Počet nalezených dokumentů: 27130
Publikováno od do

Numerické řešení nelineárních rovnic v programu Mathematica
Kovařík, Jakub; Řezníčková, Jana; Polášek, Vladimír
2015 - český
Cílem bakalářské práce je nastudovat a popsat numerické metody řešení nelineárních rovnic. Použití jednotlivých metod bude názorně ilustrováno na konkrétních příkladech, k jejichž řešení bude využit software Mathematica. Klíčová slova: nelineární numerické metody; metoda půlení intervalů; metoda regula falsi; metoda prosté iterace; Newtonova metoda; metoda sečen; Wolfram Mathematica; numerical methods; bisection method; false position method; fixed-point iteration method; Newton's method; secant method Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Numerické řešení nelineárních rovnic v programu Mathematica

Cílem bakalářské práce je nastudovat a popsat numerické metody řešení nelineárních rovnic. Použití jednotlivých metod bude názorně ilustrováno na konkrétních příkladech, k jejichž řešení bude využit ...

Kovařík, Jakub; Řezníčková, Jana; Polášek, Vladimír
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Simulační modely vybraných řízených systémů
Špaček, Ondřej; Navrátil, Pavel; Pekař, Libor
2015 - český
Předmětem této práce je vytvořit knihovnu příkladů mechanických, elektrických a hydraulických systémů, u kterých jsou ukázány možnosti simulací s různými matematickými modely, při využití simulačních nástrojů MATLAB/Simulink s knihovnou Simscape. Teoretická část práce je věnována různým fyzikálním systémům, jejich analogii a teorii simulací. Následně je zde uvedena základní teorie vhodná pro popis systémů. Praktická část je věnována konkrétním příkladům odvozování jejich matematických modelů v podobě diferenciálních rovnic, přenosu a stavového popisu, kde u každého z těchto matematických modelů je vytvořena simulace, která je dostupná na přiloženém CD. V závěru každého příkladu jsou potom porovnány výsledky získané pomocí simulací s různými matematickými modely. Součástí této práce je také návod s tutoriály na použití knihovny Simscape. Klíčová slova: Simulace; Systémy; Matematický model; Analogie fyzikálních systémů; Laplaceova transformace; Linearizace; Simscape; MATLAB/Simulink; Stavový popis; Přenos; Diferenciální rovnice; Simulations; Systems; Mathematical model; Analogy between physical systems; Laplace transform; Linearization; State space model; Transfer function; Differential equations Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Simulační modely vybraných řízených systémů

Předmětem této práce je vytvořit knihovnu příkladů mechanických, elektrických a hydraulických systémů, u kterých jsou ukázány možnosti simulací s různými matematickými modely, při využití simulačních ...

Špaček, Ondřej; Navrátil, Pavel; Pekař, Libor
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Moderní metody tvorby multiplatformních aplikací
Osuský, Andrej; Bližňák, Michal; Vala, Radek
2015 - slovenský
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť informácie o moderných metódach tvorby multiplatformných aplikácii. V teoretickej časti sú klasifikované rôzne metódy a objasnené rozdiely medzi nimi. Taktiež sú tu predstavené niektoré z najpoužívanejších nástrojov pre multiplatformný vývoj a vysvetlené na akých technológiách sú tieto nástroje založené. V praktickej časti som demonštroval skutočný vývoj aplikácie pomocou týchto nástrojov a porovnal ich implementačné náročnosti. Klíčová slova: multiplatformné nástroje; mobilné aplikácie; vývoj aplikácii; aplikačný rámec; Qt; Phonegap; Xamarin; cross-platform tools; mobile apps; application development; framework Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Moderní metody tvorby multiplatformních aplikací

Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je poskytnúť informácie o moderných metódach tvorby multiplatformných aplikácii. V teoretickej časti sú klasifikované rôzne metódy a objasnené rozdiely medzi ...

Osuský, Andrej; Bližňák, Michal; Vala, Radek
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Analýza hospodaření městyse Pozlovice v letech 2012-2014
Kolaříková, Michaela; Papoušek, Miroslav; Vránová, Šárka
2015 - český
Tato bakalářská práce je zaměřena na posouzení finanční situace městyse Pozlovice v letech 2012-2014. Cílem je zhodnotit hospodaření městyse ve sledovaném období a navrhnout případné změny, které povedou ke zlepšení hospodaření v budoucnu. Teoretická část vysvětluje pojmy, jako jsou - obec, působnost obcí, orgány obce, rozpočet, majetková a finanční struktura obce a finanční analýza. V praktické části je charakterizován městys Pozlovice. Dále je přiblížen rozpočet obce a provedena finanční analýza vybraných ukazatelů. Na závěr je zhodnoceno hospodaření městyse Pozlovice a jsou navrženy návrhy ke zlepšení situace. Klíčová slova: finanční analýza; rozpočet; obec; hospodaření obce; financial analysis; budget; municipality; management of the municipality Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Analýza hospodaření městyse Pozlovice v letech 2012-2014

Tato bakalářská práce je zaměřena na posouzení finanční situace městyse Pozlovice v letech 2012-2014. Cílem je zhodnotit hospodaření městyse ve sledovaném období a navrhnout případné změny, které ...

Kolaříková, Michaela; Papoušek, Miroslav; Vránová, Šárka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingová strategie hotelu Grand
Čevelová, Petra; Nosterský, Jiří; Brišová, Hana
2015 - český
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro praktickou část. Praktická část bakalářské práce charakterizuje hotel Grand, analyzuje jeho prostředí, obsazenost úseku ubytovacího i stravovacího, analyzuje potřeby hostů, vyhodnocuje současnou marketingovou strategii hotelu, provádí se analýza marketingového mixu a navrhuje zlepšení marketingové strategie hotelu. Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; analýza prostředí; SWOT analýza; marketingový mix; marketing strategy; environment analysis; SWOT analysis; marketing mix Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Marketingová strategie hotelu Grand

Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro ...

Čevelová, Petra; Nosterský, Jiří; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.
Gazdíková, Michaela; Kysilková, Milada; Vorlová, Růžena
2015 - český
Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu LARGO CZ, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či komunikační plán. Úvod praktické části obsahuje informace o firmě a popis služeb, které nabízí. Provedena je také analýza konkurence a SWOT analýza. Další kapitola obsahuje popis stávajících komunikačních aktivit, cíle komunikace, cílové skupiny, návrh nového komunikačního plánu, či časový harmonogram, rozpočet a měření účinnosti. Závěrem se práce věnuje návrhům a doporučením. Klíčová slova: Marketingová komunikace; komunikační mix; komunikační plán; analýza konkurence; SWOT analýza; Marketing communications; communication mix; communication plan; competitive analysis; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.

Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu LARGO CZ, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketingová ...

Gazdíková, Michaela; Kysilková, Milada; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Analýza konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia s.r.o.
Janigová, Diana; Mikláš, Marek; Brišová, Hana
2015 - český
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia, s. r. o. Analýza je zaměřena pouze na výrobu užitkového skla na Moravě. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je vypracována na základně studia odborné literatury a je zaměřena na pojmy z oblasti konkurenčního prostředí. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti a jejím konkurentům, SWOT analýze a analýze Porterova pětifaktorového modelu. Cílem práce je analyzovat konkurenci a navrhnout opatření, která by mohla přispět ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy Crystalite Bohemia, s. r. o. Klíčová slova: SWOT analýza; konkurence; konkurenceschopnost; sklářský průmysl; Porterův model pěti sil; SWOT analysis; competition; competitive ability; glass industry; Porter's five forces model Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Analýza konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia s.r.o.

Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia, s. r. o. Analýza je zaměřena pouze na výrobu užitkového skla na Moravě. Práce se skládá ze dvou částí ...

Janigová, Diana; Mikláš, Marek; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Koželuhová, Daniela; Miklík, Miroslav; Brišová, Hana
2015 - český
V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její komparace s knihovnou. Dále je zde zpracován předem vytvořený dotazník a na základě jeho výsledků je provedena SWOT analáza knihovny. V poslední kapitole jsou uvedena ona inovativní opatření. Navrhovaná opatření vycházejí z teoretických poznatků, uvedených v první části práce. Klíčová slova: marketingový mix služeb; SWOT analáza; komparace s konkurencí; dotazník; komunikace; inovace marketingového mixu služeb; marketing mix of services; SWOT analysis; comparison with competitors; questionnaire; communication; innovation of marketing mix of services Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou

V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v ...

Koželuhová, Daniela; Miklík, Miroslav; Brišová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Komunikační plán společnosti Železářství Gurský
Krejčí, Lucie; Gurský, Pavel; Vorlová, Růžena
2015 - český
Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čtenář seznámen s problematikou, týkající se marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále je práce zaměřena na situační analýzu, SWOT analýzu a komunikační mix. Část praktická zahrnuje charakteristiku společnosti a jsou zde charakterizovány současné komunikační aktivity firmy, dále jsou v této části provedeny příslušné analýzy. Hlavní podstatou praktické části je návrh nového komunikačního plánu, který zahrnuje určení cílových skupin a cílů komunikace, popis komunikačních aktivit, časový harmonogram a rozpočet. V závěru najdeme návrhy, jak měřit efektivitu tohoto plánu. Klíčová slova: Marketingová komunikace; marketingový mix; komunikační plán; komunikační mix; SWOT analýza; Marketing communication; marketing mix; communications plan; communications mix; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Komunikační plán společnosti Železářství Gurský

Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čtenář seznámen s ...

Krejčí, Lucie; Gurský, Pavel; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

Návrh marketingového mixu nového výrobku
Strakošová, Eva; Soukalová, Radomila; Vorlová, Růžena
2015 - český
Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z dlaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti zavedení nového výrobku na trh, marketingového mixu a STP modelu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek - sprchovou hlavici. Požadovaným výstupem práce je vhodné nastavení marketingového mixu a identifikace cílových skupin. Klíčová slova: Vývoj nového výrobku; marketingový mix; STP model; segmentace; targeting; positioning; New Product Development; Marketing Mix; Segmentation; Targeting; Positioning Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři UTB.
Návrh marketingového mixu nového výrobku

Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z ...

Strakošová, Eva; Soukalová, Radomila; Vorlová, Růžena
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze