Number of found documents: 195111
Published from to

Hospodářsko-kulturní vývoj městyse Lhenice v 19. století
Kopejtko, Martin; Štemberk, Jan; Šalanda, Bohuslav
2024 - Czech
The diploma thesis "The Economic and Cultural Development of the Township of Lhenice in the 19th Century" examines the transformation of life in the township of Lhenice during the so-called long 19th century, a period marked by the beginning of modernity, the industrial revolution, urbanization, the rise of nation states, nationalism and the struggle for national identity, and the ongoing National Revival in the Czech lands. The analysis focuses on key aspects of economic changes, such as changes in agriculture, the development of crafts and industry, and the decline of the market system, as well as on cultural changes, such as the emergence of organised social life or the background to public festivals or other celebrations. The study reveals how the local economy responded to economic development and its challenges and technological advances, how the local community dealt with the gradual institutionalization of poverty and the poverty question in general, and how the whole society was affected by the broader socio-political changes in the Austrian monarchy and the Czech lands. The research also includes a sociological analysis of how the structure of society has changed, particularly in relation to the development of education and educational opportunities. Finally, the thesis highlights the... Diplomová práce "Hospodářsko-kulturní vývoj městyse Lhenice v 19. století" se věnuje zkoumání transformací života v městečku Lhenice během tzv. dlouhého 19. století, tedy období, které bylo ve znamení nastupující moderny, průmyslové revoluce, urbanizace, vzniku národních států, tedy také nacionalismu a boje za vlastí národní identitu a v českých zemích probíhajícího národního obrození. Analýza se zaměřuje na klíčové aspekty hospodářského vývoje, jako jsou změny v zemědělství, rozvoj řemesel a průmyslu, úpadek systému trhů, a také na kulturní proměny, např. vznik organizovaného spolkového života nebo probíhajících na pozadí veřejných festivit nebo jiných oslav. Studie odhaluje, jak místní ekonomika reagovala na ekonomický vývoj a jeho výzvy a technologický pokrok, jak se místní komunita vypořádala s postupnou institucionalizací chudoby a chudinskou otázkou vůbec, a zároveň jak byla celá společnost ovlivněna širšími socio-politickými změnami v rakouské monarchii i českých zemích. Výzkum také zahrnuje sociologickou analýzu, jak se proměnila struktura společnosti, zejména ve vztahu k rozvoji školství a vzdělávacích příležitostí. V neposlední řadě práce poukazuje na důležitost lokální historie pro pochopení širších historických trendů a procesů, tedy jak malé regionální městečko může reflektovat a... Keywords: Lhenice; Prachaticko; dlouhé 19. století; hospodářský rozvoj; kulturní rozvoj; společnost; cechy a živnosti; chudinství; školství; festivity; spolky; Lhenice; Prachatice; long 19th century; economic development; cultural development; society; guilds and trades; poverty; education; festivities; associations Available in a digital repository NRGL
Hospodářsko-kulturní vývoj městyse Lhenice v 19. století

The diploma thesis "The Economic and Cultural Development of the Township of Lhenice in the 19th Century" examines the transformation of life in the township of Lhenice during the so-called long 19th ...

Kopejtko, Martin; Štemberk, Jan; Šalanda, Bohuslav
Univerzita Karlova, 2024

Hudební pohádka Lotrando a Zubejda v hudební výchově
Blažková, Kamila; Selčanová, Zuzana; Váňová, Hana
2024 - Czech
The thesis The musical fairy tale Lotrando and Zubejda in music education presents the mentioned musical fairy tale and its use in music education. The theoretical part of the thesis briefly points out the origin and genesis of the fairy tales. It deals more closely with the definition of the fairy tale as a literary and musical-dramatic genre and outlines the influence of this phenomenon on the psychological development of the child. In this context, the thesis focuses on the period of younger school age, which it characterizes not only in terms of social and emotional development, but above all in terms of musical development. In the practical part of the thesis, examples of activities for music education lessons are given, which are inspired by the film musical fairy tale Lotrando and Zubejda. These activities were carried out with pupils of the 3rd year of the T. G. Masaryk Primary School in Milevsko and recorded in the form of preparations for the lesson. The practical part resulted in model examples and several methodological sheets that can serve as inspiration for working with the musical fairy tale in the educational process. In order to complete the insight into the given issue, the thesis describes the results of a short questionnaire survey, which was conducted among the respondents... Diplomová práce Hudební pohádka Lotrando a Zubejda v hudební výchově představuje jmenovanou hudební pohádku a její aplikaci v hodinách hudební výchovy. Teoretická část předkládané práce stručně poukazuje na původ a vznik pohádek. Blíže se zaměřuje na definici pohádky jak z hlediska literárního, tak i hudebně dramatického žánru. Přičemž nastiňuje vliv tohoto fenoménu na psychický vývoj dítěte. V této souvislosti se diplomová práce věnuje období mladšího školního věku, které charakterizuje nejenom s ohledem k sociálnímu a emočnímu vývoji, ale hlavně se zřetelem k vývoji hudebnímu. Praktická část závěrečné práce přináší příklady aktivit do hodin hudební výchovy, které se inspirují filmovou hudební pohádkou Lotrando a Zubejda. Tyto aktivity byly realizovány s žáky 3. ročníku na 1. základní škole Tomáše Garrigua Masaryka v Milevsku a zaznamenány formou vyučovacích příprav. Výsledkem praktické části předkládané práce jsou pak modelové příklady a několik metodických listů, jež mohou sloužit jako inspirace pro práci s hudební pohádkou ve výchovně vzdělávacím procesu. K doplnění vhledu do dané problematiky práce popisuje výsledky krátkého dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili respondenti z řad vyučujících hudební výchovy na 1. stupni základní školy, kde proběhla realizace projektového vyučování.... Keywords: Hudební pohádka; projektové vyučování; mladší školní věk; reflexe; mezipředmětové vztahy; Musical fairy tale; project-based learning; younger school age; reflection; cross-curricular relations Available in a digital repository NRGL
Hudební pohádka Lotrando a Zubejda v hudební výchově

The thesis The musical fairy tale Lotrando and Zubejda in music education presents the mentioned musical fairy tale and its use in music education. The theoretical part of the thesis briefly points ...

Blažková, Kamila; Selčanová, Zuzana; Váňová, Hana
Univerzita Karlova, 2024

Souvislost vizuální pozornosti a čtení na počátku školní docházky
Lešková, Adéla; Málková, Gabriela; Špačková, Klára
2024 - Czech
Keywords: Raná čtenářská gramotnost; čtení; vizuální pozornost; dekódování; první třída; Early literacy skills; reading; visual span; decoding; first grade Available in a digital repository NRGL
Souvislost vizuální pozornosti a čtení na počátku školní docházky

Lešková, Adéla; Málková, Gabriela; Špačková, Klára
Univerzita Karlova, 2024

Implementace výchovy ke zdraví a bezpečí v prostředí základní školy malotřídní
Čučmanová, Simona; Kovaříková, Miroslava; Marádová, Eva
2024 - Czech
The thesis is divided into a theoretical part and a research part. In the theoretical part, I define concepts such as implementation, health, and health education. I focus on the area of Child and Its Body, which is included and specified in the Framework Educational Program for Preschool Education. Furthermore, I describe the concept of health education in preschools. I also cover the area of Human and Its World, specifically the field of Human and Its Health, which is included in the Framework Educational Program for Primary Education, at the first stage. I discuss small rural schools and finally, I write about safety in the school environment. The second part is focused on the analysis in the field of health education, specifically - the school educational program, the school preventive program, and the annual report of Sloup v Čechách Primary and Nursery School. Based on the conducted analysis, suggestions for improvements in the researched area will be formulated. One of the partial goals is the subjective evaluation of the feeling of safety at school, i.e., to determine whether students and staff feel safe at school and how they protect their health and safety. The partial research method will be a questionnaire survey for students (1st to 5th grade) and teachers, educational staff, and other... Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a výzkumnou. V teoretické části definuji pojmy jako implementace, zdraví, výchova ke zdraví. Věnuji se oblasti Dítě a jeho tělo, která je obsažena a specifikována v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Dále popisuji pojetí výchovy ke zdraví v MŠ. Také oblasti Člověk a jeho svět, konkrétně oboru Člověk a jeho zdraví, který je obsažen v Rámcovém vzdělávacím programu pro Základní vzdělání, a to na prvním stupni. Rozepisuji se o malotřídních školách a v neposlední řadě píšu o bezpečnosti ve školním prostředí. Druhá část je zaměřena na analýzu v oblasti výchovy ke zdraví a to konkrétně - školního vzdělávacího programu, školního preventivního programu a výroční zprávy Základní a Mateřské školy Sloup v Čechách. Na základě provedené analýzy budou formulovány náměty na zlepšení ve zkoumané oblasti. Dílčím cílem je subjektivní hodnocení pocitu bezpečí ve škole, tzn. zjistit, jestli se žáci a zaměstnanci cítí ve škole bezpečně, jak chrání své zdraví a bezpečí. Dílčí výzkumnou metodou bude dotazníkové šetření pro žáky (1. - 5. třída) a učitele, pedagogické pracovníky a ostatní zaměstnance školy ke zjištění pocitu bezpečí a ochrany zdraví. Keywords: zdraví; bezpečí; základní škola malotřídní; implementace; ochrana; povinnosti; pracovní úraz; prevence; školní dokumenty; školní úraz; health,safety,Elementary School with Small Classes; protection; responsibilities; work accident; prevention; school documents; school accident Available in a digital repository NRGL
Implementace výchovy ke zdraví a bezpečí v prostředí základní školy malotřídní

The thesis is divided into a theoretical part and a research part. In the theoretical part, I define concepts such as implementation, health, and health education. I focus on the area of Child and Its ...

Čučmanová, Simona; Kovaříková, Miroslava; Marádová, Eva
Univerzita Karlova, 2024

Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
Šturcová, Alena; Novotná, Jarmila; Koldová, Helena; Semanišinová, Ingrid
2024 - Czech
DISERTAČNÍ PRÁCE Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem Diagnosis of students' difficulties in didactic tests in CLIL Mgr. Ing. Alena Šturcová ABSTRACT IN ENGLISH The dissertation deals with diagnosing students' difficulties in didactic tests in CLIL (Content and Language Integrated Learning) integrating mathematics and English. The aim of the thesis was to design and analyze didactic tests that are suitable tools for identifying sources of difficulties in CLIL teaching, where mathematics and English are integrated, and to determine whether it is possible to analyze students' results in individual tasks in these tests to determine whether the student has difficulties with mathematics or English. The thesis also addresses the attitude of CLIL students and CLIL teachers of a specific Czech school to CLIL teaching and learning. The thesis is divided into six chapters. The first chapter summarizes the theoretical background of the CLIL method, the next two chapters focus on assessment in general and assessment in CLIL, including some research on CLIL assessment. The fourth chapter is partly theoretical and partly practical, describing experiences and original research related to lesson planning, teaching goals, and CLIL implementation. The fifth chapter focuses on assessment of teaching... DISERTAČNÍ PRÁCE Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem Diagnosis of students' difficulties in didactic tests in CLIL Mgr. Ing. Alena Šturcová ABSTRAKT V ČESKÉM JAZYCE Disertační práce se zabývá diagnostikou obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem integrující matematiku a angličtinu. CLIL je zkratka anglického termínu "Content and Language Integrated Learning", a je to metoda, která spojuje výuku odborného předmětu a jazyka. Cílem práce bylo vytvořit a vyzkoušet v praxi didaktické testy, které jsou vhodným nástrojem pro určování zdrojů obtíží při výuce CLILem, kde se integruje matematika a anglický jazyk, a zjistit, zda lze pomocí těchto testů při analýze výsledků žáka v jednotlivých úlohách určit, zda má žák obtíže s matematikou nebo angličtinou. Práce se zabývá také otázkou, jaký vztah mají k výuce CLILem žáci konkrétní české školy a jak k výuce v té samé škole přistupují učitelé. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je shrnuto teoretické pozadí metody CLIL, další dvě kapitoly jsou zaměřeny na hodnocení obecně a hodnocení v CLILu a jsou zde uvedeny některé výzkumy týkající se hodnocení v CLILu. Čtvrtá kapitola je částečně teoretická a částečně praktická a jsou zde popsány zkušenosti a vlastní výzkum týkající se plánování a cílů výuky a implementace... Keywords: Content and language integrated learning; CLIL; hodnocení; diagnostika obtíží; matematika; angličtina; didaktický test; žákovská řešení; Content and language integrated learning; CLIL; assessment; diagnosis of difficulties; mathematics; English; didactic test; students' solutions Available in a digital repository NRGL
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL

DISERTAČNÍ PRÁCE Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem Diagnosis of students' difficulties in didactic tests in CLIL Mgr. Ing. Alena Šturcová ABSTRACT IN ENGLISH The ...

Šturcová, Alena; Novotná, Jarmila; Koldová, Helena; Semanišinová, Ingrid
Univerzita Karlova, 2024

Argumentační dovednosti žáků základní školy v oblasti aktuálních environmentálních témat
Kube, Jan; Vojíř, Karel; Svobodová, Silvie
2024 - Czech
Argumentative skills are essential for conducting an effective discussion both in professional and personal life. In schools, these skills should be developed as part of the development of the key competence of communication. A greater number of suitable topics for discussion are offered in each subject. The aim of this work was to map the ability to formulate arguments on current environmental topics among pupils of the second grade of primary school. More precisely, it was the topic of ecological projects and the topic of reducing emissions. For this purpose, a worksheet with two complex tasks was created, which was completed by a total of 262 pupils. Student arguments were evaluated in terms of frequency, ad rem validity, relevance to the given topic and factual correctness. Pupils' ability to formulate arguments turned out to be poorly developed, however, it was found that the year of study and the attitude have an effect on the ad rem validity, relevance and factual correctness, only the year has an effect on the number of arguments, no effect was shown for the attitude. In order for argumentation skills to develop, it is desirable that special attention be paid to them in teaching. Argumentační dovednosti jsou nezbytná pro vedení efektivní diskuse, a to jak v profesionálním, tak i v osobním životě. Ve školách by tyto dovednosti měly být rozvíjené v rámci rozvoje klíčové kompetence komunikační. V rámci rozvoje této kompetence je vhodné využívat aktuální enviromentální témata, se kterými se žáci budou v budoucnu setkávat v běžném životě, a budou nuceni o nich diskutovat. Cílem této práce bylo zmapovat schopnost formulace argumentů k aktuálním enviromentálním tématům u žáků druhého stupně základní školy. Přesněji šlo o téma ekologických projektů a téma snižování emisí. Za tímto záměrem byl vytvořen pracovní list o dvou komplexních úlohách, který celkem vyplnilo 262 žáků. Žákovské argumenty byly vyhodnoceny z hlediska četnosti, platnosti ad rem, relevance k danému tématu a faktické správnosti. Schopnost žáků formulovat argumenty se ukázala jako málo rozvinutá. Bylo zjištěno že na platnost ad rem, relevanci i faktickou správnost argumentů má vliv ročník a zastávaný postoj k danému tématu. Na počet má vliv pouze ročník, u postoje se vliv neprokázal. Nelze očekávat, že se argumentační dovednosti budou u žáků významněji rozvíjet, nebude-li jim věnována dostatečná pozornost v rámci základoškolského vzdělávání. Keywords: argumentace; kompetence komunikativní; argumentační dovednosti; environmentální problémy; argumentation; communicative competence; argumentation skills; environmental problems Available in a digital repository NRGL
Argumentační dovednosti žáků základní školy v oblasti aktuálních environmentálních témat

Argumentative skills are essential for conducting an effective discussion both in professional and personal life. In schools, these skills should be developed as part of the development of the key ...

Kube, Jan; Vojíř, Karel; Svobodová, Silvie
Univerzita Karlova, 2024

Poetika tanga. Etnografie pražských milong
Gotlib, Matvei; Jurková, Zuzana; Stavělová, Daniela; Pavlicová, Martina
2024 - Czech
The poetics of Prague milongas (tango parties) in their interconnectedness with a translocal phenomenon of tango argentino is the object of this Ph.D. thesis. Relationships between global and Prague tango are traced in the perspective of the motif of 'meeting' (Bakhtin 1975), while the concept of soundscape (Shelemay 2006) is used to explore the fluid life of the Prague tango community. Descriptions of dance interactions emphasize qualitative aspects of movement (Novack 1990; Sklar 2001) and a reflexive approach to ethnography helps to distinguish between the researcher's subjective impressions and the impressions of the actors of this research. The ethnographic study concludes that the poetics of the tango is a poetics of experience and that the specificity of the ritual technique (Augé 1999) of Prague tango lies in the measuredness of regular encounters, the carnivalesque nature of sporadic larger events, the active appropriation of urban locations, and the communal response to changes in the surrounding world that can be both protest and reflexive. Key words: anthropology, poetics of dance, Prague milongas, translocal phenomenon of tango, motif of the "meeting", soundscape. Předmětem předkládané disertační práce je poetika soudobých pražských milong (večírků tanga) v jejich provázanosti s translokálním fenoménem tango argentino. Vztahy mezi globálním a pražským tangem jsou sledovány v perspektivě motivu "setkání" (Bachtin 1975). Při zkoumání proměnlivého života pražské komunity tanga je používána koncepce soundscape (Shelemay 2006). Popisy tanečních interakcí zdůrazňují kvalitativní aspekty pohybu (Novack 1990; Sklar 2001). Mezitím reflexivní přístup k etnografování pomáhá badatelovi rozlišovat své subjektivní dojmy a dojmy aktérů daného výzkumu. Etnografická studie dochází k závěru, že poetika tanga je poetikou prožitku, a že specifikum omezené rituální techniky (Augé 1999) pražského tanga spočívá ve stejnoměrnosti pravidelných setkání, karnevalové povaze sporadicky konaných větších událostí, aktivnímu osvojení městských lokalit a společné reakci na změny v okolním světě, jež mohou mít jak protestní, tak reflexivní charakter. Klíčová slova: antropologie, poetika tance, pražské milongy, translokální fenomén tanga, motiv "setkání", soundscape. Keywords: antropologie; poetika tance; pražské milongy; translokální fenomén tanga; motiv "setkání"; soundscape; anthropology; poetics of dance; Prague milongas; translocal phenomenon of tango; motif of the "meeting"; soundscape Available in a digital repository NRGL
Poetika tanga. Etnografie pražských milong

The poetics of Prague milongas (tango parties) in their interconnectedness with a translocal phenomenon of tango argentino is the object of this Ph.D. thesis. Relationships between global and Prague ...

Gotlib, Matvei; Jurková, Zuzana; Stavělová, Daniela; Pavlicová, Martina
Univerzita Karlova, 2024

Porozumění myšlence rovnic ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Bednařík, Jaromír; Slezáková, Jana; Kvaszová, Milena
2024 - Czech
The diploma thesis deals with how 4th and 5th grade students understand and solve equations. It examines errors in their solutions and suggests possibilities for reeducation. In the theoretical part, it explains main concepts such as equality and equation. It seeks to anchor the issue of equations in the RVP and searches for tasks suitable for the propaedeutics of equations in textbooks from three publishers for the 1st stage of primary school. The experimental part contains the methodology of creating a pre-experiment and summarizes the reasons for creating the final experiment. It describes students solutions to selected tasks, searches for errors, and tries to determine a suitable form of reeducation. Key words: equality, equation, reeducation, propaedeutics, experiment, textbook series Diplomová práce se zabývá tím, jak žáci 4. a 5. ročníku rovnice chápou a řeší. Zkoumá chyby v jejich řešení a navrhuje možnosti reedukace. V teoretické části vysvětluje hlavní pojmy jako rovnost a rovnice. Vyhledává ukotvení problematiky rovnic v RVP a vyhledává úlohy vhodné pro propedeutiku rovnic v učebnicích ze tří nakladatelství pro 1. stupeň základní školy. Experimentální část obsahuje metodologii tvorby před-experimentu a shrnuje důvodu pro vytvoření finálního experimentu. Popisuje žákovská řešení vybraných úloh, vyhledává chyby a snaží se stanovit vhodnou formu reedukace. Klíčová slova: rovnost, rovnice, reedukace, propedeutika, experiment, učebnicové řady Keywords: rovnost; propedeutika rovnic; rovnicová situace; izomorfismus; myšlenka rovnic ve slovních úlohách a úlohách pouze zadaných číselně; analýza myšlenkových procesů při řešení rovnicových úloh; evidence zajímavých jevů pro následné doporučení; jak propedeutiku rovnic realizovat; equality; equation; reeducation; propaedeutics; experiment; textbook series Available in a digital repository NRGL
Porozumění myšlence rovnic ve 4. a 5. ročníku ZŠ

The diploma thesis deals with how 4th and 5th grade students understand and solve equations. It examines errors in their solutions and suggests possibilities for reeducation. In the theoretical part, ...

Bednařík, Jaromír; Slezáková, Jana; Kvaszová, Milena
Univerzita Karlova, 2024

Projevy morfo-syntaktických znalostí u předškolních dětí s vývojovou jazykovou poruchou
Peksová, Veronika; Málková, Gabriela; Páchová, Anna
2024 - Czech
Keywords: vývojová jazyková porucha; vývojová dysfázie; předškolní věk; morfo-syntaktické znalosti; jazykové dovednosti; developmental language disorder; specific language impairment; preschool age; morpho-syntactic language skills Available in a digital repository NRGL
Projevy morfo-syntaktických znalostí u předškolních dětí s vývojovou jazykovou poruchou

Peksová, Veronika; Málková, Gabriela; Páchová, Anna
Univerzita Karlova, 2024

Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou TEP kyčelního kloubu
Šterbák, Daniel; Homonická Pyšková, Barbora; Nováková, Tereza
2024 - Czech
v Abstract Author: Daniel Šterbák Supervisor: Mgr. Barbora Homonická Pyšková Title: Case study of physiotherapeutic care for a patient with diagnosis of total hip replacement Objective: The aim of this bachelor thesis is to summarize the issues of coxarthrosis, hip arthroplasty, specifically total hip replacements, and the care for patients with this diagnosis in the theoretical part. In the practical part, to process a case study of physiotherapeutic care for a patient after total hip replacement. Methods: In the first general part of the thesis, information about the hip joint, coxarthrosis, hip arthroplasties, and preoperative and postoperative care options are summarized based on literature sources and relevant research articles. The following specific part consists of a case study, which includes an initial kinesiological analysis, therapeutic plans with rehabilitation goals, records of therapeutic units, an output kinesiological analysis, and an evaluation of the performed therapy. Results: The set goals were mostly achieved, as evidenced by the differences between the initial and output kinesiological analyses. It was possible to eliminate, completely or largely, most of the undesirable reflex changes in soft tissues, increase the range of motion and muscle strength of the muscles of right lower... iv Abstrakt Autor: Daniel Šterbák Vedoucí práce: Mgr. Barbora Homonická Pyšková Název práce: Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou TEP kyčelního kloubu Cíl: Cílem této bakalářské práce je shrnout v teoretické části problematiku coxartrózy, aloplastiky kyčelního kloubu, konkrétně totální endoprotézy, a péče o pacienta s touto diagnózou. V praktické části zpracovat kazuistiku fyzioterapeutické péče o pacienta po TEP kyčelního kloubu. Metody: V první obecné části práce jsou na základě knižních zdrojů a relevantních odborných článků shrnuty informace o kyčelním kloubu, coxartróze, aloplastikách kyčelního kloubu, možnostech předoperační a pooperační péče. Následující speciální část se skládá z kazuistiky, která obsahuje vstupní kineziologický rozbor, terapeutické plány s vytyčením cílů rehabilitace, záznam terapeutických jednotek, výstupní kineziologický rozbor a zhodnocení provedené terapie. Výsledky: Vytyčené cíle se podařilo z větší části splnit, což vyplývá z rozdílných výsledků vstupního a výstupního kineziologického rozboru. U pacienta se podařilo zcela nebo z velké části odstranit většinu nežádoucích reflexních změn v měkkých tkáních, zvýšit rozsah pohybu a svalovou sílu svalů PDK, zlepšit stereotyp stoje, a především chůze do té míry, aby mohl pacient požadovaným způsobem fungovat v... Keywords: Kyčelní kloub; coxartróza; totální endoprotéza; rehabilitace; fyzioterapie; Hip joint; coxarthrosis; total hip replacement; rehabilitation; physiotherapy Available in a digital repository NRGL
Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou TEP kyčelního kloubu

v Abstract Author: Daniel Šterbák Supervisor: Mgr. Barbora Homonická Pyšková Title: Case study of physiotherapeutic care for a patient with diagnosis of total hip replacement Objective: The aim of ...

Šterbák, Daniel; Homonická Pyšková, Barbora; Nováková, Tereza
Univerzita Karlova, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases