Number of found documents: 878
Published from to

The Scottish Independence Referendum 2014 in the British Press: For and Against from a Linguistic Point of View
Vlach, Patrik; Drábková, Lenka; Čechová, Hana
2014 - English
Tato bakalářská práce se zabývá články v britském tisku, které pokrývají téma skotského referenda pro nezávislost z roku 2014 z lingvistického pohledu. Práce je rozdělena do dvou části. Teoretická část vysvětluje prvky novinových textů a použitých způsobech ovlivňování. Dále jsou představeny vztahy mezi Skotskem a Anglií a jejich historie. Praktická část obsahuje analýzu čtyř článků z britských národních novin. Tyto články byly vybrány jako myšleny jako vzorové a jsou rozděleny nejprve na články před a po referendu a zároveň podle témat, kterými se zabývají. Konečné závěry se sdílenými prvky a hlavními tématy článků jsou zdůrazněny po každé analýze. Keywords: nezávislost; referendum; budoucnost; noviny; Skotsko; lingvistika; přesvědčování; independence; future; newspapers; Scotland; linguistics; persuasion Available in digital repository of UTB.
The Scottish Independence Referendum 2014 in the British Press: For and Against from a Linguistic Point of View

Tato bakalářská práce se zabývá články v britském tisku, které pokrývají téma skotského referenda pro nezávislost z roku 2014 z lingvistického pohledu. Práce je rozdělena do dvou části. Teoretická ...

Vlach, Patrik; Drábková, Lenka; Čechová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

A Jenkins - Koji Integration Plugin
Tunka, Václav; Dulík, Tomáš; Juránek, Vojtěch
2014 - English
Práce pojednává o procesu průběžného doručení (Continuous Delivery) z pohledu vývoje zásuvného modulu pro prostředí Jenkins CI, který poskytuje integraci s prostředím Koji, sloužícím pro sestavování produkčních aplikací. Praktická část práce je publikována pod open-source MIT licencí a je volně dostupná ke stažení. Dále jsou popsány principy a architektura systému Koji, aby se vytvořil prostor pro popsání vývoje Jenkins-Koji zásuvného modulu. Keywords: Průběžné doručování; Průběžné nasazení; Průběžná integrace; Jenkins; Koji; zásuvný modul; produkční sestavení; Maven; Continuous Delivery; Continuous Deployment; Continuous integration; plugin; production builds; clean-room environment; release engineering Available in digital repository of UTB.
A Jenkins - Koji Integration Plugin

Práce pojednává o procesu průběžného doručení (Continuous Delivery) z pohledu vývoje zásuvného modulu pro prostředí Jenkins CI, který poskytuje integraci s prostředím Koji, sloužícím pro sestavování ...

Tunka, Václav; Dulík, Tomáš; Juránek, Vojtěch
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Improving the Public Image of the Uherské Hradiště Hospital
Zelená, Aneta; Kubíčková, Martina; Vaněk, Jiří
2014 - English
Tato bakalářská práce se zaobírá Uherskohradišťskou nemocnicí a.s. a její imagí. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Hlavním cílem této práce je navrhnout doporučení sloužící ke zlepšení současného stavu image Uherskohradišťské nemocnice. Teoretická část zahrnuje informace z odborné literatury týkající se tématu marketing, marketing ve zdravotnictví a jeho specifika a image, která je spojována s firemní identitou. Výsledkem praktické části je PEST analýza, dotazník a jeho vyhodnocení a návrh na zlep-šení image nemocnice. Keywords: marketing; nemocnice; image; zdravotnické zařízení; zdravotnictví; komunikace; hospital; public image; medical facility; health service; communication Available in digital repository of UTB.
Improving the Public Image of the Uherské Hradiště Hospital

Tato bakalářská práce se zaobírá Uherskohradišťskou nemocnicí a.s. a její imagí. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Hlavním cílem této práce je navrhnout doporučení sloužící ke ...

Zelená, Aneta; Kubíčková, Martina; Vaněk, Jiří
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o
Špačková, Tereza; Pilík, Michal; Kramoliš, Jan
2014 - English
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti TERMO SERVIS a následnou analýzu, která je tvořena analýzou současného komunikačního mixu, SWOT analýzou a hloubkovým interview s majitelem společnosti. Závěrečná část práce se věnuje řadě doporučení, které by společnost mohla využít k inovaci své marketingové komunikační strategie. Keywords: marketingová strategie; komunikační mix; SWOT analýza; hloubkové interview; plynové kotle; marketing strategy; communication mix; SWOT analysis; in-depth interview; gas boilers Available in digital repository of UTB.
A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje ...

Špačková, Tereza; Pilík, Michal; Kramoliš, Jan
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Řeč těla v průběhu obchodních jednání
Bartošová, Kateřina; Skořepová, Tereza
2014 - English
Cílem této bakalářské práce je vyjádřit důležitost řeči těla, její porozumění a způsoby, jak správně používat jednotlivé složky řeči těla a to konkrétně v průběhu obchodních jednání. V první části teorie jsou vysvětleny základní pojmy týkající se řeči těla a jejich složek. U každé složky jsou popsány nejvýznamnější pohyby lidského těla a jejich významy. V praktické části jsou analyzována dvě videa z pohledu využití řeči těla, která jsou následně porovnána. Keywords: řeč těla; kinezika; gesta; držení těla; haptika; oční kontakt; výraz obličeje; proxemika; paralingvistika; obchodní jednání Available in digital repository of UTB.
Řeč těla v průběhu obchodních jednání

Cílem této bakalářské práce je vyjádřit důležitost řeči těla, její porozumění a způsoby, jak správně používat jednotlivé složky řeči těla a to konkrétně v průběhu obchodních jednání. V první části ...

Bartošová, Kateřina; Skořepová, Tereza
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Anglické výslovnostní problémy u českých studentů: Příčiny a kompenzační strategie
Ambrozová, Martina; Čechová, Hana
2014 - English
Tato práce se zaměřuje na anglické výslovnostní problémy mezi českými mluvčími, jejich příčiny a případné kompenzační strategie. V práci jsou navrhnuty čtyři hlavní problematické oblasti anglické výslovnosti, které zahrnují sedm konsonantů. Tyto oblasti byly pozorovány ve výzkumu pomocí komparace audio nahrávek rodilého mluvčího a českých mluvčích angličtiny. Dále táto práce nabízí kompenzační strategie, které byly zpracovány formou příručky, která je také součástí práce. Keywords: výslovností problémy; příčiny; problematické oblasti; konsonanty; kompenzační strategie; pronunciation difficulties; causes; problematic areas; consonants; compensating strategies Available in digital repository of UTB.
Anglické výslovnostní problémy u českých studentů: Příčiny a kompenzační strategie

Tato práce se zaměřuje na anglické výslovnostní problémy mezi českými mluvčími, jejich příčiny a případné kompenzační strategie. V práci jsou navrhnuty čtyři hlavní problematické oblasti anglické ...

Ambrozová, Martina; Čechová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Znázornění amerických muslimů před a po 11. září 2001 v New York Times
Rädisch, Martin; Trčková, Dita
2014 - English
Práce se zabývá analýzou a srovnáváním novinových článků zaměřených na americké Muslimy v jedněch z nejčtenějších novin v USA The New York Times. Tato práce srovnává znázornění amerických Muslimů v novinách před a po incidentu, který se odehrál 11.září 2001.Vybrané články pochází z doby od roku 1999 po rok 2002. Cílem je vyvození závěru, zda se znázornění dané menšiny v novinových článcích The New York Times po této události změnil, či nikoliv. Keywords: diskurz; média; The New York Times; diskurzní analýza; 11.září 2001; američtí Muslimové Available in digital repository of UTB.
Znázornění amerických muslimů před a po 11. září 2001 v New York Times

Práce se zabývá analýzou a srovnáváním novinových článků zaměřených na americké Muslimy v jedněch z nejčtenějších novin v USA The New York Times. Tato práce srovnává znázornění amerických Muslimů v ...

Rädisch, Martin; Trčková, Dita
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Dva a půl chlapa: Lingvistická analýza amerického sitkomu
Haščáková, Veronika; Drábková, Lenka
2014 - English
Cílem této bakalářské práce je analýza amerického sitkomu Dva a půl chlapa ve snaze prozkoumat jazyk, kterým je sitkom proslulý, tj. vulgární, obscénní a urážející jazyk. Práce také sleduje, zda změna hlavního hereckého obsazení ovlivnila používaný jazyk a způsob vyjadřování jednotlivých postav. Teoretická část popisuje žánr sitkomu včetně jeho vývoje, charakteristických znaků a jazykových zvláštností, které jsou dále rozděleny na verbální a neverbální. Součástí teoretické části je rovněž charakteristika americké angličtiny z hlediska vývoje i lingvistiky. Praktická část v úvodu přibližuje sitkom Dva a půl chlapa včetně hlavního hereckého obsazení a vizuální stránky scénářů tohoto sitkomu. Práce následně analyzuje sestavený korpus vybraných dílů sitkomu na základě předem definovaných lingvistických hledisek. Závěrem bakalářské práce je shrnutí dosažených poznatků a vyvození závěrů. Keywords: sitkom; verbální a neverbální prvky; slang; americká angličtina; Dva a půl chlapa; vulgarita; obscénnost; humor; sitcom; verbal and non-verbal aspects; American English; Two and a Half Men; vulgarity; obscenity Available in digital repository of UTB.
Dva a půl chlapa: Lingvistická analýza amerického sitkomu

Cílem této bakalářské práce je analýza amerického sitkomu Dva a půl chlapa ve snaze prozkoumat jazyk, kterým je sitkom proslulý, tj. vulgární, obscénní a urážející jazyk. Práce také sleduje, zda změna ...

Haščáková, Veronika; Drábková, Lenka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Asimilace přes hranice slov v britské angličtině a češtině: Srovnávací studie
Daňková, Hana; Nemčoková, Katarína
2014 - English
Tato práce se zabývá shodami a rozdíly v asimilacích přes hranice slov ve standardní češtině a standardní britské angličtině. Částečně se dotýká i tématu nestandardních typů hláskových změn. Podává ucelený přehled druhů asimilací v plynulé mluvě obou jazyků, dále předkládá podmínky pro asimilaci konsonantů v českém i anglickém jazyce a přináší přehled nejčastěji se vyskytujících typů asimilací přes hranice slov. Veškeré v teorii zmíněné druhy výslovnostních spodob jsou poté ilustrovány na příkladech v praktické části. Ačkoli se jedná o dva typologicky odlišné jazyky, co se hláskových změn týče, je možno najít hned několik podobností, na něž práce poukazuje. Výsledek rozboru autentického materiálu dokazuje četnost těchto shod a zdůrazňuje ty nejmarkantnější z nich. Keywords: Standardní britská výslovnost; standardní česká výslovnost; ortoepie; fonetika; fonologie; asimilace znělosti; asimilace místa artikulace; asimilace způsobu artikulace; hranice slov; exploziva; afrikáta; frikativa Available in digital repository of UTB.
Asimilace přes hranice slov v britské angličtině a češtině: Srovnávací studie

Tato práce se zabývá shodami a rozdíly v asimilacích přes hranice slov ve standardní češtině a standardní britské angličtině. Částečně se dotýká i tématu nestandardních typů hláskových změn. Podává ...

Daňková, Hana; Nemčoková, Katarína
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Řehulka, Jakub; Barešová, Petra; Vaněk, Jiří
2014 - English
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým. Keywords: Internet; Internetový marketing; mezinárodní Internetový marketing; strategie Internetového marketingu; nástroje Internetového marketingu; proniknutí na zahraniční trh; Internet marketing; international Internet marketing; Internet marketing strategy; Internet marketing tools; foreign market penetration Available in digital repository of UTB.
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a ...

Řehulka, Jakub; Barešová, Petra; Vaněk, Jiří
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014

About project

NRGL provides central access to information on grey literature produced in the Czech Republic in the fields of science, research and education. You can find more information about grey literature and NRGL at service web

Send your suggestions and comments to nusl@techlib.cz

Provider

http://www.techlib.cz

Facebook

Other bases