities, and threats relevant to the digital content landscape of the company. The thesis presents a business model and crucial insights designed to provide a functional company framework for measured success in a competitive environment moving into the future. The knowledge acquired from this comprehensive analysis can be further scrutinized and adapted to ensure the company's success in the evolving field of digital content. Keywords: digitální obsah; Cartoon Yooself; vnější a vnitřní prostředí; SWOT analýza; obchodní model; digital content; Cartoon Yooself; external and internal environments; SWOT analysis; business model Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu

Tato práce hodnotí obchodní vyhlídky v dynamické oblasti digitálního obsahu ve studentské online ilustrační firmy Cartoon Yooself. Výzkum pomocí specifické metodologie provádí komplexní analýzu ...

JANDOVÁ, Tereza
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky
NEJEDLÁ, Žaneta
2024 - Czech
Bakalářská práce zahrnuje teoretickou rešerši vycházející z problematiky cestovního ruchu s důrazem na destinaci cestovního ruchu, destinační management a marketing. Praktická část přibližuje Krušnohoří jako cílovou destinaci, její vývoj a současnost, včetně působících destinačních organizací. Následně popisuje podobu a průběh dotazníkového šetření coby zvolenou metodu výzkumu. Vlastní výzkum zkoumá povědomí o Krušnohoří mezi obyvateli České republiky, jak destinaci vnímají a hodnotí v různých aspektech. Vyhodnocením a analýzou těchto výsledků byly získány podklady k přípravě návrhů pro rozvoj destinace a marketingové komunikace, což je hlavním cílem práce. Výsledky šetření budou také poskytnuty Destinační agentuře Krušnohoří k dalšímu potenciálnímu využití. V této práci se návrhy na rozvoj destinace týkají pořádání kulturní akce, nových ubytovacích možností a inovace v pěší turistice. V rámci návrhu marketingové komunikace jsou uvedeny možnosti pro uplatnění reklamy, osobního prodeje, vztahů s veřejností a podpory prodeje. The bachelor thesis includes a theoretical research based on tourism with emphasis on tourism destination, destination management and marketing. The practical part introduces the Ore Mountains as a tourism destination, its development and present, including the operating destination organizations. Then it describes the form and course of the questionnaire survey as the chosen research method. The research itself examines the awareness of the Ore Mountains among the residents of the Czech Republic, how they perceive and evaluate the destination in various aspects. The evaluation and analysis of these results provided the basis for the preparation of proposals for destination development and marketing communication, which is the main aim of the thesis. The results of the survey will also be provided to the Destination Agency Ore Mountains for further potential use. In this thesis, the proposals for destination development concern the organisation of cultural event, new accommodation options and innovation in hiking. Within the marketing communication proposal, possibilities for the application of advertising, personal selling, public relations and sales promotion are presented. Keywords: cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; management a marketing destinace; tourism; tourism destination; destination management and marketing Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky

Bakalářská práce zahrnuje teoretickou rešerši vycházející z problematiky cestovního ruchu s důrazem na destinaci cestovního ruchu, destinační management a marketing. Praktická část přibližuje ...

NEJEDLÁ, Žaneta
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases