Number of found documents: 41791
Published from to

Rozvoj motoriky u žáků na druhém stupni základní školy
VANDASOVÁ, Tereza
2024 - Czech
Tématem diplomové práce bude rozvoj motoriky u dětí na druhém stupni. V teoretické části se zaměřím na charakteristiku pubescentů, motoriku a pohybovou aktivitu. Praktická část bude zaměřena na rozvoj motoriky. S žáky budu rozvíjet motoriku pomocí metody Life kinetik. Cílem diplomové práce je zjistit, zda-li standardizované testy prokáží, že cvičení žákům pomohlo a dosáhnou lepších výsledků v oblasti motoriky než tomu bylo před intervenčním pohybovým programem. The topic of the thesis will be the development of motor skills in children in the second grade. In the theoretical part, I will focus on the characteristics of pubescents, motor skills and physical activity. The practical part will focus on the development of motor skills. I will develop motor skills with the students using the Life kinetik method. The aim of the thesis is to find out whether standardized tests prove that the exercises helped the pupils and they achieve better results in the field of motor skills than before the intervention exercise program. Keywords: motorika; metoda Life kinetic; standardizovaný test MABC-2; sportovní a nesportovní třída; motor skills; Life kinetic method; standardized test MABC-2; sport and non-sport class Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Rozvoj motoriky u žáků na druhém stupni základní školy

Tématem diplomové práce bude rozvoj motoriky u dětí na druhém stupni. V teoretické části se zaměřím na charakteristiku pubescentů, motoriku a pohybovou aktivitu. Praktická část bude zaměřena na ...

VANDASOVÁ, Tereza
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Diakonický rozměr života církevního sboru
HUTAŘOVÁ, Sandra
2024 - Czech
Teoretická část popisuje diakonii, jako součást Církve na základě konstitutivních prvků. Zabývá se historií, diverzitou forem diakonie a mapováním aktivit konkrétního sboru. Výzkumné šetření přináší názor čtyř členů Sboru Církve bratrské v Havlíčkově Brodě. Snahou je lépe zmapovat a zkoumat myšlenky spojené s diakonií v rámci sboru. The theoretical part describes diakonia as a part of the church on the basis of constitutive elements. It deals with the history, diversity of forms of diakonia and mapping the activities of a particular congregation. The research investigation presents the opinion of four respondent of the Church of the Brethren congregation in Havlíčkův Brod. It seeks to better map and explore ideas related to diakonia within the congregation Keywords: Diakonie; formy diakonie; společenství; sbor; služba; Diakonia; forms of diakonia; community; congregation; ministry Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Diakonický rozměr života církevního sboru

Teoretická část popisuje diakonii, jako součást Církve na základě konstitutivních prvků. Zabývá se historií, diverzitou forem diakonie a mapováním aktivit konkrétního sboru. Výzkumné šetření přináší ...

HUTAŘOVÁ, Sandra
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Tvorba podnikatelského plánu
ČAMRA, Jan
2024 - Czech
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu. Plán se týká založení podniku s osvětlením v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů a problémů souvisejících s přípravou plánu a jeho uskutečněním. Je definována struktura a principy sestavení podnikatelského plánu. Praktická část představuje kompletní podnikatelský plán, připravený jako podklad pro reálné založení podniku. Plán obsahuje analýzy trhu, zabývající se vnitřním a vnějším prostředí firmy. Pro získání informací jsou využity internetové zdroje, rozhovory se zákazníky a dlouholetá znalost oboru. Analyzují se potřeby zákazníků, konkurenční síla a možnosti vstupů na trh. Práce obsahuje produkty a služby, které budou nabízeny, marketingovou strategii a realizační projektový plán. Obsažen je také finanční plán - aktiva, pasiva, náklady, výnosy a finanční ukazatele. V závěru práce se hodnotí konkurenční výhody, pravděpodobný úspěch a dlouhodobá udržitelnost projektu. The bachelor's thesis deals with the creation of a business plan. The plan concerns the establishment of a lighting company in České Budějovice. The theoretical part contains an explanation of basic concepts and problems related to the preparation of the plan and its implementation. The structure and principles of drawing up a business plan are defined. The practical part presents a complete business plan, prepared as a basis for the real establishment of a business. The plan contains market analyses, dealing with the internal and external environment of the company. Internet resources, interviews with customers and long-term knowledge of the field are used to obtain information. Customer needs, competitive strength and market entry opportunities are analysed. The work includes the products and services that will be offered, the marketing strategy and the implementation project plan. In financial plan there are also included - assets, liabilities, costs, revenues, and financial indicators. At the end of the thesis, the competitive advantages, probable success, and long-term sustainability of the project are evaluated. Keywords: podnikání; podnikatelský plán; osvětlení; business; business plan; lighting Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Tvorba podnikatelského plánu

Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu. Plán se týká založení podniku s osvětlením v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů a problémů ...

ČAMRA, Jan
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Boletice - nová destinace cestovního ruchu a její udržitelný rozvoj
ŠOTOLA, František
2024 - Czech
Bakalářská práce na téma Boletice - nová destinace cestovního ruchu a její udržitelný rozvoj popisuje oblast v prstenci okolo Vojenského újezdu Boletice. V teoretické části přibližuje čtenáři historii území, stejně jako podmínky pro rozvoj cestovního ruchu a jeho současný vývoj z hlediska měnící se velikosti újezdu, tak i z pohledu ekonomické a vzdělanostní báze, na které může cestovní ruch a regionální rozvoj stavět. Prostřednictvím metodiky hloubkových rozhovorů s místními stakeholdery vytváří prostor k diskuzi klíčových témat, která jsou fokusována nejen místními obyvateli, ale často i turisty či veřejností sledující tuto oblast jižních Čech. V rámci komparace jednotlivých názorů nachází průnik zájmu mezi respondenty, který ale často není názorem mainstreamovým a ukazuje nám sílu místních aktérů. V další části práce nabízí vytvoření nového udržitelného produktu cestovního ruchu, a to rekonstrukce bývalé úzkokolejné železnice, která byla vybudována na trase Spálenec - Arnoštov - Knížecí stolec pro potřeby likvidace následků větrné kalamity počátkem minulého století. Tento produkt odkazuje nejen na historii místa, konkrétně na významnou událost, která toto místo formovala, ale představuje uživatelům CR i technickou památku. Stejně tak nabízí ojedinělý zážitek, který nadměrně nezatěžuje místní krajinu. The bachelor's thesis entitled "Boletice - a New Tourism Destination and its Sustainable Development" describes the area within the ring around the Boletice Military Retreat. The theoretical part presents the history of the area, as well as the conditions for tourism development and its current development, both in terms of the changing size of the training area and in terms of the economic and educational base on which tourism and regional development can build. Furthermore, through in-depth interviews with local stakeholders, the thesis creates a space for discussing key topics that resonate not only with local residents but also with tourists and the wider public observing this area of South Bohemia. By comparing individual views, we find an overlap of interests among respondents, but not a majority opinion, which shows us the importance of local stakeholders. The following part of the thesis proposes the creation of a new sustainable tourism product, namely the reconstruction of the former narrow-gauge railway, which was built on the Spálenec - Arnoštov - Knížecí stolec route for the needs of calamity logging at the beginning of the last century. This product not only refers to the history of the site, specifically to the significant event that shaped it, but also presents a technical monument to tourism users. It also offers a unique experience that does not unduly burden the local landscape. Keywords: Šumava; Vojenský újezd Boletice; Arnoštov; Úzkokolejná železnice; Regionální rozvoj; Šumava; Boletice Military Retreat; Arnoštov; Narrow-gauge railway; Regional development Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Boletice - nová destinace cestovního ruchu a její udržitelný rozvoj

Bakalářská práce na téma Boletice - nová destinace cestovního ruchu a její udržitelný rozvoj popisuje oblast v prstenci okolo Vojenského újezdu Boletice. V teoretické části přibližuje čtenáři historii ...

ŠOTOLA, František
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Hodnocení efektivity porad
VRABCOVÁ, Karolina
2024 - Czech
Tato bakalářská práce zkoumá efektivitu porad ve firemním prostředí. Cílem je tvorba metodiky pro hodnocení porad, provedení zhodnocení efektivity porad a následné navržení doporučení. Pro zajištění komplexní analýzy je použit smíšený metodologický přístup, který zahrnuje jak kvantitativní, tak kvalitativní metody sběru dat. Pomocí dotazníkového šetření, rozhovorů s respondenty a přímého pozorování se zjistilo, že efektivita porad závisí na různých faktorech, včetně detailní přípravy, vhodného složení účastníků a sladění porady s cíli společnosti. Zjistilo se, že nejčastějšími chybami jsou špatný styl vedení, chybějící přípravné materiály a pozdní příchody účastníků. Proto je zde sestavena šablona metodiky, která eliminuje tyto chyby. Slouží jako vodítko pro sestavení efektivní porady a také je lze podle ní zpětně zhodnotit. Navrhovaným doporučením byly townhall meetingy a s tím související Kaizen pro velké podniky a dále také zakončení výrobních porad otázkou, zda bylo v předešlém dni vše v pořádku. Výsledky práce ukazují, že přínosy efektivních porad jsou zásadní pro úspěch podniku, což je důvodem k jejich důkladnému zhodnocení a případným změnám či zdokonalením v této práci. This bachelor's thesis investigates the effectiveness of consultations within a corporate environment. The goal is the creation of a methodology for the evaluation of advice, the evaluation of the effectiveness of advice and the subsequent proposal of recommendations. A mixed methodological approach is employed to ensure a comprehensive analysis, incorporating both quantitative and qualitative data collection methods. Through questionnaire surveys, interviews with respondents, and direct observation, it was found that the effectiveness of meetings depends on various factors, including detailed preparation, appropriate participant composition, and alignment of meetings with company goals. It was found that the most common are poor management style, lack of preparation materials and late arrivals of participants. Therefore, a methodology template has been developed to eliminate these errors, serving as a guide for conducting effective meetings and facilitating retrospective evaluation. The proposed recommendations include "town hall" meetings and related Kaizen practices for larger enterprises, as well as concluding production meetings with a question about the previous day's proceedings. The results demonstrate that the benefits of effective meetings are critical to business success, warranting thorough evaluation and potential improvements in this area. Keywords: efektivita porad; spolupráce; komunikace nadřízený - podřízený; hodnotící faktory; meeting efficiency; cooperation; superior-subordinate communication; evaluation factors Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Hodnocení efektivity porad

Tato bakalářská práce zkoumá efektivitu porad ve firemním prostředí. Cílem je tvorba metodiky pro hodnocení porad, provedení zhodnocení efektivity porad a následné navržení doporučení. Pro zajištění ...

VRABCOVÁ, Karolina
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Nákup a dovoz čaje v zásobování franchisingového řetězce Dobrá čajovna
MATIS, Jan
2024 - Czech
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákup a dovoz čaje v zásobování franchisingového řetězce Dobrá čajovna. Cílem práce bylo na základě analýzy forem nákupu a způsobů dovozu čaje v systému zásobování franchisingového řetězce Dobrá čajovna zhodnotit současný stav a navrhnout možná opatření na zlepšení. V teoretické části jsou popsány základní principy fungování franchisingu, a jeho výhody a nevýhody. Dále jsou popsány obecné požadavky na bezpečnost a kvalitu potravin při dovozu z jiných zemí. V praktické části jsou analyzovány konkrétní postupy a procesy nákupu a dovozu čaje v rámci franchisingového řetězce Dobrá čajovna. Dále jsou Zpracovány kalkulace nákladů a modely provizí. Na základě získaných poznatků jsou navržena doporučení pro zlepšení procesu nákupu a dovozu čaje. Výsledkem práce je doporučení pro zlepšení procesu nákupu a dovozu čaje ve franchisingovém řetězci Dobrá čajovna. The aim was to analyse the forms of purchasing and importing tea in the supply system of the franchise chain Dobrá čajovna. The thesis evaluates the current situation and to propose possible measures for improvement on the basis of the aforementioned analysis. The thesis, explains the basic principles of franchising and its advantages and disadvantages are described. Furthermore, the general requirements for food safety and quality control when importing food from other countries are outlined. The specific procedures and processes of buying and importing tea within the Dobrá čajovna franchise chain are analysed. Cost calculations and commission models are also developed. Based on the findings of this thesis, recommendations for improving the process of purchasing and importing tea are proposed. The main outcome of this paper are recommendations for improving the process of buying and importing tea in the franchise chain Dobrá čajovna. Keywords: Franchisingový řetězec; dovoz; čaj; nákup; Franchise chain; import; tea; purchase Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Nákup a dovoz čaje v zásobování franchisingového řetězce Dobrá čajovna

Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákup a dovoz čaje v zásobování franchisingového řetězce Dobrá čajovna. Cílem práce bylo na základě analýzy forem nákupu a způsobů dovozu čaje v systému zásobování ...

MATIS, Jan
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Faktory ovlivňující fluktuaci zaměstnanců v zařízeních provádějících plastickou chirurgii
SPÁLENKA, Luboš
2024 - Czech
Tato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují fluktuaci zaměstnanců v zařízeních provádějících plastickou chirurgii. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozčleněna na několik podkapitol. Plastická chirurgie je často předmětem podnikání za účelem zisku, proto se podkapitola 2.1. zabývá tím, co to podnikání je a jaká je jeho důležitost pro ekonomiku. Právnické osoby mohou mít zaměstnance a proto se jich dotýká životní cyklus zaměstnance (podkapitola 2.3.) a fluktuace zaměstnanců (podkapitola 2.4.), ale pak jsou i právnické osoby, které nemají zaměstnance, a proto využívají outsourcing (podkapitola 2.2). A nakonec následuje podkapitola věnovaná plastické chirurgii, která se zabývá definicí plastické chirurgie, její historií a zákroky. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno se zařízeními, která provádějí plastickou chirurgii. Dotazník obdržela všechna zařízení, která jsou uvedena v Národním registru poskytovatelů zdravotních služeb a mají uvedeno, že provádí plastickou chirurgii. Druhá část praktické části obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení pracovního prostředí zaměstnanců v zařízeních provádějící plastickou chirurgii. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a definovat faktory, které ovlivňují fluktuaci zaměstnanců v zařízeních provádějících plastickou chirurgii, a navrhnout opatření pro zlepšení stávajícího stavu. This bachelor thesis focuses on the factors that influence employee turnover in plastic surgery facilities. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into several subchapters. Plastic surgery is often a for-profit business, so subchapter 2.1 deals with what this business is and its importance for the economy. Legal entities may have employees and are therefore affected by the employee life cycle (subchapter 2.3) and employee turnover (subchapter 2.4), but then there are also legal entities that do not have employees and therefore outsource (subchapter 2.2). Finally, there is a subchapter on plastic surgery, which deals with the definition of plastic surgery, its history and interventions. The practical section is divided into two parts. The first part contains an evaluation of a questionnaire survey that was conducted with facilities that perform plastic surgery. The questionnaire was received by all facilities that are listed in the National Register of Health Service Providers and have indicated that they perform plastic surgery. The second part of the practical section contains specific suggestions for improving the working environment for staff in facilities performing plastic surgery. The aim of this bachelor thesis is to analyse and define the factors that influence staff turnover in facilities performing plastic surgery and to propose measures to improve the current situation. Keywords: fluktuace; plastická chirurgie; zaměstnanci; management; turnover; plastic surgery; employees; management Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Faktory ovlivňující fluktuaci zaměstnanců v zařízeních provádějících plastickou chirurgii

Tato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují fluktuaci zaměstnanců v zařízeních provádějících plastickou chirurgii. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. ...

SPÁLENKA, Luboš
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
SVOJŠOVÁ, Barbora
2024 - Czech
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu. Cílem je vyhodnotit stávající spokojenost hostů v Hotelu U Kapličky v Písku a navrhnout změny pro zlepšení služeb. Práce začíná teoretickou částí, kde je charakterizován zákazník a jeho spokojenost, dále jsou rozebírány podnikatelské subjekty a specifika marketingu v rámci ubytovacích a stravovacích služeb. Tyto poznatky jsou následně použity v analytické části zabývající se hodnocením spokojenosti hostů v hotelovém prostředí. Praktická část sestává z dotazníkového šetření a individuálního hloubkového rozhovoru s manažerem, přičemž cílem je zjistit, jak jsou hosté spokojeni. Závěrečná část obsahuje návrhy a doporučení pro zvýšení celkové spokojenosti hostů. The bachelor thesis focuses on customer satisfaction of a selected business entity. The aim is to evaluate the current satisfaction of guests in the Hotel U Kapličky in Písek and to suggest recommendations to improve the service. The thesis begins with the theoretical part, where customers and their satisfaction are characterized, then the business entities and the specifics of marketing within accommodation and catering services are discussed. These pieces of theoretical information are then used in the analytical part dealing with the evaluation of guest satisfaction in the hotel environment. The practical part consists of a questionnaire survey and an individual in-depth interview with a manager to determine guest satisfaction. The final part contains suggestions and recommendations to improve overall guest satisfaction. Keywords: Hotel; Analýza; Host; Spokojenost; Zákazník; Dotazník; Hotel; Analysis; Host; Satisfaction; Customer; Questionnaire Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu

Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu. Cílem je vyhodnotit stávající spokojenost hostů v Hotelu U Kapličky v Písku a navrhnout změny pro zlepšení ...

SVOJŠOVÁ, Barbora
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Využití online marketingu
LEFAN, Radek
2024 - Czech
Cílem této práce je na základě analýzy vyhodnotit současné využití online marketingu ve vybraném subjektu a vypracovat konkrétní doporučení na inovaci. Osloveným subjektem pro spolupráci je LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. V první části práce byla vypracována literární rešerše, která poskytuje základní pojmy pro řešenou problematiku. Druhá část práce obsahuje použité metody, které byly provedeny k získání potřebných dat. Jedná se o obsahovou analýzu, dotazníkové šetření a individuální rozhovor s manažerem podniku. Obsahová analýza byla provedena na základě veřejně dostupných informací a poskytnutých interních informací. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 106 respondentů, toto šetření slouží k získání povědomí o tom, jaké mají respondenti postoje a názory na různé marketingové nástroje v rámci vybírání ubytování. Následně proběhl individuální rozhovor, který sloužil k získání pohledu manažera podniku na online marketing a zjištění, jak probíhá řízení online marketingu ve vybraném subjektu. Z analýzy získaných dat bylo zjištěno, že nejefektivnější nástroje online marketingu vybraného subjektu jsou webové stránky a srovnávací portál Booking.com. Tyto výsledky potvrdil jak manažer podniku, tak i výsledky dotazníkového šetření, kde respondenti zvolili webové stránky jako nejpoužívanější zdroj informací a portál Booking.com jako nejpoužívanější při vybírání ubytování. Dále bylo zjištěno neoptimální spravování a celkový stav sociálních médií, které v dnešní době hrají velkou roli, což potvrzují respondenti v dotazníkovém šetření. Tudíž vybraný subjekt plně nevyužívá potenciál, který poskytují. Proto byly navrženy kroky, jak zlepšit správu sociálních sítí pro dosažení většího počtu zákazníků. The aim of this thesis is to evaluate the current utilization of online marketing in a selected subject and to develop specific recommendations for innovation. The collaborating entity for this research is LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. The first part of the thesis consists of a literature review, providing fundamental concepts for the addressed issue. The second part outlines the methods employed to obtain necessary data, including content analysis, questionnaire survey, and individual interview with the company manager. Content analysis was conducted based on publicly available information and provided internal information. A total of 106 respondents participated in the questionnaire survey, aimed at gaining insight into respondents' attitudes and opinions on various marketing tools in the context of accommodation selection. Subsequently, individual interview was conducted to gather insights from the company manager regarding online marketing and its management within the selected subject. Analysis of the obtained data revealed that the most effective online marketing tools for the selected subject are websites and the portal Booking.com. These results were corroborated by both the company manager and the questionnaire survey results, where respondents selected websites as the most used source of information and Booking.com as the most used platform for accommodation selection. Additionally, suboptimal management and the overall state of social media were identified, which play a significant role in today's context, as confirmed by respondents in the questionnaire survey. Hence, the selected subject does not fully exploit the potential offered by social media. Therefore, steps have been proposed to enhance social media management to reach a wider customer base. Keywords: marketing; online marketing; online marketingové nástroje; marketing; online marketing; online marketing tools Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Využití online marketingu

Cílem této práce je na základě analýzy vyhodnotit současné využití online marketingu ve vybraném subjektu a vypracovat konkrétní doporučení na inovaci. Osloveným subjektem pro spolupráci je LH ...

LEFAN, Radek
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
WEINZETTELOVÁ, Nikola
2024 - Czech
Práce se zabývá identifikací znalostí a povědomím o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Cílem práce je identifikace znalostí v oblasti spravedlivého obchodování a navrhnutí opatření pro zvýšení povědomí o Fairtrade mezi studenty a zaměstnanci. Praktická část práce se zabývá provedením marketingového výzkumu mezi studenty a zaměstnanci fakulty a následnou analýzou dat z dotazníkového šetření, která tvoří podklad pro vyhodnocení stanovených hypotéz a navrhnutí doporučení, která by po zavedení mohla pomoci zvýšit povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě. Thesis deals with the identification of knowledge and awareness of Fairtrade at the Faculty of Economics of the University of South Bohemia in České Budějovice. The aim of the thesis is to identify knowledge in the area of Fairtrade and to propose measures to increase awareness of Fairtrade among students and employees. The practical part of the thesis deals with conducting marketing research among students and employees of the Faculty and subsequent analysis of the data from the questionnaire survey, which forms the basis for evaluating the established hypotheses and proposing recommendations that, once implemented, could help to increase awareness of Fairtrade at the Faculty of Economics. Keywords: Fairtrade; marketingový výzkum; dotazníkové šetření; Ekonomická fakulta Jihočeské univerzity; znalosti; povědomí; Fairtrade; marketing research; questionnaire survey; Faculty of Economics at the University of South Bohemia; knowledge; awareness Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

Práce se zabývá identifikací znalostí a povědomím o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Cílem práce je identifikace znalostí v oblasti spravedlivého ...

WEINZETTELOVÁ, Nikola
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases