Number of found documents: 27130
Published from to

Analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o.v rámci zelených produktů
Bezděková, Petra; Frühaufová, Markéta; Kubíčková, Miloslava
2015 - Czech
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o. se zaměřením na zelené potraviny, jelikož sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které přispívají k zajištění úspěchu dané organizace. Společnost ASP CZECH s.r.o. je úspěšná firma na potravinářském trhu se zdravou výživou a doplňky stravy. Práce tvoří dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá vypracováním teoretického pojetí konkurence a konkurenceschopnosti. Je zde zařazen Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence. Součástí je také vysvětlení SWOT analýzy. Praktická část je věnována profilu společnosti ASP CZECH s.r.o. a analýze konkurenčního prostředí podniku. Jednotlivé metody analýzy podnikového prostředí, mezi které patří SWOT analýza a Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence, jsou aplikovány na společnost ASP CZECH s.r.o. Dále se zabývá analýzou jednotlivých konkurentů firmy. V poslední části jsou uvedeny výsledky analýzy a z nich vyplývající doporučení k posílení jeho konkurenceschopnosti. Keywords: Konkurence; Porterův model konkurenčních sil; konkurenční prostředí; SWOT analýza; Competition; Porter's five-factor model of competition analysis; business environment; SWOT analysis Available in digital repository of UTB.
Analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o.v rámci zelených produktů

Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o. se zaměřením na zelené potraviny, jelikož sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které přispívají k ...

Bezděková, Petra; Frühaufová, Markéta; Kubíčková, Miloslava
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
Červenková, Kateřina; Brokešová, Martina; Vorlová, Růžena
2015 - Czech
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají marketingového mixu služeb, jeho nástrojů a také popis SWOT a PEST analýzy. Praktická část obsahuje teoretické poznatky aplikované na konkrétní společnost. Jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb jsou popsány v souladu s danou společností. Dále je vypracována analýza SWOT, PEST analýza a jako poslední je vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výše uvedených analýz a dotazníku je navrhnuto zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti. Keywords: Marketingový mix služeb; produkt; cena; propagace; distribuce; SWOT analýza; PEST analýza; Marketing mix of services; product; price; place; promotion; SWOT analysis; PEST analysis Available in digital repository of UTB.
Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají ...

Červenková, Kateřina; Brokešová, Martina; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán FC FASTAV Zlín
Pantálek, Lukáš; Pánik, Bohumil; Kubíčková, Miloslava
2015 - Czech
Předmětem bakalářské práce zpracování komunikačního plánu fotbalového klubu FC FASTAV Zlín. V teoretické části se bude pojednávat především o marketingovém mixu, segmentaci a utřídění skupin zákazníků, marketingových komunikačních nástrojů a také o analýzách marketingového prostředí. V praktické části bude popsán samotný klub, veškeré produkty a služby a konkurence. Dále budou určeny cílové skupiny klubu a zhodnocení dosavadních aktivit, kde se představí hlavně sponzoring, reklama a marketingové komunikační nástroje. Ve finální fázi bude zpracována SWOT analýza, která bude sloužit u zpracování nových navrhnutých změn. Keywords: Komunikační plán; fotbal; Zlín; FC Fastav Zlín; marketing; Communication plan; football; Zlin; FC Fastav Zlin Available in digital repository of UTB.
Komunikační plán FC FASTAV Zlín

Předmětem bakalářské práce zpracování komunikačního plánu fotbalového klubu FC FASTAV Zlín. V teoretické části se bude pojednávat především o marketingovém mixu, segmentaci a utřídění skupin ...

Pantálek, Lukáš; Pánik, Bohumil; Kubíčková, Miloslava
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov
Šimoníková, Nikola; Jánský, Jaromír; Šilhánová, Jana
2015 - Czech
Tématem bakalářské práce je Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov. Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část rozebírá obecnou činnost knihoven, dále pojednává o marketingu a jeho vlivu na služby. Obsahem praktické části je analýza současného stavu obecní knihovny Tlumačov. V práci jsou rozebrány faktory, které působí na vnější a vnitřní prostředí obecní knihovny. Je zde použita metoda dotazníkového šetření, která by měla vést k jasným závěrům ze strany potřeb návštěvníků obecní knihovny Tlumačov. Závěrem této práce jsou navrhnutá doporučení, která by měla dopomoci ke zvýšení frekvence návštěvnosti obecní knihovny. Keywords: Marketing služeb; Konkurence; SWOT analýza; Dotazník; Marketing of services; Competition; SWOT analysis; Questionnaire Available in digital repository of UTB.
Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov

Tématem bakalářské práce je Návrh na rozšíření služeb obecní knihovny Tlumačov. Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část rozebírá obecnou činnost ...

Šimoníková, Nikola; Jánský, Jaromír; Šilhánová, Jana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s.
Fricová, Michaela; Vávrová, Michaela; Brišová, Hana
2015 - Czech
Cílem této bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s. pro rok 2016. Práce bude rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část bude vysvětlovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, které budou použity v praktické části. Praktická část bude tvořena profilem společnosti, kde bude blíže specifikována organizační struktura, sortiment a poskytované služby a také zde budou popsány události pořádané v Ruční papírně. Následně budou zpracovány analýzy nezbytné pro zjištění současné situace, ve které se papírna nachází. To bude společně s dotazníkem tvořit stěžejní body pro zpracování návrhu komunikačního plánu. Tento návrh bude zahrnovat stanovení cílů, cílových skupin, jednotlivé komunikační prostředky, finanční rozpočet a časový harmonogram. V závěru budou definovány jednotlivé návrhy na měření efektivity použitých komunikačních nástrojů. Keywords: komunikační plán; komunikační mix; SWOT analýza; communication plan; communication mix; SWOT analysis Available in digital repository of UTB.
Komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s.

Cílem této bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s. pro rok 2016. Práce bude rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a ...

Fricová, Michaela; Vávrová, Michaela; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma
Kotykova, Stella; Olivíková, Eva; Kubíčková, Miloslava
2015 - Czech
Bakalářská práce bude zaměřená na analýzu portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma. Tato bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde vhodnou literaturou bude vysvětlen pojem marketing, produkt a další potřebné poznatky ke zpracování praktické části. V praktické části bude zpracovaná analýza prodejných a neprodejných vybraných výrobků. Použitím matice GE bude zhodnocené postavení dodavatelů pro prodejnu. Pro analýzu konkurenčního prostředí bude použitá SWOT analýza. Doporučení a návrhy vyplynou z výsledků analýz. Keywords: marketing; produkt; analýza portfolia; matice GE; SWOT analýza; product; portfolio analysis; GE model; SWOT analysis Available in digital repository of UTB.
Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma

Bakalářská práce bude zaměřená na analýzu portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma. Tato bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde vhodnou literaturou bude ...

Kotykova, Stella; Olivíková, Eva; Kubíčková, Miloslava
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.
Křiklavová, Pavla; Hlavová, Petra; Vorlová, Růžena
2015 - Czech
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem společnosti HAPER s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena literární rešerše a popsána charakteristika: marketingu, marketingovému mixu, marketingové komunikace a SWOT analýze. Praktická část obsahuje informace o společnosti HAPER s.r.o. - historii, současnou situaci. Součástí práce je SWOT analýza, určení cílových skupiny, návrh komunikačního mixu společnosti včetně komunikačního plánu zmíněného podniku. Nedílnou součástí je rozpočet a nakonec měření efektivnosti komunikačních aktivit. Keywords: Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; komunikační nástroje; marketingová strategie; komunikační plán; SWOT analýza; marketing communication; marketing mix; communication tools; marketing strategy; communication plan; SWOT analysis Available in digital repository of UTB.
Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.

Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem společnosti HAPER s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena literární rešerše a popsána ...

Křiklavová, Pavla; Hlavová, Petra; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Wetterová, Milena; Polák, František; Šilhánová, Jana
2015 - Czech
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii. Keywords: Event marketing; event; integrovaný marketing; situační analýza; SWOT analýza; Event; Event Marketing; Integrated Marketing; Situational Analysis; SWOT Analysis Available in digital repository of UTB.
Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické ...

Wetterová, Milena; Polák, František; Šilhánová, Jana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Posouzení finančního zdraví společnosti ZÁLESÍ a.s.
Hrošová, Jitka; Chvílová, Radmila; Vránová, Šárka
2015 - Czech
Tato práce se zabývá finanční analýzou konkrétní společnosti. Hlavním cílem je posouzení finančního zdraví této společnosti. Dělí se na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá popisem finanční analýzy a vybraných finančních ukazatelů. Jsou zde popsány jednotlivé účetní dokumenty potřebné pro vypracování finanční analýzy. Praktická část se zabývá popisem konkrétní společnosti, její historií a organizační strukturou. Následně je provedena finanční analýza, výpočty jednotlivých vybraných finančních ukazatelů. Tyto ukazatele jsou uspořádány v tabulkách a doplněny o grafy. Výstupem práce je zhodnocení a návrhy na zlepšení. Keywords: Finanční analýza; zadluženost; likvidita; obratovost; rentabilita; horizontální analýza; vertikální analýza; Financial Analysis; Indebtedness; Liquidity; Turnaround; Profitability; Horizontal Analysis; Vertical Analysis Available in digital repository of UTB.
Posouzení finančního zdraví společnosti ZÁLESÍ a.s.

Tato práce se zabývá finanční analýzou konkrétní společnosti. Hlavním cílem je posouzení finančního zdraví této společnosti. Dělí se na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se ...

Hrošová, Jitka; Chvílová, Radmila; Vránová, Šárka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Průzkum možností financování Městského kulturního střediska
Kopecká, Kristýna; Marková, Aneta; Brázdilová, Petra
2015 - Czech
Bakalářská práce se zabývá průzkumem možností financování Městského kulturního střediska. V první části je zachycena teorie týkající se neziskových organizací a právní úprava. Dále se teoretická část zabývá hospodařením příspěvkových organizací, kde je zahrnut rozpočet organizace, peněžní fondy a ukazatelé finanční analýzy. Poslední kapitolou teoretické části je financování. Praktická část je věnována charakteristice Městského kulturního střediska, historii a činnosti organizace. Obsahem další kapitoly je hospodaření, jehož součástí je plnění rozpočtu, rozbor nákladů a výnosů, hospodaření s fondy organizace, vybrané ukazatele finanční analýzy a rozbor financování organizace. Následující kapitolou je zhodnocení hospodářské situace. Posledním bodem praktické části jsou navrhovaná doporučení spojená s hospodářskou situací příspěvkové organizace. Keywords: Nezisková organizace; příspěvková organizace; Městské kulturní středisko; náklady; výnosy; veřejné zdroje; neveřejné zdroje; Non-profit organization; allowance organization; Municipal Cultural Centre; costs; profits; public resources; non-public resources Available in digital repository of UTB.
Průzkum možností financování Městského kulturního střediska

Bakalářská práce se zabývá průzkumem možností financování Městského kulturního střediska. V první části je zachycena teorie týkající se neziskových organizací a právní úprava. Dále se teoretická část ...

Kopecká, Kristýna; Marková, Aneta; Brázdilová, Petra
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases