Used filters (1)  Zrušit všechna omezení
Number of found documents: 731261
Published from to

Windfall tax: otázky její konstrukce v České republice
Nový, Ondřej; Martiník, Pavel; Večeř, Miroslava
2024 - Czech
1 Windfall tax: issues of its construction in the Czech Republic Abstract The thesis deals with a critical analysis of the legal regulation of windfall profits tax in the Czech Republic. Its aim is to analyse whether the windfall profits tax legislation is in line with the constitutional order of the Czech Republic. To this end, it also examines the case law of the highest courts of the Czech Republic and the European Court of Human Rights. The research method used is doctrinal research, based on the analysis of the legal regulation of windfall profits tax, its comparison with other tax legislation, for the purpose of induction and deduction, including possible solutions and de lege ferenda proposals. The internal structure of the thesis is formed systematically into six chapters. The first chapter examines the basic concepts and history of windfall taxes, including the reasons for their existence. Furthermore, the first chapter introduces the classification of windfall profits tax in the tax system of the Czech Republic and presents the theoretical background for the review of the constitutionality of the tax. The second chapter focuses on the legislative process and "wild riders". The following chapters deal with the design elements of the windfall profits tax. The third chapter therefore analyses the... Windfall tax: otázky její konstrukce v České republice Abstrakt Diplomové práce se zabývá kritickou analýzou právní úpravy daně z neočekávaných zisků v České republice. Jejím cílem je zanalyzovat, zda je právní úprava daně z neočekávaných zisků v souladu s ústavním pořádkem České republiky. Za tímto účelem též zkoumá judikaturu nejvyšších soudů České republiky a Evropského soudu pro lidská práva. Jako výzkumná metoda je použit doktrinální výzkum, založený na analýze právní upravy daně z neočekávaných zisků, její komparaci s ostatní daňovou legislativou, a to za účelem indukce a dedukce, včetně možných řešení a návrhů de lege ferenda. Vnitřní členění práce je rozvrženo systematicky do šesti kapitol. První kapitola zkoumá základní koncepty a historii windfall daní včetně důvodů jejich existence. Dále je v první kapitole provedeno zařazení daně z neočekávaných zisků do daňové soustavy České republiky a uvedena teoretická východiska přezkumu ústavnosti daní. Druhá kapitola se věnuje legislativnímu procesu a legislativním přílepkům. Následující kapitoly se věnují konstrukčním prvkům daně z neočekáných zisků. Třetí kapitola proto analyzuje subjekty daně a kritéria pro jejich příjmy, včetně neurčitosti pojmu "rozhodné činnosti". Čtvrtá kapitola se zaměřuje na předmět a základ daně, přičemž zkoumá rovnost mezi... Keywords: daň z neočekávaných zisků; diskriminace; rdousící efekt; windfall profits tax; discrimination; choking effect Available in a digital repository NRGL
Windfall tax: otázky její konstrukce v České republice

1 Windfall tax: issues of its construction in the Czech Republic Abstract The thesis deals with a critical analysis of the legal regulation of windfall profits tax in the Czech Republic. Its aim is to ...

Nový, Ondřej; Martiník, Pavel; Večeř, Miroslava
Univerzita Karlova, 2024

Principy německého školského systému a jeho eventuální aplikace do českého školského systému na příkladu Gymnázia F.X. Šaldy v Liberci
Hartová, Michaela; Botlík Nuc, Tomáš; Nečasová, Pavla
2024 - Czech
The bachelor thesis explores the principles of the German school system and their possible application to the Czech school system, using F. X. Šaldy Grammar School in Liberec as a case study. The aim of the thesis is based on the theoretical part, a visit to the German department of the F. X. Šaldy grammar school, and the subjective evaluation of pupils from two questionnaires to find out what principles of German education suit Czech pupils. The theoretical part focuses on comparing the German and Czech school systems using the example of Saxony (specifically the F. X. Šaldy grammar school) or Bavaria (the partner school LSH Wiesentheid). Differences in the school system's structure, the school year's organization, classification, and the school-leaving examination are described. The last chapter analyses the German school system from an international perspective. The practical part is based on the observation of Czech and German history classes of the final year of the F. X. Šaldy grammar school (class 6N), and a questionnaire survey that was subsequently sent to the class. The questionnaire was divided into two parts - in the first, the students were tested to compare how much information they remembered from both classes, and in the second, they evaluated selected aspects of the German lessons... Bakalářská práce se zabývá principy německého bkolského systému a jeho eventuální aplikací do českého bkolského systému na příkladu Gymnázia F. X. aaldy v Liberci. Cílem práce je na základě teoretické části, návbtěvy německého oddělení Gymnázia F. X. aaldy a subjektivního hodnocení žáků z dvou dotazníků zjistit, jaké principy německého bkolství vyhovují českým žákům. Teoretická část se zaměřuje na porovnávání německého a českého bkolského systému na příkladu Saska (konkrétně Gymnázia F. X. aaldy), případně Bavorska (partnerské bkoly LSH Wiesentheid). Jsou zde popsány odlibnosti ve struktuře bkolského systému, organizaci bkolního roku, klasifikaci a maturitní zkoubce. Poslední kapitola analyzuje německý bkolský systém z mezinárodního pohledu. Praktická část vychází z pozorování hodin českého i německého dějepisu maturitního ročníku Gymnázia F. X. aaldy (třídy 6N), a dotazníkového betření, které bylo následně třídě odesláno. Dotazník se dělí na dvě části - v první byli žáci testováni, aby se porovnalo, kolik informací si z obou hodin pamatují, a v druhé hodnotili vybrané aspekty německé výuky na gymnáziu (podobný dotazník vyplňoval i maturitní ročník 2021), přičemž identifikovali prvky, které jim vyhovují. Z výsledků vyplývá zájem o aktivní přístup v hodinách, projektovou výuku, hodnocení nejen za... Keywords: německý školský systém; Sasko; srovnání výuky; aplikace; rozdíly; gymnázium; German school system; Saxony; curriculum comparison; application; differences; grammar school Available in a digital repository NRGL
Principy německého školského systému a jeho eventuální aplikace do českého školského systému na příkladu Gymnázia F.X. Šaldy v Liberci

The bachelor thesis explores the principles of the German school system and their possible application to the Czech school system, using F. X. Šaldy Grammar School in Liberec as a case study. The aim ...

Hartová, Michaela; Botlík Nuc, Tomáš; Nečasová, Pavla
Univerzita Karlova, 2024

Porozumění algebraickým výrazům u žáků druhého stupně ZŠ
Jelínek, Patrik; Kvasz, Ladislav; Vondrová, Naďa
2024 - Czech
This master's thesis focuses on the understanding of algebraic expressions by higher primary school pupils. The objective is twofold. First, to determine, based on the quantita- tive evaluation of research data, the most common mistakes pupils make under the headings of generalization, algebraization, interpretation, geometrization, & manipu- lation; and then second, to compare the introduction of algebraic expressions in different mathematics textbooks. Beyond this, a theory is also appended. Including several research results, literature review also delves into several activities effective in enhancing pupils' understanding of algebraic expressions, as well as an illustration of their typical errors associated to the aforementioned headings. The second part of the thesis then consists of the two-part textbook analysis: First, a qualitative analysis of authors' reasoning when validating modifications of algebraic expressions, and then a quantitative analysis of the algebraic tasks concerning the headings (i.e., the creation of a task overview). The third part of the paper finally evaluates the author's research. With the test sample of 207 pupils selected from the last years of compulsory education, two additional objectives were set out - first, to find out which tasks (according to said... Tato diplomová práce je zaměřena na porozumění algebraickým výrazům u žáků 2. stupně základních škol. Cíle jsou dva. Zaprvé, na základě kvantitativního vyhodnocení řešení žáků určit, jaké chyby jsou u algebraických výrazů nejvíce prominentní v okruzích: zobecňování, algebraizace, intepretace, geometrizace a manipulace výrazů, a zadruhé srovnat, jak je zavedení těchto výrazů pojato v různých učebnicích matematiky. Nad rámec tohoto je zahrnuta i rešerše literatury. Včetně výběru výzkumů o porozumění algebraickým výrazům je v této sekci podán popis pro to, jak lze docílit vyššího porozumění algebry vhodnými aktivitami při výuce, a dále jaké jsou časté chyby a jejich možné důvody pro dílčí okruhy. Druhou část práce poté představuje 2dílná komparace učebnic. Její první část odpovídá analýze výkladu, kdy se řeší různé přístupy, jak autoři dokládají platnost manipulace algebraických výrazů. A druhou částí je kvantitativní analýza úloh (tj. přehled jejich složení u výkladu u pěti okruhů stanovených výše). Třetí část práce je nakonec tvořena vyhodnocením experimentu. S písemným otestováním 207 žáků z posledních ročníků povinné školní docházky byly pro tuto část vytyčeny další 2 dílčí cíle - zaprvé, zjistit, jaké okruhy úloh činí žákům největší potíže u algebraických výrazů; a dále ověřit, zda se shodují s... Keywords: Algebraický výraz; proměnná; komparace učebnic; didaktický test; Algebraic expression; variable; comparison of textbooks; didactic test Available in a digital repository NRGL
Porozumění algebraickým výrazům u žáků druhého stupně ZŠ

This master's thesis focuses on the understanding of algebraic expressions by higher primary school pupils. The objective is twofold. First, to determine, based on the quantita- tive evaluation of ...

Jelínek, Patrik; Kvasz, Ladislav; Vondrová, Naďa
Univerzita Karlova, 2024

Zprostředkování tématu specifických poruch učení a chování žákům ve škole prostřednictvím literatury pro děti mladšího školního věku
Jetelová, Kateřina; Laufková, Veronika; Špačková, Klára
2024 - Czech
The thesis deals with the issue of conveying the topic of specific learning and behavioural disorders to pupils at school through literature for children of younger school age. It deals with the description of specific learning and behavioural disorders, especially in relation to the school environment, and the characteristics of selected titles of contemporary literature for children and young people, focused on the topic of specific learning and behavioural disorders. The aim of this paper is to design lessons with books that would introduce students to these topics, to carry out the implementation of these lessons in a selected second year primary school and to evaluate their impact on students' understanding of the subject. All lessons are based on the three-phase model of learning and the methods RWCT recommended for working with books. According to the timetable, the lessons are taught in five weeks. Each lesson works with one selected book, including Můj brácha Tornádo by Petra Štarková, The Pravidla skutečných ninjů by Petra Štarková, Největší nemehlo pod sluncem by Petra Štarková, Mise dyslexie by Julie McNeil et al. and Nikdo nejde z kola ven by Hana Zobačová. The practical part is based on action research, the use of pretest and posttest as well as reflecting on literary lessons. The... Diplomová práce se zabývá problematikou zprostředkování tématu specifických poruch učení a chování žákům ve škole prostřednictvím literatury pro děti mladšího školního věku. Zaobírá se popsáním specifických poruch učení a chování, zejména ve vztahu ke školnímu prostředí, a charakteristikou vybraných titulů současné literatury pro děti a mládež, zaměřených na téma specifických poruch učení a chování. Cílem práce je navrhnout lekce s knihami, které by žákům tato témata přiblížily, provést realizaci těchto lekcí ve vybraném druhém ročníku základní školy a zhodnotit jejich dopad na porozumění žáků dané problematice. Všechny lekce vychází z třífázového modelu učení a metod RWCT doporučených pro práci s knihou. Dle časového harmonogramu jsou lekce učené v pěti týdnech. V každé lekci se pracuje s jednou vybranou knihou, mezi něž se řadí Můj brácha Tornádo, autorky Petry Štarkové, Pravidla skutečných ninjů, autorky Petry Štarkové, Největší nemehlo pod sluncem, autorky Petry Štarkové, Mise dyslexie, autorů Julie McNeil a kol. a Nikdo nejde z kola ven autorky Hany Zobačové. Praktická část je postavena na akčním výzkumu, využití pretestu a postestu i reflektování literárních lekcí. Výstupy práce mohou posloužit jako inspirace pro pedagogy při otevírání problematiky specifických poruch učení a chování ve výuce... Keywords: literatura pro děti a mládež; dyslexie; hyperaktivita; práce s knihou; specifické poruchy chování; specifické poruchy učení; literature for children and youth; dyslexia; hyperactivity; book work; behavioural disorders; learning disabilities Available in a digital repository NRGL
Zprostředkování tématu specifických poruch učení a chování žákům ve škole prostřednictvím literatury pro děti mladšího školního věku

The thesis deals with the issue of conveying the topic of specific learning and behavioural disorders to pupils at school through literature for children of younger school age. It deals with the ...

Jetelová, Kateřina; Laufková, Veronika; Špačková, Klára
Univerzita Karlova, 2024

Skinheadská subkultura v postindustriální době a její možný vývoj očima jejích členů
Jakubčanin, Petr; Maslowski, Nicolas; Urban, Lukáš
2024 - Czech
This diploma thesis is based on the essence of the subculture anchored in the post- industrial era. Through the relevant literature, I theoretically analyze the relationship of the skinhead subculture to the dominant culture and uncover its characteristics formed mainly by the influences of globalization, actual capitalist system and mutual interaction of various social factors. I also focus on the specific signs and internal differentiation of the subculture, which are related to its politicization. In the empirical part, I focus on answering research questions through qualitative research, which aims to reveal the emic perception of subculture in the post-industrial era through the eyes of its members themselves. The testimonies of skinheads about the current state of their subculture and its possible future development are then thoroughly analyzed and interpreted. V diplomové práci se zabývám podstatou subkultury zakotvené v postindustriální éře. Skrze relevantní literaturu teoreticky analyzuji vztah subkultury skinheads ke kultuře dominantní a odkrývám její charakteristiky utvářené převážně vlivy globalizace, současného kapitalistického systému a vzájemnou interakcí různých společenských činitelů. Též cílím na znaky a vnitřní diferenciaci subkultury, jež souvisí s její politizací. V empirické části se skrze kvalitativní výzkum orientuji na zodpovězení výzkumných otázek, které mají za cíl odkrýt emické vnímání subkultury v postindustriální době očima jejích samotných členů. Výpovědi skinheads o aktuálním stavu jejich subkultury a jejím možném budoucím vývoji jsou tak posléze důsledně analyzovány a interpretovány. Keywords: Kultura; subkultura; společnost; interakce; informace; globalizace; kapitalismus; skinheads; solidarita; hudba; sociální hnutí; politizace; postindustriální doba; identita; změna; Culture; subculture; society; interactions; information; globalization; capitalism; skinheads; solidarity; music; social movement; politization; post-industrial era; identity; change Available in a digital repository NRGL
Skinheadská subkultura v postindustriální době a její možný vývoj očima jejích členů

This diploma thesis is based on the essence of the subculture anchored in the post- industrial era. Through the relevant literature, I theoretically analyze the relationship of the skinhead subculture ...

Jakubčanin, Petr; Maslowski, Nicolas; Urban, Lukáš
Univerzita Karlova, 2024

Osobní identifikační číslo v zemích Evropy
Hrdinka, Filip; Jančařík, Antonín; Janda, David
2024 - Czech
Keywords: kontrolní číslice; národní identifikační číslo; dělitelnost; check digit; national identification number; divisibility Available in a digital repository NRGL
Osobní identifikační číslo v zemích Evropy

Hrdinka, Filip; Jančařík, Antonín; Janda, David
Univerzita Karlova, 2024

Metody řešení soustav lineárních rovnic
Šotolová, Petra; Jančařík, Antonín; Novotná, Jarmila
2024 - Czech
My bachelor's thesis is focused on methods for solving systems of linear equations. Its aim is to explain the application of these methods for solving systems of linear equations and to assign advantages and the type of system for which each method is advantageous. The thesis should be suitable for elementary and secondary school students, university students, as well as individuals not studying mathematics. It describes substitution method, addition method, comparison method, graphical method, Gaussian elimination, Gauss-Jordan elimination, inverse matrix and Cramer's rule and their application in solving systems of two or more linear equations with two or more unknowns. It includes a general explanation and a specific procedure with examples, advantages and disadvantages of each method, and types of systems for which the method would be used. The thesis examines the number of solutions of systems of equations depending on the form of the system. It also explains basic concepts and provides simplified definitions of the terms used. Má bakalářská práce je zaměřena na metody řešení soustav lineárních rovnic. Cílem je vysvětlit aplikaci daných metod řešení soustav lineárních rovnic a pro každou metodu přiřazení výhod a typ soustavy, pro kterou je tato metoda výhodná. Práce by měla být vhodná pro žáky základní i střední školy, pro studenty vysoké školy i osoby matematiku nestudující. Je zde popsána metoda dosazovací, sčítací, srovnávací, grafická, Gaussova eliminace, Gauss- Jordanova eliminace, inverzní matice a Cramerovo pravidlo a jejich využití při řešení soustav dvou a více lineárních rovnic o dvou a více neznámých. Obsahuje obecné vysvětlení a uvedení konkrétního postupu na příkladech, výhody a nevýhody dané metody a typy soustav, u kterých bychom tuto metodu použili. Práce se zabývá počtem řešení soustav rovnic v závislosti na podobě soustavy. Zároveň vysvětluje základní pojmy a uvádí zjednodušeně definice pojmů, se kterými pracuje. Keywords: soustava rovnic; výpočetní metody; 2 a více neznámých; grafické řešení; matice; eliminace; Cramerovo pravidlo; lineární algebra; system of equations; computational methods; 2 and more unknowns; graphical solution; matrix; elimination; Cramer's rule; linear algebra Available in a digital repository NRGL
Metody řešení soustav lineárních rovnic

My bachelor's thesis is focused on methods for solving systems of linear equations. Its aim is to explain the application of these methods for solving systems of linear equations and to assign ...

Šotolová, Petra; Jančařík, Antonín; Novotná, Jarmila
Univerzita Karlova, 2024

Formulace zadání v učebnicích ČJ pro ZŠ
Šupíková, Marcela; Chejnová, Pavla; Vlčková, Jana
2024 - Czech
Keywords: role učebnic ČJ na 2. stupni; jejich funkce; struktura; didaktická vybavenost činnost učitelů z hlediska užití učebnic ČJ; analýza učebnic ČJ na 2. stupni z nakladatelství Fraus a SPN; formulace zadání úkolů; syntaktická a lexikální rovina; gender; plurál a singulár v oslovení; empirický výzkum; metodologie; shrnutí analýzy; the role of books of the Czech language for Elementary schools; their structure; their function; their didactical facilities,the analyses of the books of the Czech language from the publishers SPN; Fraus.syntactical area; lexical area; gender; plural and singular addressing; interdisciplinary relations; communication access to the pupil; comparison of the results; the final word Available in a digital repository NRGL
Formulace zadání v učebnicích ČJ pro ZŠ

Šupíková, Marcela; Chejnová, Pavla; Vlčková, Jana
Univerzita Karlova, 2024

Metody a techniky dramatické výchovy jako nástroj pro inkluzi žáků s odlišným mateřským jazykem
Balcárková, Markéta; Hanyš Holemá, Irena; Ferklová, Alžběta
2024 - Czech
The diploma thesis is named "Methods and Techniques of Drama Education as a Tool for Inclusion of Pupils with a Different Mother Tongue." In the theoretical part, the issues of pupils with a different mother tongue are specified. Subsequently, I generally discuss drama education as a method of teaching and furthermore its specific methods and techniques, which can be used for the inclusion of a pupil with a foreign mother language. In the practical part, I name the most common difficulties in the inclusion of a pupil with a foreign mother language in the educational process and define the utilization rate of drama education in eliminating the issues mentioned in the previous part. In the research, I used a quantitative analysis, a structured questionnaire method, and qualitative experiments through semi-structured interviews. The questionnaire was answered by 42 respondents (pedagogical employees).The results of the questionnaire analysis indicate that the greatest difficulties are language barriers, cultural differences, and unfamiliarity with the environment. The drama education method is used by three-quarters of the respondents; however, only nine of them are applying the method as a tool for eliminating the most frequent difficulties when working with students with a foreign mother language. I... Diplomová práce nese název Dramatická výchova jako nástroj pro inkluzi žáků s odlišným mateřským jazykem. V teoretické části se zabývám problematikou žáků s odlišným mateřským jazykem. Dále se věnuji dramatické výchově jako oboru a zároveň vybraným metodám a technikám dramatické výchovy, které mohou být využity při inkluzi žáka s odlišným mateřským jazykem. V praktické části pojmenovávám nejčastější obtíže při inkluzi žáka s odlišným mateřským jazykem ve vzdělávacím procesu a zároveň definuji míru využití metod a technik dramatické výchovy při odstraňování výše uvedených obtíží. K výzkumu jsem využila kvantitativní výzkumné šetření, metodu strukturovaného dotazníku a kvalitativní výzkumné šetření pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Na dotazník odpovídá 42 respondentů (pedagogických pracovníků). Z dotazníkového šetření vyplývá že nejčastějšími obtížemi jsou jazyková bariéra, kulturní rozdíl a neznalost prostředí. Tři čtvrtiny pedagogů využívají dramatickou výchovu, ale pouze 9 ji využívá při odstraňování nejčastějších obtíží při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem. S těmito výsledky pracuji v rámci navrženého projektu tří dramatických lekcí, které se dají využít ve výuce. Inspirací pro tento projekt mi byly polostrukturované rozhovory s učiteli na prvním stupni, kteří ve své praxi... Keywords: žák s odlišným mateřským jazykem; inkluze; jazyková bariéra; kulturní rozdíl; neznalost prostředí; vzdělávání; metody a techniky dramatické výchovy; Pupils with different mother tongues; inclusion; language barrier; cultural differences; unfamiliarity with the environment; education; methods and techniques of drama education Available in a digital repository NRGL
Metody a techniky dramatické výchovy jako nástroj pro inkluzi žáků s odlišným mateřským jazykem

The diploma thesis is named "Methods and Techniques of Drama Education as a Tool for Inclusion of Pupils with a Different Mother Tongue." In the theoretical part, the issues of pupils with a different ...

Balcárková, Markéta; Hanyš Holemá, Irena; Ferklová, Alžběta
Univerzita Karlova, 2024

Ideální učitel 1. třídy očima rodičů
Batelková, Dana; Krčmářová, Tereza; Wildová, Radka
2024 - Czech
The thesis surveys the perspective of parents of children attending last class of nusery school and investigates what expectation they have about first grade teachers. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part. The theoretical part summarizes existing knowledge the main actors wiho are present in the pupil's transition to the first grade, which are the pupil, the family and the teacher. The practical part is focused on a mixed methods study. In the first part quantitative research is used questionnaire method, the research sample comprises the parents of preschool children. The responses reflext the respondent's opinions about idea about first grade teacher in primary school. First grade teachers react to this parent's idea. The semi-structured group interview method is used to find out whether the parent's ideas seem realistic to them and if they satisfy or prove to satisfy this idea about first grade teacher in primary school. The aims of the thesis is to ascertain, how looks the teacher's ideal by parents, which characteristics parents prefer in relation to pupils and parents and how the first grade teachers react on these ideas. Parent's preferences were collected to image of ideal first grade teacher which was presented to first grade teachers, who expressed... Diplomová práce mapuje pohled rodičů dětí navštěvujících poslední ročník mateřské školy a zjišťuje, jaká očekávání mají od učitelů prvního ročníku základní školy. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky ohledně hlavních aktérů přítomných u přechodu žáka do 1. ročníku, čímž jsou žák, rodina a učitel. Praktická část je zaměřena na smíšené výzkumné šetření. V první kvantitativní části je využita metoda dotazníku, kdy výzkumný vzorek představují rodiče předškolních dětí. Z odpovědí vyplývají názory respondentů na představu o ideálním učiteli prvního ročníku základní školy. Na tuto představu rodičů reagují učitelé a učitelky prvního ročníku ZŠ v druhé kvalitativní části výzkumného šetření. Metodou polostrukturovaných skupinových rozhovorů je zjišťováno, zda jim představy rodičů připadají realistické a zda tuto představu o ideálním učiteli naplňují či dokáží naplnit. Cílem diplomové práce je zjistit, jak podle rodičů vypadá onen učitelský "ideál", jaké charakteristiky ve vztahu k žákům i rodičům rodiče preferují, a jak na tyto představy reagují učitelky a učitelé prvního ročníku. Rodičovské preference byly shromážděny v obraz ideálního pedagoga 1. ročníku, který byl přednesen učitelům a učitelkám 1. tříd, které se vyjadřovali k... Keywords: Ideální učitel; osobnost učitele; 1. ročník; rodiče; výzkum; dotazníkové šetření; rozhovor; Ideal teacher; teachers personality; first grade; parents; survey; questionnaire survey; interview Available in a digital repository NRGL
Ideální učitel 1. třídy očima rodičů

The thesis surveys the perspective of parents of children attending last class of nusery school and investigates what expectation they have about first grade teachers. The thesis is divided into two ...

Batelková, Dana; Krčmářová, Tereza; Wildová, Radka
Univerzita Karlova, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases