Used filters (2)  Zrušit všechna omezení
Number of found documents: 573751
Published from to

Alternativní pedagogické směry v předškolním vzdělávání v Jihočeském kraji
KABEŠOVÁ, Petra
2024 - Czech
Tématem bakalářské práce jsou alternativní pedagogické směry v předškolním vzdělávání v Jihočeském kraji. Cílem bakalářské práce je představit alternativní mateřské školy jako formy předškolní výchovy a vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na specifika těchto alternativních mateřských škol a výzkumná část zjišťuje, jaký mají pedagogové pohled na tyto instituce, jaká je jejich motivace k zaměstnání v těchto alternativních mateřských školách před ostatními institucemi. V praktické části jsou dále prezentovány výsledky rozhovorů/dotazníku s pedagogy z vybraných institucí v Jihočeském kraji. The topic of the bachelor thesis is alternative pedagogical directions in preschool education in the South Bohemia Region. The aim of the bachelor thesis is to present alternative kindergartens as forms of preschool education. The theoretical part focuses on the specifics of these alternative kindergartens, and the research part finds out what educators' view of these institutions is, what their motivation is to work in these alternative kindergartens over other institutions. The practical part also presents the results of interviews/questionnaires with teachers from selected institutions in the South Bohemia Region. Keywords: alternativní směry; tradiční vzdělávání; předškolní vzdělávání; osobnost pedagoga; alternative directions; traditional education; preschool education; teacher's personality Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Alternativní pedagogické směry v předškolním vzdělávání v Jihočeském kraji

Tématem bakalářské práce jsou alternativní pedagogické směry v předškolním vzdělávání v Jihočeském kraji. Cílem bakalářské práce je představit alternativní mateřské školy jako formy předškolní výchovy ...

KABEŠOVÁ, Petra
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Hry pro osobnostně sociální rozvoj
VŠETULOVÁ, Hana
2024 - Czech
Cílem bakalářské práce je vytvoření odborně podloženého programu pro osobnostně sociální rozvoj předškolních dětí založený především na pohybových hrách a činnostech. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojetí prosociálního chování a možnosti rozvoje dítěte. Praktická část spočívá v tvorbě projektu zaměřeného na osobnostně sociální rozvoj dítěte pomocí psychomotorických her a činností, jeho ověření a reflexi. The aim of this bachelor's thesis is to create a professionally supported program for the personal and social development of preschool children based mainly on movement games and activities of the concrete nursery school. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines the concept of prosocial behaviour and the possibilities of child development. The practical part is based on the creation of a project focused on the personal and social development of the child using psychomotor games and activities, its verification and reflection. Keywords: prosociální chování; hra; mateřská škola; děti předškolního věku; Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání; projekt; prosocial behaviour; game; nursery school; preschool children; Framework Educational Programme for Preschool Education; project Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Hry pro osobnostně sociální rozvoj

Cílem bakalářské práce je vytvoření odborně podloženého programu pro osobnostně sociální rozvoj předškolních dětí založený především na pohybových hrách a činnostech. Práce je členěna do dvou částí. ...

VŠETULOVÁ, Hana
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Vodní živel v ilustrovaném příběhu pro děti předškolního věku.
CILOVÁ, Tereza
2024 - Czech
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání významu vody v preprimárním vzdělá-vání a její potenciál pro rozvoj dětského vnímání a porozumění. Cílem je přiblížit dětem význam vody a její role v našem životě prostřednictvím autorské knihy s příběhem o kapce vody a ověřit tuto knihu v praxi. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na význam vody z ekologického hlediska, její spojitost s kulturami a uměním a začlenění tématu vody do Rámcového vzděláva-cího programu pro předškolní věk. Dále jsou v práci zkoumána vybraná literární díla pro děti, která se věnují tématu vody. Praktická část práce zahrnuje popis autorské knihy a navržené, realizované edukační aktivity spojené s ní, které mají rozšířit dětské znalosti o vodě a rozvinout jejich estetický pohled na tento živelný prvek. Práce je zaměřena na propojení teorie s praktickými výstupy a zkoumá efektivitu vzdělávacích metod v oblasti vnímání a porozumění vody ve vzděláva-cím procesu předškolních dětí. The bachelor thesis focuses on exploring the significance of water in early child-hood education and its potential for developing children's perception and un-derstanding. The aim is to introduce children to the importance of water and its role in our lives through an original storybook about a water droplet and to veri-fy this book in practice. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the importance of water from an ecological perspective, its connection to cultures and art, and the incorporation of the water theme into the Frame-work Educational Program for Preschool Age. Furthermore, the thesis examines selected literary works for children that address the theme of water. The practical part of the thesis includes a description of the author's book and proposed edu-cational activities associated with it, aimed at expanding children's knowledge about water and developing their aesthetic perception of this elemental compo-nent. The thesis is focused on linking theory with practical outputs and explores the effectiveness of educational methods in the area of perceiving and un-derstanding water in the educational process of preschool children. Keywords: vodní živel; estetické vnímání; kniha; příběh; prepimární vzdělávání; water element; aesthetic perception; book; story; pre-primary education Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Vodní živel v ilustrovaném příběhu pro děti předškolního věku.

Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání významu vody v preprimárním vzdělá-vání a její potenciál pro rozvoj dětského vnímání a porozumění. Cílem je přiblížit dětem význam vody a její role v našem ...

CILOVÁ, Tereza
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Motivace studentů pro studium oboru Učitelství pro MŠ, pro profesi učitele
TUPÁ, Jana
2024 - Czech
Bakalářská práce se zabývá tématem motivace studentů ke studiu Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích a přípravou studentů na profesi učitele v mateřské škole v rámci přípravného vzdělávání. Cílem bakalářské práce je zjistit motivy studentů ke studiu daného oboru. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k učitelské profesi. Pozornost je kladena na pojem učitel, dále se věnuje pojmu motivace a druhy motivace a profesní dráze učitele, s čímž se pojí i pojmy profesní vidění a profesní portfolio. Poslední kapitola v této části je věnována dosavadním výzkumům v dané oblasti. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření realizovaného prostřednictvím esejí zaměřených na motivační faktory u studentů prezenčního studia 1. ročníku oboru Učitelství pro mateřské školy The bachelor's thesis deals with the topic of motivating students to study Kindergarten Teaching at the Faculty of Education in České Budějovice and preparing students for the profession of kindergarten teacher as part of preparatory education. The aim of the bachelor's thesis is to find out the students' motives for studying the given field of study. In the theoretical part, the basic terms related to the teaching profession are explained. The focus is on the concept of teacher, then it is devoted to the concept of motivation and types of motivation and the career path of a teacher, with which the concepts of professional vision and professional portfolio are also connected. The last chapter in this section is dedicated to the current research in the given area. The practical part presents the results of a research study carried out through essays focused on motivational factors among full-time students of the 1st year of Kindergarten Teaching. Keywords: Předškolní pedagog; motivace; profesní vidění; profesní portfolio; Preschool teacher; motivation; professional vision; professional portfolio Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Motivace studentů pro studium oboru Učitelství pro MŠ, pro profesi učitele

Bakalářská práce se zabývá tématem motivace studentů ke studiu Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích a přípravou studentů na profesi učitele v mateřské škole v ...

TUPÁ, Jana
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Intimita jako téma pro děti předškolního věku
HLAVÁČKOVÁ, Eliška
2024 - Czech
Bakalářská práce řeší problematiku intimity jako vhodného tématu pro děti předškolního věku v mateřských školách. Teoretická část poskytuje vhled do různých pojetí intimity a termínů s ní spojovaných, jichž bude dále využíváno pro potřeby části praktické. Zabývá se také fyzickým, a především psychickým vývojem dítěte v předškolním věku, a to zejména ve vztahu k intimitě. Dále se zaměřuje na tři známé teorie lidských potřeb, a to konkrétně podle Abrahama Maslowa, Zdeňka Matějčka a manželů Pessových. Tyto poté podrobuje komparaci a nachází v nich souvislosti s tématem intimity a tématy příbuznými, čímž dokazuje jejich vzájemnou provázanost a důležitost pro zdravý vývoj předškolního dítěte. Teoretická část také věnuje pozornost skutečnosti, zda téma intimity nachází v předškolním vzdělávání své právoplatné místo a jakým způsobem je zahrnuto do kurikula. Praktická část představuje plán, realizaci a evaluaci týdenního projektu, jenž si klade za cíl pomocí principů Filozofie pro děti citlivě nastínit téma intimity dětem předškolního věku. Stěžejním prvkem tohoto projektu je autorská dětská kniha, jež má sloužit jako vhodný didaktický materiál pedagogům mateřských škol v oblasti zmiňované problematiky. The bachelor thesis addresses the issue of intimacy as a topic for preschool children in kindergartens. The theoretical part provides an insight into different conceptions of intimacy and the terms associated with it, which will be further used for the practical part. It also looks at the physical and mainly psychological development of the preschool child, particularly in relation to intimacy. It also focuses on three well-known theories of human needs, specifically according to Abraham Maslow, Zdeněk Matějček and the Pesso family. It then subjects these to comparison and finds connections between them and the themes of intimacy, demonstrating their interrelatedness and importance for the healthy development of the preschool child. The theoretical part also pays attention to whether the topic of intimacy finds its rightful place in preschool education and how it is included in the curriculum. The practical part presents the planning, implementation and evaluation of a week-long project that aims to sensitively introduce the topic of intimacy to preschool children using the principles of Philosophy for Children. The core element of this project is an original children's book, which is intended to serve as a suitable didactic material for kindergarten teachers in the field of the above-mentioned issue. Keywords: intimita; lidské potřeby; Filozofie pro děti; čtení; diskuze; intimacy; human needs; Philosophy for Children; reading; discussion Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Intimita jako téma pro děti předškolního věku

Bakalářská práce řeší problematiku intimity jako vhodného tématu pro děti předškolního věku v mateřských školách. Teoretická část poskytuje vhled do různých pojetí intimity a termínů s ní spojovaných, ...

HLAVÁČKOVÁ, Eliška
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Sehe mit fühlendem Aug', fühle mit sehender Hand. Hmat v dějinách umění 1890-1960
Zachariáš, Jan; Konečný, Lubomír; Thein, Karel; Fedrová, Stanislava
2024 - Czech
The aim of the presented work is to show what role the touch and associated tactile perception played in the history of art between 1890-1960. It's main argument is that without the sense of touch, art history would not be able to build its conceptual apparatus. Constantly coming to terms with tactile experience as opposed to sight has provided art historians with a number of methodological tools for classifying works of art, many of which have become the backbone of formal analysis. The theses systematically covers German and selectively English art-historical discourse, thematizing touch, and traces how the selected authors worked with it. Already Johann Gottfried Herder laid the foundations of the aesthetics and noetics of touch, which were followed on an ideological level by the arthistory. Herder argued that touch gives us knowledge of space, while sight can only perceive colors. Touch is therefore much more reliable sense than sight. Herder connected different kinds of art with specific senses - music with hearing, sight with painting, and touch with sculpture. If the sense of touch is more reliable and truer than the sight, the art associated with it is also an art with a higher aesthetic and noetic value. Art historians around 1900 shared Herder's belief that touch is the creator of space.... Cílem předkládané práce je ukázat, jakou roly hrál pro dějiny umění mezi lety 1890-1960 hmat a s ním spojené taktilní vnímání. Její hlavní teze zní, že bez hmatu by dějiny umění nemohly vystavět svůj pojmový aparát. Neustálé vyrovnávání se s hmatovou zkušeností, která byla stavěna do opozice vůči zraku, poskytlo historikům a historičkám umění celou řadu nástrojů pro klasifikaci uměleckých děl, z nichž mnohé se staly oporou formální analýzy. Práce mapuje systematicky německý a výběrově anglojazyčný uměleckohistorický diskurz, tematizující hmat a sleduje, jakým způsobem s ním vybraní autoři a autorky pracovali. Již Johann Gottfried Herder položil základy estetiky a noetiky hmatu, na které v ideové rovině navázaly dějiny umění. Herder tvrdil, že hmat nám zprostředkovává poznání prostoru, zatímco zrak dokáže vnímat pouze barvy. Hmat je proto spolehlivější smysl něž zrak. Herder spojil různé druhy umění s konkrétními smysly - hudbu se sluchem, zrak s malbou a hmat se sochařstvím. Jestliže je hmat spolehlivější a pravdivější než zrak je i s ním spojené umění - socha uměním s vyšší estetickou a noetickou hodnotou než malba. Historikové a historičky umění kolem r. 1900 sdíleli Herderovo přesvědčení, že hmat je tvůrcem prostoru. Inspirováni filozofem F. T. Vischerem a opřeni o poznatky soudobé psychologie... Keywords: hmat|taktilita|tactus|haptické|Alois Riegl|Aby Warburg|Bernard Berenson|Heinrich Wölfflin|August Schmarsow|Herder|smysly|dějiny smyslů|historiografie; Touch|sense of Touch|Tactility|Tactile Values|History of Touch|history of the Senses|Bernard Berenson|Alois Riegl|Aby Warburg|August Schmarsow|Herder|Historiography Available in a digital repository NRGL
Sehe mit fühlendem Aug', fühle mit sehender Hand. Hmat v dějinách umění 1890-1960

The aim of the presented work is to show what role the touch and associated tactile perception played in the history of art between 1890-1960. It's main argument is that without the sense of touch, ...

Zachariáš, Jan; Konečný, Lubomír; Thein, Karel; Fedrová, Stanislava
Univerzita Karlova, 2024

Netradiční rytmické hudební nástroje
ŠVANDOVÁ, Aneta
2024 - Czech
Bakalářská práce Netradiční hudební rytmické nástroje se zabývá využitím předmětů všedního dne k provozování elementárních instrumentálních aktivit v mateřské škole. Teoretická část práce je zaměřena na hudební rozvoj dětí v předškolním věku, hudební činnosti v mateřské škole využívané a výroba a hra na vhodné netradiční hudební nástroje. Praktická část je zaměřena na realizaci týdenního plánu zaměřeného na využití předmětů, kterými jsou děti v domácnosti běžně obklopovány, k hudebním činnostem. Ty jsou přizpůsobeny dětem ve věku 3-4 roky. Závěrem tohoto týdenního plánu je sebereflexe a reflexe učitelky. Součástí je také dotazník pro učitele mateřských škol. Cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda a jakým způsobem pracují s netradičními hudebními nástroji. Bachelor thesis Non-traditional musical rhythmic instruments are engaged in the use of everyday subjects to perform elementary instrumental activities in kindergarten. The theoretical part of the work focuses on the musical development of preschool children, the musical activities used in kindergarten, and the creation and playing of suitable non-traditional musical instruments. The practical part focuses on implementing a weekly plan aimed at using everyday subjects for musical activities. These activities are adapted to children 3-4 years old. The conclusion of this week's plan is self-reflection and reflection by the teacher. It also includes a questionnaire for kindergarten teachers. The aim of this questionnaire is to find out if and how they work with non-traditional musical instruments. Keywords: netradiční hudební nástroje; rytmické hudební nástroje; hra na hudební nástroje; předškolní věk; non-traditional musical instruments; rhythmic musical instruments; playing musical instruments; preschool-age Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Netradiční rytmické hudební nástroje

Bakalářská práce Netradiční hudební rytmické nástroje se zabývá využitím předmětů všedního dne k provozování elementárních instrumentálních aktivit v mateřské škole. Teoretická část práce je zaměřena ...

ŠVANDOVÁ, Aneta
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Soubor aktivit a her pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku
ZOBALOVÁ, Jitka
2024 - Czech
Tato práce pojednává o významu rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Nabízí soubor aktivit, her a činností, které lze uplatnit při práci s dětmi v oblasti rozvoje matematických představ, a může sloužit jako zásobník začínajícím učitelkám, ale i učitelkám s pedagogickou praxí. V teoretické části práce seznamuje s vývojem dítěte předškolního věku, předmatematickými činnostmi a charakteristikou současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na rozvoj matematické pregramotnosti v oblasti motorické, kognitivní i emocionální. Praktická část obsahuje soubor aktivit, her a činností, který je rozdělen do jednotlivých oblastí rozvoje matematické pregramotnosti. Tento soubor je ověřen v praxi a je podrobně reflektován. This thesis discusses the importance of developing mathematical thinking in children of preschool age. The work offers a set of activities and games that can be used when working with children to develop mathematical ideas. It can serve as a reservoir for beginning teachers, as well as teachers with pedagogical experience. The theoretical part of the thesis introduces the development of a preschool child, pre-mathematical activities, and the characteristics of the current concept of preschool education, including the development of mathematical preliteracy in the motor, cognitive, and emotional areas. The practical part contains a set of activities and games that are divided into individual areas of developing mathematical literacy. This file is verified in practice and is reflected in detail. Keywords: matematická pregramotnost; předškolní věk; předmatematické činnosti; aktivity; hry; mathematical pre-literacy; preschool age; pre-mathematical activities; activities; games Available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Soubor aktivit a her pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku

Tato práce pojednává o významu rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Nabízí soubor aktivit, her a činností, které lze uplatnit při práci s dětmi v oblasti rozvoje matematických ...

ZOBALOVÁ, Jitka
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Studie v oblasti ftalocyaninů a tetrapyrazinoporfyrazinů - příprava, vlastnosti a potenciální biologické využití.
Beranová, Michaela; Miletín, Miroslav; Imramovský, Aleš; Krátký, Martin
2024 - Czech
Charles University, Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Pharmaceutical Chemistry and Pharmaceutical Analysis Candidate: Mgr. Michaela Beranová Supervisor: doc. PharmDr. Miroslav Miletín, Ph.D. Title: Studies on phthalocyanines and tetrapyrazinoporphyrazines - preparation, properties and potential biological applications. Phthalocyanines (Pc) and their derivatives, tetrapyrazinoporphyrazines (TPyzPz), have been the subject of extensive research in various fields of science for almost a century. The macrocycle with its 18 π-electron conjugated double bond system carries very interesting photophysical and photochemical properties. These are high absorption and fluorescence emission in the near-infrared region (600 - 850 nm) and alternative ways of excited state energy release such as singlet oxygen production or fast intramolecular charge transfer. These characteristics and their extremely precise tuning due to their diverse but easy-to-prepare structures have made Pc and TPyzPz suitable candidates for applications in electrical engineering, materials industry, or medical disciplines. However, whether for photodynamic therapy of cancer and infectious diseases or the development of hybridization probes, they still exhibit undesirable properties that limit their potential applications.... Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra farmaceutické chemie a farmaceutické analýzy Kandidát: Mgr. Michaela Beranová Školitel: doc. PharmDr. Miroslav Miletín, Ph.D. Název: Studie v oblasti ftalocyaninů a tetrapyrazinoporfyrazinů - příprava, vlastnosti a potenciální biologické využití. Ftalocyaniny (Pc) a od nich odvozené tetrapyrazinoporfyraziny (TPyzPz) jsou už téměř jedno století předmětem rozsáhlého výzkumu v různých oblastech vědy. Makrocyklus s 18 π-elektronovým systémem konjugovaných dvojných vazeb je nositelem velmi zajímavých fotofyzikálních a fotochemických vlastností. Jimi jsou vysoká absorpce, fluorescenční emise v oblasti blízkého infračerveného záření (600-850 nm) a alternativní způsoby uvolnění excitovaného stavu energie, například produkce singletového kyslíku nebo intramolekulární přenos náboje. Tyto charakteristiky a jejich extrémně přesné ladění díky rozmanité a jednoduše připravitelné struktuře učinily z Pc a TPyzPz vhodné adepty na uplatnění v elektrotechnice, materiálovém průmyslu či medicinálních disciplínách. Ovšem ať už se jedná o fotodynamickou terapii nádorových a infekčních onemocnění nebo vývoj hybridizačních sond, stále se u nich projevují nežádoucí vlastnosti omezující jejich potenciální využití. Těmi jsou především nízká rozpustnost ve vodě... Available in a digital repository NRGL
Studie v oblasti ftalocyaninů a tetrapyrazinoporfyrazinů - příprava, vlastnosti a potenciální biologické využití.

Charles University, Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Pharmaceutical Chemistry and Pharmaceutical Analysis Candidate: Mgr. Michaela Beranová Supervisor: doc. PharmDr. Miroslav ...

Beranová, Michaela; Miletín, Miroslav; Imramovský, Aleš; Krátký, Martin
Univerzita Karlova, 2024

Černá. (Vybrané případy fenoménu ve výtvarném umění, kultuře a jejich možnosti v edukaci)
Pfeiffer, Jan; Fulková, Marie; Havlík, Vladimír; Vartecká, Anna
2024 - Czech
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta DISERTAČNÍ PRÁCE Černá. (Vybrané případy fenoménu ve výtvarném umění, kultuře a jejich možnosti v edukaci) MgA. Jan Pfeiffer 2023 Charles University, Faculty of Education DISSERTATION Black. (Selected cases of phenomena in visual arts, culture and their possibilities in education) MgA. Jan Pfeiffer 2023 Abstract The subject of this work is black, or the designation for color. But it is also an artistic concept and means of expression. The subject of my interest are selected cases of the black phenomenon in visual arts, culture, and their possibilities in education. I understand black as a phenomenon that I explore through my own creative work. In the course of it, I ask myself questions, such as: what stimuli, for example, black gives us and how it is connected with our socio-cultural background and its perception. I also ask contemporary artists working consciously or unconsciously with black, what black enables them in their work, and how it supports them, whether it is crucial for them. My intention is to open new perspectives on the subject of black and its connection with daily life, the ability to treat this phenomenon as a conscious gesture, an opinion - distinguishing different uses of black context. I also examine the possibilities of reasoning verified in... Univerzita Karlova Pedagogická fakulta DISERTAČNÍ PRÁCE Černá. (Vybrané případy fenoménu ve výtvarném umění, kultuře a jejich možnosti v edukaci) MgA. Jan Pfeiffer 2023 Abstrakt Předmětem této práce je černá neboli označení pro barvu. Je to ale také výtvarný koncept a výrazový prostředek. Předmětem mého zájmu jsou tedy vybrané případy fenoménu černá ve výtvarném umění, kultuře a jejich možnosti v edukaci. Černou chápu jako fenomén, který zkoumám prostřednictvím vlastní výtvarné tvorby. V jejím průběhu si kladu otázky, jako např.: jaké podněty nám černá dává a jak je provázána s naším sociokulturním pozadím a jeho vnímáním. Ptám se také současných umělců, pracujících vědomě či nevědomě s černou, co jim v práci černá umožňuje a jak je pro ně nosná, zda je pro ně klíčová. Mým záměrem je otevření nových pohledů na téma černé a jejího propojení s denním životem, schopnost zacházet s tímto fenoménem jako s vědomým gestem, názorem - odlišení rozdílného užití černé v různých kontextech. Zkoumám rovněž možnosti uvažování ověřené v rozdílných kontextech, které by byly inspirativní pro pedagogickou práci. Výzkumný model využívá kombinaci několika metod, a to metodologií kvalitativního výzkumu vztaženého k praxi umělecké tvorby, respektive kombinace jejich přístupů. Výraznou inspirací pro mě jsou zejména... Keywords: Fenomén; černá; lesk; mat; fyzický prostor; člověk; obsah; spiritualita; fyzickévnímání prostoru; objekt; socha; architektura; krajina; město; Phenomenon; black; gloss; matte; physical space; human; content; spirituality; physical perception of space; object; statue; architecture; landscape; city Available in a digital repository NRGL
Černá. (Vybrané případy fenoménu ve výtvarném umění, kultuře a jejich možnosti v edukaci)

Univerzita Karlova Pedagogická fakulta DISERTAČNÍ PRÁCE Černá. (Vybrané případy fenoménu ve výtvarném umění, kultuře a jejich možnosti v edukaci) MgA. Jan Pfeiffer 2023 Charles University, Faculty of ...

Pfeiffer, Jan; Fulková, Marie; Havlík, Vladimír; Vartecká, Anna
Univerzita Karlova, 2024

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases