Number of found documents: 44098
Published from to

Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
VANČURA, Tadeáš Michael
2024 - Czech
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na základě prezentace, webových stránek, sociální sítě (Facebook, Instagram) a na základě získaných dat navrhnout optimální strategii propagace konkrétního geografického pracoviště, která by zvýšila jeho viditelnost, atraktivitu a prestiž v očích vybraných cílových skupin. Bakalářská práce mapuje výskyt geografických pracovišť na veřejných vysokých školách v České republice, vysvětluje základní principy marketingové komunikace a informuje o nejčastěji využívaných sociálních sítích a jejich zaměření. Práce analyzuje užívané sociální sítě napříč institucemi, popisuje jejich základní ukazatele, jako počty sledujících, frekvenci příspěvků či zaměření obsahu apod. a dále hodnotí využívání webových stránek konkrétních pracovišť. Pomocí zjištěných informací práce navrhuje konkrétní postupy efektivního využívání sociální sítě Instagram na příkladu Katedry geografie Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity. The bachelor's thesis focuses on marketing communication of geography departments at universities in the Czech Republic. The aim of the work is not only to analyse the current state and potential of the promotion of geography departments at Czech universities on the basis of their presentation, website, social network (Facebook, Instagram) and based on data obtained, but also to propose an optimal strategy to promote a specific department of geography which would increase its visibility, attractiveness and prestige in the eyes of selected target groups. The bachelor's thesis first maps the occurrence of geography departments at public universities in the Czech Republic, explains the basic principles of marketing communication and explores the most frequently used social networks. The work analyses the social networks used across institutions, describes basic indicators such as numbers of followers, frequency of posts or focus of content, etc., and further assesses the use of websites from specific departments. Using the information gathered, the work proposes specific strategy for efficient use of the social network Instagram on the example of the Department of Geography of the Faculty of Education of the University of South Bohemia. Keywords: sociální sítě; geografické pracoviště; propagace; webové stránky; marketingové strategie; social media sites; geography department; promotion; websites; marketing strategies Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice

Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na ...

VANČURA, Tadeáš Michael
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Relevance vlastností užitkové funkce při aplikaci modelů vícekriteriálního hodnocení variant
KADLEC, Josef
2024 - Czech
Tato práce se zaměřuje na hodnotu vlastností užitkové funkce při aplikaci modelů vícekriteriálního hodnocení variant. Cílem je identifikovat nedostatky v lineární užitkové funkci a nalézt optimální alternativu. V naší studii se opíráme o analýzu příkladu výběru bytu pro studenta hledajícího si bydlení. Dále bude zkoumána relevantnost různých vlastností užitkové funkce a jejich vliv na celkové hodnocení a rozhodování. Pro kvantifikaci této problematiky budou využity analytické metody a modely. V závěru práce bude diskutován vliv identifikovaných nedostatků v užitkové funkci na výsledky hodnocení a bude navržena vhodnější užitková funkce pro aplikace vícekriteriálního hodnocení variant. Tato studie se snaží přispět k lepšímu porozumění vlivu vlastností užitkové funkce na kvalitu hodnocení a rozhodování ve vícekriteriální analýze. This thesis was concetrated on the value of utility function properties in the application of multi-criteria variance estimation models. The aim was to identify the deficiencies in the current utility function and to find the optimal alternative. Our study is based on the analysis of a case example involving the selection of an apartment for a student seeking accommodation. The relevance of different features of the utility function and their influence on the overall evaluation and decision making was investigated. Analytical methods and models were used to quantify this issue. The thesis was concluded by discussing the impact of identified utility function deficiencies on the evaluation results and suggesting a more appropriate utility function for multi-criteria variant evaluation applications. This study was sought to contribute to a better understanding of the influence of utility function characteristics on the quality of evaluation and decision making in multi-criteria analysis. Keywords: užitková funkce; vícekriteriální hodnocení variant; preference studentů; rozhodování; utility function; Multi Criteria Decision Making; student's preference; decision making Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Relevance vlastností užitkové funkce při aplikaci modelů vícekriteriálního hodnocení variant

Tato práce se zaměřuje na hodnotu vlastností užitkové funkce při aplikaci modelů vícekriteriálního hodnocení variant. Cílem je identifikovat nedostatky v lineární užitkové funkci a nalézt optimální ...

KADLEC, Josef
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

VLIV METEOROLOGICKÝCH PRVKŮ NA NEHODOVOST MOTOCYKLOVÉ DOPRAVY V JIHOČESKÉM KRAJI
UHLÍKOVÁ, Renata
2024 - Czech
Tato diplomová práce zkoumá vliv meteorologických prvků na nehodovost motocyklové dopravy v Jihočeském kraji od roku 2016 do roku 2020 včetně. Záměrem je porozumět, jaké jsou vzájemné vztahy mezi povětrnostními podmínkami a počtem motocyklových nehod. Práce využívá rozsáhlou policejní databázi motocyklových nehod a také meteorologických prvků jako je teplota, vítr, srážky, nový sníh a sluneční svit. Samotným základem je zcela nová a jedinečná metodika výzkumu, kterou podpořily tituly zabývající se touto problematikou. Ani v současné době neexistuje mnoho studií, které by se tomuto tématu věnovaly. Provedená analýza dat využívá korelační metodu, která je podpořena pomocí jednotlivých grafů u každého zkoumaného prvku. Výsledky této práce jsou, že největšími rizikovými prvky jsou prvky teplot a slunečního svitu. Roztříděná data a výzkum může dále poskytnout užitečné informace v dopravě a být výchozí studií k opatření zaměřená na zlepšení bezpečnosti motocyklistů na silnicích v různých povětrnostních podmínkách. This diploma thesis examines the influence of meteorological elements on the accident rate of the motorcycle traffic in the South Bohemian region from 2016 to 2020. The intention is to understand the interactions between the weather conditions and the number of motorcycle accidents. The thesis uses a wide and extensive police database of motorcycle accidents as well as meteorological elements such as temperature, wind, rain, new snow and sunshine. The base of the thesis is a new unique research methodology, which was supported by reports and literature dealing with this issue. Currently, there are not many studies devoted to this topic. The executed data analysis is using the correlation method, which is supported by individual graphs for each investigated element. The thesis result is finding that highest risk factor elements are temperature and sunshine. The segregated data and research can assist in traffic analysis and serve as a basic study for improving the safety of motorcyclist on roads in different weather conditions. Keywords: nehodovost motocyklů; meteorologické prvky; počasí; Jihočeský kraj; ochrana motocyklistů; motorcycle accidents; meteorological elements; weather; South Bohemian region; protection of motorcyclists Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
VLIV METEOROLOGICKÝCH PRVKŮ NA NEHODOVOST MOTOCYKLOVÉ DOPRAVY V JIHOČESKÉM KRAJI

Tato diplomová práce zkoumá vliv meteorologických prvků na nehodovost motocyklové dopravy v Jihočeském kraji od roku 2016 do roku 2020 včetně. Záměrem je porozumět, jaké jsou vzájemné vztahy mezi ...

UHLÍKOVÁ, Renata
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko
KREJČÍ, Jakub
2024 - Czech
Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v cestovním ruchu a poskytuje východiska pro praktickou část. V té je analyzován současný stav cestovního ruchu v destinaci. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou získána data o motivacích a preferencích výletníků. Využito je i metod polostrukturovaných rozhovorů a vlastního pozorování. Na základě všech metod jsou vytvořeny návrhy produktů "Na kolech tam a lodí zpátky" a mobilní aplikace. Také jsou připraveny návrhy marketingové a prodejní podpory. The goal of this thesis is to design a product of tourism that will contribute to the development of tourism in the region of Vltavotýnsko. The theoretical part of the thesis is dedicated to defining the concept and concurrent interesting trends of tourism and provides a resource for practical use. In this the current state of tourism in the area is analyzed. Through a survey data is collected about motivations and preferences of trippers. Used are even methods of half-structured interviews and own observations. Based on all the methods, crated are proposals of the product: "Na kolech tam a lodí zpátky" and with it a mobile app. Designs of marketing and sales support are also prepared. Keywords: produkt cestovního ruchu; inovace; rozvoj cestovního ruchu; product of tourism; innovation; development of tourism Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko

Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v ...

KREJČÍ, Jakub
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
KOLÁŘOVÁ, Eva
2024 - Czech
Cílem diplomové práce je ukázat, zda učebnice německého jazyka obsahují slovní zásobu, která je adekvátní pro žáky druhého stupně základních škol a zda jsou v souladu se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky. Úvodní teoretická stať obsahuje informace o rozsahu a tematickém zaměření slovní zásoby na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a poukazuje na změny v pojetí výuky, ke kterým došlo v Dodatku k SERR z roku 2018. Empirická část diplomové práce je sepsána na základě detailní analýzy rozsahu slovní zásoby v učebnicových souborech na úrovni A1, které jsou aktuálně nabízeny pro výuku německého jazyka. Obsahuje popis metodologie výzkumného šetření a interpretaci výsledků s ohledem na výstupy pro Další cizí jazyk, které uvádí Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V závěru práce jsou uvedena kritická místa výuky Dalšího cizího jazyka, která mohou zapříčiňovat přetěžování žáků. The aim of the diploma thesis is to show, whether the German language coursebooks contain vocabulary which is adequate for primary school pupils and whether they follow the Common European Framework of Reference for Languages. The introductory theoretical part contains information about the range and thematic focus of the A1 vocabulary according to the Common European Framework of Reference for Languages and points to the changes in the concept of teaching that occurred in the CEFR in 2018. The empirical part of the diploma thesis is based on a detailed analysis of the range of vocabulary in A1 level coursebooks that are currently offered for German language classes. It contains a description of the research methodology and the interpretation of the results regarding the outputs for another foreign language that are presented by the Framework Education Programme. In the conclusion of the thesis, there are some critical points of foreign language teaching that may lead to overloading pupils. Keywords: německý jazyk; jazyková úroveň; učebnicové soubory pro německý jazyk jako cizí jazyk; přetěžování žáků v hodinách německého jazyka; SERRJ; German language; level of a foreign language; coursebooks of German language as a foreign language; overloading pupils in German classes; CEFR Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika

Cílem diplomové práce je ukázat, zda učebnice německého jazyka obsahují slovní zásobu, která je adekvátní pro žáky druhého stupně základních škol a zda jsou v souladu se Společným evropským ...

KOLÁŘOVÁ, Eva
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
KOLOUCH, Marek
2024 - Czech
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven a rozhovor se zástupcem manažera vybraných poboček. Výsledky kvantitativní a kvalitativní analýzy ukázaly, že by Potrefená husa měla klást důraz především na propagaci jedinečné gastronomické zkušenosti a atmosféry restaurací prostřednictvím různých marketingových kanálů, spolu s aktivním využíváním influencer marketingu a online kampaní. Důležitý je také rozvoj online přítomnosti a sledování tržních trendů. Pro pobočku v Liberci je doporučeno, aby se zaměřila na zatraktivnění polední nabídky, na výhodnou polohu v centru města a na optimalizaci obsazenosti během dne. Potrefená husa v Praze by měla klást důraz na zvýšení průměrné útraty na osobu, na podporu turistů a zahraniční klientely, na optimalizaci polední nabídky a na efektivní obsazenost restaurace. V obchodním centru IGY v Českých Budějovicích by měla být propagována výhodná denní nabídka a současně je vhodné dbát také na zvýšení průměrné útraty na osobu a na využití výhodné polohy v obchodním centru. Potrefená husa v Českých Budějovicích na ulici Česká by své hlavní snahy v rámci marketingové komunikace měla směřovat především k propagaci soukromých akcí a zatraktivnění polední menu nabídky. The subject of this bachelor thesis is to find the optimal balance between centrally managed marketing strategies and the individual needs of each outlets within the Potrefená husa franchise network. The research includes an analysis of the current the state of marketing communication across the Potrefená husa franchise network, an investigation into customer food preferences within specific outlets and an interview with a representative of manager of selected branches. The results of the quantitative and qualitative analysis showed that the Potrefená husa should place particular emphasis on promoting a unique dining experience and atmosphere of the restaurants through various marketing channels, along with active use of influencer marketing and online campaigns. It is also important to develop an online presence and monitoring market trends. For the Liberec branch, it is recommended to focus on making the lunch menu more attractive, its convenient location in the city centre and optimising occupancy during the day. Potrefená goose in Prague should focus on increasing average spend per person, to encourage tourists and foreign clientele, to optimise the lunch menu and to efficient restaurant occupancy. The IGY shopping centre in České Budějovice should be promote a favourable daily offer and at the same time it is appropriate to increase the average spending per person and to take advantage of the favourable location in the shopping centre. Potrefená goose in České Budějovice Budějovice on Česká Street should make its main efforts in marketing communication. Keywords: franchise; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; localization; food service establishment; market segmentation; franchise; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; localization; food service establishment; market segmentation Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven

Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci ...

KOLOUCH, Marek
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu
COROLI, Anastasia
2024 - Czech
Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce je provést analýzu poptávky vybraných specifických skupin zákazníků v cestovním ruchu a na základě této analýzy navrhnout vhodné aktivity a produkty pro tyto skupiny či formy turistického zážitku. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec, který zahrnuje pojmy jako vliv cestovního ruchu, destinační management, segmentace trhu, problém overtourismu, problematika turistických regionů. Praktická část se věnuje analýze současné situaci v destinaci Lipensko, pomocí dotazníkového šetření, který slouží k identifikaci potřeb konkrétních cílových skupin. Poslední část práce obsahuje konkrétní návrhy doporučení pro personalizace destinace různým skupinám turistů v dané turistické oblasti na základě provedené analýzy a získaných poznatků. The bachelor thesis "Lipensko - working with specific target groups in tourism" focuses on the analysis and development of strategies for working with target groups in the tourist area of Lipensko. The aim of the thesis is to conduct an analysis of the demand from selected specific customer groups in tourism and based on this analysis, propose suitable activities and products for these groups or forms of tourist experiences. The thesis is structured into three main parts. The first part focuses on the theoretical framework, which includes concepts such as the impact of tourism, destination management, market segmentation, overtourism issues, and the challenges of tourist regions. The practical part addresses the analysis of the current situation in the Lipensko destination, utilizing a questionnaire survey to identify the needs of specific target groups. The final part of the thesis contains specific recommendations for personalizing the destination for various groups of tourists in the given tourist area based on the analysis conducted and insights gained. Keywords: Lipensko; cílové skupiny; dotazník; potřeby; analýza.; Lipno Region; Target Groups; Questionnaire; Needs; Analysis. Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu

Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce ...

COROLI, Anastasia
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Diferenciální a integrální počet v ekonomických úlohách
RADOVÁ, Lenka
2024 - Czech
Práce se věnuje teorii diferenciálního a integrálního počtu a dále jeho aplikaci v ekonomických problémech. Hlavním cíle práce je vytvořit ucelený soubor příkladů a ukázat široké spektrum uplatnění diferenciálních a integrálních rovnic v ekonomii. Teoretická část se zaměřuje a prezentuje praktické využití diferenciálního a integrálního počtu v ekonomických problémech a modelech. Tato část zahrnuje příslušné ekonomické teorie a představuje teoretický základ pro praktickou část. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány na ekonomické problémy řešitelné pomocí derivací a integrálů, včetně analýzy, jak a proč jsou tyto matematické postupy aplikovány na daný typ problému. Tato podkapitola obsahuje stručnou charakteristiku příslušných teorií, příslušné metody, charakteristiky aplikovaných modelů atd. Cílem praktické části je využití softwaru Maple k vizualizaci ekonomických modelů do grafů z reálných dat. Pomocí Maple lze modelovat různé ekonomické situace a lze tak vidět, jak změny podmínek vstupů ovlivňují výstup. Práce obsahuje řešené příklady, studium matematicko-ekonomických problémů vyústí v jejich řešení, srovnání výsledků v ekonomických souvislostech, diskusi a formulaci závěrů. The thesis deals with the theory of differential and integral calculus and its application to economic problems. The main aim of the thesis is to create a comprehensive set of examples and to show the wide range of applications of differential and integral equations in economics. The theoretical part focuses on and presents practical applications of differential and integral calculus in economic problems and models. This part includes relevant economic theories and provides the theoretical basis for the practical part. The theoretical knowledge is further applied to economic problems that can be solved using derivatives and integrals, including an analysis of how and why these mathematical procedures are applied to a given type of problem. This subsection contains a brief description of the relevant theories, the corresponding methods, the characteristics of the models applied, etc. The practical part aims to use Maple software to visualise economic models into graphs based on real data. Maple can be used to simulate different economic situations to see how changes in input conditions affect output. The thesis includes solved examples, a study of mathematical and economic problems resulting in their solution, a comparison of results in an economic context, a discussion, and the formulation of conclusions. Keywords: diferenciální rovnice; model; nabídka; poptávka; Maple; differential equation; model; supply; demand; Maple Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Diferenciální a integrální počet v ekonomických úlohách

Práce se věnuje teorii diferenciálního a integrálního počtu a dále jeho aplikaci v ekonomických problémech. Hlavním cíle práce je vytvořit ucelený soubor příkladů a ukázat široké spektrum uplatnění ...

RADOVÁ, Lenka
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Návrh měřícího a zkušebního zařízení pro systém ochrany a řízení zdroje energie
POSPELOV, Ilia
2024 - Czech
Tato práce se zabývá vývojem a testováním systému testovacího zařízení založeného na PLC Wago Compact Controller 100 s integrací webového rozhraní pro monitorování a řízení. Metodika výzkumu zahrnuje analýzu požadavků, výběr PLC, programování v prostředí Codesys, vývoj webového rozhraní a provedení testování. Výsledky výzkumu ukazují efektivitu automatizovaného přístupu k testování a monitorování energetických systémů pomocí PLC, zajišťující spolehlivá měření a zjednodušené řízení. V práci jsou rozebrány základní komponenty PLC. The purpose of the bachelor thesis is development of a testing device system based on PLC Wago Compact Controller 100 with integration of a web interface for monitoring and control. The research methodology includes requirements analysis, PLC selection, programming in Codesys environment, web interface development, and testing execution. The research results demonstrate the effectiveness of an automated approach to testing and monitoring energy systems using PLC, ensuring reliable measurements and simplified control. Basic components of PLC are discussed in the bachelor thesis. Keywords: PLC; Wago; Codesys; PLC; Wago; Codesys Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Návrh měřícího a zkušebního zařízení pro systém ochrany a řízení zdroje energie

Tato práce se zabývá vývojem a testováním systému testovacího zařízení založeného na PLC Wago Compact Controller 100 s integrací webového rozhraní pro monitorování a řízení. Metodika výzkumu zahrnuje ...

POSPELOV, Ilia
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce
BLAŽKOVÁ, Natálie
2024 - Czech
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví osobní železniční a silniční dopravy. Cílem bakalářské práce je na analyzovat současný stav, trendy a zákaznické preference v oblasti poskytování palubního servisu a návazných produktů u vybraného železničního dopravce. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou nejprve specifikovány klíčové pojmy problematiky osobní železniční dopravy. Další kapitola je věnovaná metodice. Zde jsou představeny hlavní cíle práce a formulovány výzkumné otázky. Dále jsou zde zmíněny použité metody při sběru dat, mezi které patří dotazníkové šetření, polostrukturovaný rozhovor a vlastní pozorování. V poslední kapitole je představena samotná společnost RegioJet, a. s., její firemní aktivity a poskytované služby. Poté jsou shrnuty výsledky výzkumných metod a připraveny návrhy na inovace a možnosti rozvoje zkoumané společnosti. The bachelor thesis focuses on the definition of transport services and on-board service of RegioJet, a. s., which focuses mainly on the provision of transport and shipping services in the passenger rail and road transport sector. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current status, trends and customer preferences in the provision of on-board service and related products at a selected railway carrier. The thesis starts with the theoretical part, first the key concepts of the passenger rail transport are specified. The next chapter is devoted to methodology. Here the main objectives of the thesis are presented and the research questions are formulated. Furthermore, the methods used in data collection are mentioned, which include a questionnaire survey, a semi-structured interview and the actual observation. The last chapter introduces RegioJet, a. s. itself, its corporate activities and services provided. Then, the results of the research methods are summarized and suggestions for innovations and development opportunities for the company under study are prepared. Keywords: RegioJet; a. s.; železniční osobní doprava; dopravce; přepravní služby; spokojenost; RegioJet; a. s.; rail passenger transport; carrier; transport services; satisfaction Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce

Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví ...

BLAŽKOVÁ, Natálie
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases