Number of found documents: 197
Published from to

Aircraft-Waste Based Carbon Fibre Composites
Marcaníková, Lucie; Hausnerová, Berenika; Moeginer, Bernhard
2008 - English
Tato diplomová práce se zabývá přípravou kompozitů na bázi recyklovaných uhlíkových vláken v termoplastické matrici. Zkoumaná vlákna byla získána pomocí pyrolýzy kompozitů na bázi uhlíkových vláken v epoxidové pryskyřici z leteckého odpadu. Polypropylén a polyamid 6 byly vybrány jako materiály nové termoplastické matrice. Jako modifikátory byly zvoleny PP-g-MA (polypropylene grafted maleic anhydride), SEBS (poly(styrene)-block-poly(ethylene-co-but-1-ene)-block-poly(styrene)) a E-EA-MAH (ethylene-ethyl acrylate-maleic anhydride). Připravené kompozity byly podrobeny zkoumání reologických, elektrických, mechanických a strukturních vlastností. PP modifikovaný PP-g-MA vykazuje nejnižší viscoelastické vlastnosti a vodivost, a naopak nejvyšší rázovou houževnatost a adhezi PP matrice k uhlíkovým vláknům. PA modifikovaný E-EA-MAH vykazuje nejvyšší adhezi k vláknům, zatímco nejvyšší rázová houževnatost je dosažena u PA kompozitu při 10 hm.% plnění uhlíkovými vlákny. Keywords: recyklovaná uhlíková vlákna; polypropylén; polyamid 6; reologické; elektrické; mechanické vlastnosti; morfologie; recycled carbon fibres; polypropylene; polyamide 6; rheological; mechanical; electrical properties; morphology Available in the UTB Library.
Aircraft-Waste Based Carbon Fibre Composites

Tato diplomová práce se zabývá přípravou kompozitů na bázi recyklovaných uhlíkových vláken v termoplastické matrici. Zkoumaná vlákna byla získána pomocí pyrolýzy kompozitů na bázi uhlíkových vláken v ...

Marcaníková, Lucie; Hausnerová, Berenika; Moeginer, Bernhard
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu
Lapuníková, Helena; Juříková, Martina; Kolínková, Libuše
2008 - English
Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením na Statutární město Opavu. Za využití teoretických poznatků a sběru dat souvisejících s problematikou se dostává k samotné podstatě, jíž je analýza jed-notlivých článků komunikace oblasti a jejich efektivnost. Důležitým výstupem práce je sestavení analýzy SWOT, která pomáhá dojít k závěrům a zhodnocením předem stanovené hypotézy. Keywords: Klíčová slova: zážitkový marketing; destinace cestovního ruchu; marketingový mix; ko-munikační mix; Corporate Identity; strategický plán; SWOT analýza; Keywords: Experiential; Event Marketing; Target Location in Tourism Trade; Marketing Mix; Communication Mix; Strategic Plan; SWOT Analysis Available in the UTB Library.
Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu

Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením ...

Lapuníková, Helena; Juříková, Martina; Kolínková, Libuše
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Social networking a jeho využití v marketingu
Kýr, Kamil; Loukili, Amina; Prachař, Štěpán
2008 - English
Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností generování velkých zisků. Tento fakt vede vývojáře vytvářet naprosto nové niky, které by byly schopné zaujmout pozornost a interagovat s lidmi. Tato práce nabízí kom-plexní přehled prostředí sociálních sítí, jejich historii, podstatné definice a zasazení do kontex-tu. Dále nastiňuje marketingové strategie, které je nutné využít k provozování úspěšného pod-nikání v rámci sociálních sítí. Na základě teoretických znalostí je pak v teoretické části pre-zentována analýza konkrétní sociální sítě - Facebook. Tato služba se podrobuje rozboru his-torie, uživatelského rozhraní a popisu součástí. Dále je pak zkoumán dosavadní vývoj a růst, účinnost. Práce se také samozřejmě snaží navrhnout možná řešení na zlepšení a předpovědět budoucí vývoj. Keywords: sociální web; socialní sítě; e-marketing; online komunity; Facebook; MySpace; social web; social network sites; social networking; online communities Available in the UTB Library.
Social networking a jeho využití v marketingu

Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností ...

Kýr, Kamil; Loukili, Amina; Prachař, Štěpán
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Analýza motivačního programu "Žijte naplno"
Sedlářová, Hana; Jurášková, Olga; Juříková, Martina
2008 - English
Bakalářská práce se zabývá analýzou dealerského motivačního programu Žijte naplno spo-lečnosti T-Mobile Czech Republic. Řeší optimální nastavení motivačního programu jako vhodného a efektivního nástroje podpory prodeje dealerů, který si klade hlavní cíle, budo-vat loajalitu ke značce, a zvyšovat podíl prodaných služeb a produktů T-Mobile. Keywords: analýza; motivační program; podpora prodeje; služby a produkty; prodejce; analysis; motivation program; sales support; services and products; dealer Available in the UTB Library.
Analýza motivačního programu "Žijte naplno"

Bakalářská práce se zabývá analýzou dealerského motivačního programu Žijte naplno spo-lečnosti T-Mobile Czech Republic. Řeší optimální nastavení motivačního programu jako vhodného a efektivního ...

Sedlářová, Hana; Jurášková, Olga; Juříková, Martina
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Project of employee recruitment and integration in Skill, s.r.o.
Koubová, Lenka; Mikuláštík, Milan; Gregar, Aleš
2008 - English
Tato diplomová práce se zabývá popisem a analýzou současného stavu výběrového řízení a integrace zaměstnanců ve společnosti Skill, s.r.o. Analýzou byly zjištěny nedostatky jako například: špatná komunikace mezi manažerem a náborovým pracovníkem, neekonomické rozdělení finančních prostředků na náborovou inzerci, nedostatečná spolupráce se středními a vysokými školami, nevyužívání testů manuální zručnosti, nedostatek školení měkkých dovedností a žádný integrační program pro nové zaměstnance. Na základě těchto zjištění jsem navrhla doporučení pro zlepšení současného stavu.V závěru práce jsou uvedeny přínosy a rizika, která mohou vzniknout se zavedením projektu. Keywords: adaptace; integrace; interview; nábor; kandidát; personální oddělení; Skill; s.r.o.; zaměstnanec; adaptation; candidate; employee; human resource department; integration; recruiter; recruiting Available in the UTB Library.
Project of employee recruitment and integration in Skill, s.r.o.

Tato diplomová práce se zabývá popisem a analýzou současného stavu výběrového řízení a integrace zaměstnanců ve společnosti Skill, s.r.o. Analýzou byly zjištěny nedostatky jako například: špatná ...

Koubová, Lenka; Mikuláštík, Milan; Gregar, Aleš
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Project for Increasing Family Assets Through Option Investments
Firich, Jan; Král', Miloš; Hrubošová, Eva
2008 - English
Cílem této diplomové práce je naučit se obchodovat s akciovými opcemi a aplikovat získané znalosti v reálném obchodování. Teoretická část poskytuje základní informace o investování, popisuje trhy a jejich nástroje, představuje analýzy akcií a vysvětluje opce. Praktická část popisuje alokaci finančních zdrojů pro obchodování, nastiňuje autorovu investiční strategii, uvádí analýzy vybraných společností, popisuje realizaci vybraných ziskových i ztrátových obchodů, navrhuje, čemu je vhodné se při obchodování vyhnout, předkládá kalkulaci nákladů a zisku a vyhodnocuje dosažené výsledky. Keywords: akcie; akciová opce; obchodování; trh cenných papírů; broker; Stock; Stock Options; Trading; Stock Market; Broker Available in the UTB Library.
Project for Increasing Family Assets Through Option Investments

Cílem této diplomové práce je naučit se obchodovat s akciovými opcemi a aplikovat získané znalosti v reálném obchodování. Teoretická část poskytuje základní informace o investování, popisuje trhy a ...

Firich, Jan; Král', Miloš; Hrubošová, Eva
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling
Hoštácky, Ondrej; Dudleston, Sally; Světlík, Jaroslav
2008 - English
Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť hodnotných analýz trhu. Toto predstavuje nielen pre tím Fresh Food and Alcohol divízie Worldpanel, kde som vykonával svoju profesionálnu prax, nové príležitosti v komunikácii s doterajšími klientmi a v prípadnom vyjednávaní nových kontraktov. Keywords: Analýza trhu; Marketingový výskum; on-line výskum; Report; panel zákazníkov; dotazník; Market analysis; Marketing research; on-line surveys; Consumer panels; questionnaire Available in the UTB Library.
Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling

Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych ...

Hoštácky, Ondrej; Dudleston, Sally; Světlík, Jaroslav
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Vyvoj dorucovani reportu ve firme TNS a analyza trhu syru pro rok 2008. Pripadova studie zamerena na firmu Ilchester Ltd.
Mertová, Andrea; Hogg, Tom; Šedová, Hana
2008 - English
Ve své bakalářské práci se po dohodě a konzultaci se zástupci firmy TNS zaměřuji na vý-voj a doručení KPI (Key Perfromance Indicators) reportů, na základě kterých je možné provést odbornou analýzu trhu sýru, jejíž hlavní součástí je aplikace a interpretace získa-ných dat klientům TNS Wordlpanel Fresh Food and Alcohol, kde jsem vykonávala svou profesionální praxi. Ve své práci se zabývám celou škálou vývoje a analýzy dat získaných z trhu sýru. Součástí práce je i konkrétní případová studie, která je zaměřená na význam-ného klienta Ilchester Cheese Ltd. V bakalářské práci jsou použity konkrétní data a názor-né ukázky grafů a obrázků pro lepší orientaci čtenáře v dané problematice. Keywords: marketingové informace a výzkum; předběžný výzkum; deskriptivní výzkum; předvídavý výzkum; proces marketingového výzkumu; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; pokračující panel; vzorkování; marketing information and research; exploratory research; descriptive research; casual and predictive research; market research process; qualitative research; quantitative research; continuous panel; sampling Available in the UTB Library.
Vyvoj dorucovani reportu ve firme TNS a analyza trhu syru pro rok 2008. Pripadova studie zamerena na firmu Ilchester Ltd.

Ve své bakalářské práci se po dohodě a konzultaci se zástupci firmy TNS zaměřuji na vý-voj a doručení KPI (Key Perfromance Indicators) reportů, na základě kterých je možné provést odbornou analýzu ...

Mertová, Andrea; Hogg, Tom; Šedová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Promotional campaign to launch the organisation CVS Inverness
Vybíralová, Miroslava; Smola, Mila; Šedová, Hana
2008 - English
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagační aktivity charitativní organizace Council for Voluntary Services Inverness spojené s uvedením organizace na trh a tím zvýšením povědomí o organizaci v komunitě. Keywords: Propagační kampaň; marketingový komunikační mix; reklama; Třetí sektor; charitativní organizace; Promotional campaign; marketing communication mix; advertising; Third Sector; charitable organisation Available in the UTB Library.
Promotional campaign to launch the organisation CVS Inverness

Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagační aktivity charitativní organizace Council for Voluntary Services Inverness spojené s uvedením organizace na trh a tím zvýšením povědomí o organizaci v ...

Vybíralová, Miroslava; Smola, Mila; Šedová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace
Kropáčová, Jana; Jurášková, Olga; Podlešák, Petr
2008 - English
Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace. Keywords: Vztahový marketing; databáze; zákazník; přímý marketing; podpora prodeje; dotazník; internet; Relationship marketing; database; customer; direkt marketing; sales promotions; questionnaire Available in the UTB Library.
Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a ...

Kropáčová, Jana; Jurášková, Olga; Podlešák, Petr
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases