Počet nalezených dokumentů: 3371
Publikováno od do

Komparácia makroekonomického vývoja Slovenskej republiky, Českej republiky a Holandska
Stankovičová, Diana; Krameš, Jaroslav; Soukupová, Jana
2017 - slovenský
Tato bakalářská práce je zaměřena na komparaci ekonomického vývoje Slovenske republiky, České republiky a Nizozemí. Cílem je vybrat a zhodnotit makroekonomický vývoj zemí v období od roku 2008 do roku 2016. Byly využity ukazatele exportu, importu, čistého exportu, měnového kurzu, míry inflace, míry nezaměstnanosti a hrubého domácího produktu. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny vybrané ukazatele ekonomické výkonnosti. Praktická část je zaměřena na analýzu těchto ukazatelů jednotlivých zemí a následnou komparaci (vývoj mezi lety, vývoj mezi zeměmi). Výstupem ze zjištěných analýz jsou zhodnocení a doporučení pro jednotlivé země jako je potřeba zlepšit situaci v jednotlivých zemích pro dosažení vyšší ekonomické produktivity a stability. Aim of this bachelor's thesis is to compare economic development of the Slovak Republic, the Czech Republic and the Netherlands. The goal is to choose and evaluate the macroeconomic development of the mentioned countries in the time period from the year 2008 until the year 2016. Indicators as export, import, net export, exchange rate, inflation rate, unemployment rate and gross domestic product were used. In the theoretical part, the chosen indicators of economic performance are defined and explained. The practical part is focused on the analysis of these indicators of the chosen countries and on the following comparison (development between years, development between countries). Outcome from the identified analyses are evaluations and recommendations for the chosen countries, how it is possible to improve the situation in the countries to achieve higher economic productivity and stability. Táto bakalárska práca je zameraná na komparáciu ekonomického vývoja Slovenskej republiky, Českej republiky a Holandska. Cieľom je vybrať a zhodnotiť makroekonomický vývoj krajín v období od roku 2008 do roku 2016. Boli využité ukazovatele exportu, importu, čistého exportu, menového kurzu, miery inflácie, miery nezamestnanosti a hrubého domáceho produktu. V teoretickej časti sú definované a vysvetlené vybrané ukazovatele ekonomickej výkonnosti. Praktická časť je zameraná na analýzu týchto ukazovateľov jednotlivých krajín a následnú komparácia (vývoj medzi rokmi, vývoj medzi krajinami). Výstupom zo zistených analýz sú zhodnotenia a odporúčania pre jednotlivé krajiny ako je potrebné zlepšiť situáciu v jednotlivých krajinách pre dosiahnutie vyššej ekonomickej produktivity a stability. Klíčová slova: význam ukazatelů; hodnocení; analýza vývoje; slovenská ekonomika; česká ekonomika; nizozemská ekonomika; makroekonomické ukazatele; Dutch economy; Slovak economy; Czech economy; evaluation; analysis; macroeconomic indicators; significance of indicators Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Komparácia makroekonomického vývoja Slovenskej republiky, Českej republiky a Holandska

Tato bakalářská práce je zaměřena na komparaci ekonomického vývoje Slovenske republiky, České republiky a Nizozemí. Cílem je vybrat a zhodnotit makroekonomický vývoj zemí v období od roku 2008 do roku ...

Stankovičová, Diana; Krameš, Jaroslav; Soukupová, Jana
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Analýza marketingovej komunikácie obchodných reťazcov na českom televíznom trhu.
Žarnayová, Klaudia; Gunina, Daria; Kincl, Tomáš
2017 - slovenský
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace obchodních řetězců na českém trhu. Práce se věnuje analýze barev a emocionálních apelů, nacházejících se v reklamních spotech, uveřejněných prostřednictvím českých televizních stanic. V literární rešerši uvedené v teoretické části se nacházejí poznatky z oblasti masmediální komunikace, psychologických aspektů a emocionálních apelů, využívaných v televizní reklamě na trhu obchodních řetězců. Metodická část obsahuje popis využitých metod a postup při uskutečnění výzkumu reklamních spotů. V praktické části je uveden rozbor reklam z pohledu barev a následně aplikace jejich emocionálního a psychologického významu, které mohou v rámci televizního působení vyvolat u spotřebitelů. Závěr obsahuje výsledky analýzy, díky kterým jsou navrhnuta doporučení pro jejich následné praktické využití. This Bachelor thesis is focused on analysis of mass media communication on the market of retail chains in the Czech republic. The thesis consists of the analysis of colors and emotional appeals found in the TV commercials that have been published through the Czech channels. The literary research is based on general knowledge about the mass media communication, psychological aspects and emotional appeals used in TV commercials. The metodological part describes the main methods and processes for the research of the TV commercials. The practical part of the thesis consists of an analysis of colors and the application of their emotional and psychological meaning, which they cause to consumers through the televison commercials. The conclusion includes the results of the analysis and recommendations for their implementation. Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu masmediálnej komunikácie obchodných reťazcov na českom trhu. Práca sa venuje analýze farieb a emocionálnych apelov, nachádzajúcich sa v reklamných spotoch, uverejnených prostredníctvom českých televíznych staníc. V literárnej rešerši uvedenej v teoretickej časti sa nachádzajú poznatky z oblasti masmediálnej komunikácie, psychologických aspektov a emocionálnych apelov, využívaných v televíznej reklame na trhu obchodných reťazcov. Metodická časť obsahuje popis využitých metód a postup pri uskutočnení výskumu reklamných spotov. V praktickej časti je uvedený rozbor reklám z pohľadu farieb a následnej aplikácií ich emocionálneho a psychologického významu, ktorý môžu v rámci televízneho pôsobenia vyvolať u spotrebiteľov. Záver obsahuje výsledky analýzy, vďaka ktorým sú vznesené odporúčania pre ich následné praktické využitie. Klíčová slova: masmediální komunikace; obchodní řetězce; emoce; barvy; televizní reklama; emotions; retail chains; TV commercial; mass media communication; colors Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Analýza marketingovej komunikácie obchodných reťazcov na českom televíznom trhu.

Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace obchodních řetězců na českém trhu. Práce se věnuje analýze barev a emocionálních apelů, nacházejících se v reklamních spotech, ...

Žarnayová, Klaudia; Gunina, Daria; Kincl, Tomáš
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Pohľadávky, ich zaistenie a spôsoby vymáhania
Pekarčíková, Simona; Hejda, Jan; Vlnková, Lenka
2017 - slovenský
Cílem bakalářské práce je poskytnout věřitelům, ať už právnickým či fyzickým osobám, stručný přehled o způsobech vymáhání a zajištění pohledávek. Práce spočívá v hledání výhod a nevýhod jednotlivých způsobů vymáhání pohledávek v České republice, a to prostřednictvím konkrétního praktického problému, který je v práci aplikovaný na každý způsob vymáhání. Zároveň práce obsahuje komparaci vymáhání pohledávek na Slovensku. Shrnutí práce je prostřednictvím tabulky, ve které jsou uvedené výhody a nevýhody jednotlivých způsobů. Obsahem závěru je doporučení autora a přehledná tabulka, která porovnává všechny způsoby vymáhání s ohledem na řešený problém. The aim of the bachelor's thesis is to provide creditors, whether legal or natural persons, with a brief overview of ways of recovering and securing receivables. The thesis consists of finding out the advantages and disadvantages of individual ways of recovering of receivables in the Czech Republic, through a concrete practical problem, which is in the thesis applied to every way of recovery. At the same time, the thesis contains a comparison of the recovery of receivables in the Slovak Republic. The summary of the thesis is through a chart, which presents the advantages and disadvantages of individual ways. The content of the conclusion is the author's recommendation and a transparent chart, which compares all ways of recovery with respect to the problem solved. Cieľom bakalárskej práce je poskytnúť veriteľom, či už právnickým alebo fyzickým osobám, stručný prehľad o spôsoboch vymáhania a zaistenia pohľadávok. Práca spočíva v hľadaní výhod a nevýhod jednotlivých spôsobov vymáhania pohľadávok v Českej republike a to prostredníctvom konkrétneho praktického problému, ktorý je v práci aplikovaný na každý spôsob vymáhania. Zároveň práca obsahuje komparáciu vymáhania pohľadávok v Slovenskej republike. Zhrnutie práce je prostredníctvom tabuľky, v ktorej sú uvedené výhody a nevýhody jednotlivých spôsobov. Obsahom záveru je odporučenie autora a prehľadná tabuľka, ktorá porovnáva všetky spôsoby vymáhania vzhľadom na riešený problém. Klíčová slova: zajištění; způsoby vymáhání; pohledávky; receivables; reinsurance; ways of recovery Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Pohľadávky, ich zaistenie a spôsoby vymáhania

Cílem bakalářské práce je poskytnout věřitelům, ať už právnickým či fyzickým osobám, stručný přehled o způsobech vymáhání a zajištění pohledávek. Práce spočívá v hledání výhod a nevýhod jednotlivých ...

Pekarčíková, Simona; Hejda, Jan; Vlnková, Lenka
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Porovnanie českého a slovenského trhu práce v rokoch 1993 – 2016
Stankovič, František; Kotýnková, Magdalena; Prudká, Šárka
2017 - slovenský
Trh práce překonal v České republice a na Slovensku za téměř čtvrtstoletí obrovské změny. Práce vysvětluje, že struktura trhu práce je dynamickou veličinou, která reaguje nejen na lokální ekonomické faktory, ale i na dění v evropském a světovém kontextu. Trh práce v České republice a na Slovensku má v současnosti rozdílné regionální disparity. Na Slovensku je problém regionálních disparit a výrazné polarizace východu a západu země mnohem naléhavější a výrazně ovlivňuje nejen celkovou nezaměstnanost v ČR, ale i politickou a ekonomickou situaci. Tato diplomová práce se pomocí analýzy vývoje a hlavních změn na trhu práce, které proběhly v obou zemích od roku 1993 po současnost, vysvětluje původ rozdílů v nezaměstnanosti mezi regiony a jako hlavní příčinu definuje monoodvetnú industrializaci přítomnou v období druhé poloviny 20. století. The labor market has overtaken huge changes in the Czech republic and Slovakia in the last quarter of a century. This diploma theses explains that the structure of the labor market is a dynamic concept that reacts not only to local economic factors, but also to changes in the European and world context. Czech and Slovak labor market has currently different regional disparities. In Slovakia, the problem of regional disparities and the significant polarization of the east and west of the country is much more urgent and significantly affects not only overall unemployment in the Slovak Republic but also the political and economic situation. This diploma thesis analyzes the origins of regional disparities and major changes in the labor market that have taken place in both countries since 1993 until present, and defines that the main cause is mono-industrialization in the second half of the 20th century. Trh práce prekonal v Českej republike a na Slovensku za takmer štvrťstoročie obrovské zmeny. Práca vysvetľuje, že štruktúra trhu práce je dynamickou veličinou, ktorá reaguje nie len na lokálne ekonomické faktory, ale aj na dianie v európskom a svetovom kontexte. Trh práce v Českej republike a na Slovensku má v súčasnosti rozdielne regionálne disparity. Na Slovensku je problém regionálnych disparít a výraznej polarizácie východu a západu krajiny omnoho naliehavejší a výrazne ovplyvňuje nielen celkovú nezamestnanosť v SR, ale aj politickú a ekonomickú situáciu. Táto diplomová práca sa pomocou analýzy vývoja a hlavných zmien na trhu práce, ktoré prebehli v oboch krajinách od roku 1993 po súčasnosť, vysvetľuje pôvod rozdielov v nezamestnanosti medzi regiónmi a ako hlavnú príčinu definuje monoodvetnú industrializáciu prítomnú v období druhej polovice 20. storočia. Klíčová slova: nezaměstnanost; trh práce; industrializace; regionální disparity; unemployment; industrialization; regional disparities; labor market Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Porovnanie českého a slovenského trhu práce v rokoch 1993 – 2016

Trh práce překonal v České republice a na Slovensku za téměř čtvrtstoletí obrovské změny. Práce vysvětluje, že struktura trhu práce je dynamickou veličinou, která reaguje nejen na lokální ekonomické ...

Stankovič, František; Kotýnková, Magdalena; Prudká, Šárka
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Finančná analýza Fio banky, a.s.
Gargulák, Karol; Radová, Jarmila; Pavelka, František
2017 - slovenský
Cílem diplomové práce je prostřednictvím finanční analýzy zhodnotit finanční situaci Fio banky v letech 2011 až 2015. Práce je rozdělená do čtyř částí. První část je teoretická a popisuje samotnou finanční analýzu, její cíle, omezení a ukazatele, se kterými pracuje. Druhá část obsahuje základní informace o Fio bance, stručnou historii banky a představení dvou konkurenčních bank. Třetí část patří charakteristice bankovního sektoru. Poslední část se věnuje finanční analýze Fio banky. Pro dosažení větší komplexnosti jsou výsledky Fio banky porovnány s výsledky dvou dalších bank a to Equa bank a Air bank. V závěru dochází ke shrnutí výsledků práce a vyhodnocení finanční situace Fio banky. The aim of this thesis is a financial analysis of Fio bank during the years from 2011 to 2015. The thesis is divided into four parts. The first part deals with financial analysis itself, its objectives, limitations, and used indicators. The second part consists of basic information about Fio bank, its brief history, and introduction of two competitive banks. Bank sector is characterized in the third part. Financial analysis of Fio bank is performed in the last part. For higher complexity, results of Fio bank are compared with results of two other competitors, Equa bank and Air bank. At the end of the thesis, results of the analysis are summarized together with assessment of the bank´s financial situation. Cieľom diplomovej práce je prostredníctvom finančnej analýzy zhodnotiť finančnú situáciu Fio banky v rokoch 2011 až 2015. Práca je rozdelená do štyroch častí. Prvá časť je teoretická a popisuje samotnú finančnú analýzu, jej ciele, obmedzenia a ukazovatele s ktorými pracuje. Druhá časť obsahuje základné informácie o Fio banke, stručnú históriu banky a predstavenie dvoch konkurenčných bánk. Tretia časť patrí charakteristike bankového sektora. Posledná časť sa venuje finančnej analýze Fio banky. Pre dosiahnutie väčšej komplexnosti sú výsledky Fio banky porovnané s výsledkami dvoch ďalších bánk a to Equa bank a Air bank. V závere dochádza k zhrnutiu výsledkov práce a vyhodnoteniu finančnej situácie Fio banky. Klíčová slova: Fio banka; bankovní sektor; finanční analýza; Fio bank; financial analysis; banking sector Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Finančná analýza Fio banky, a.s.

Cílem diplomové práce je prostřednictvím finanční analýzy zhodnotit finanční situaci Fio banky v letech 2011 až 2015. Práce je rozdělená do čtyř částí. První část je teoretická a popisuje samotnou ...

Gargulák, Karol; Radová, Jarmila; Pavelka, František
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Finančná analýza spoločnosti YVES ROCHER, s. r. o.
Firkaľová, Lýdia; Staňková, Anna; Marek, Petr
2017 - slovenský
Tato bakalářská práce je zaměřena na finanční analýzu společnosti YVES ROCHER, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je stručná charakteristika finanční analýzy, zdroje a uživatelé finanční analýzy,poměrové ukazatele a modely celkového hodnocení finanční situace podniku. Druhá část je praktická, ve které je využita metodika z teoretické části. Analýza je zaměřena na data z let 2011-2015. The bachelor thesis is focused on the financial analysis of YVES ROCHER s.r.o. company. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical. It presents the brief characteristics of the financial analysis and its users, the ratio indicators and models of the overall assessment of the financial situation of the company. The second part is practical, which uses the methodology from the theoretical part. The analysis is focused on data from 2011 to 2015. Bakalárska práca je zameraná na spracovanie finančnej analýzy spoločnosti YVES ROCHER, s. r. o. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť je teoretická. V nej je uvedená stručná charakteristika finančnej analýzy a jej užívateľov, pomerových ukazovateľov a modelov celkového hodnotenia finančnej situácie podniku. Druhá časť je praktická, v ktorej je následne použitá metodika z teoretickej časti. Analýza je zameraná na dáta z rokov 2011-2015. Klíčová slova: finanční analýza; vertikální analýza; horizontální analýza; vertical method; horizontal method; financial analysis Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Finančná analýza spoločnosti YVES ROCHER, s. r. o.

Tato bakalářská práce je zaměřena na finanční analýzu společnosti YVES ROCHER, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je stručná charakteristika ...

Firkaľová, Lýdia; Staňková, Anna; Marek, Petr
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Zdravonte postihnutí jedinci a ich intergácia do podnikov na Slovensku
Széliová, Laura; Hubinková, Zuzana; Honsová, Pavlína
2017 - slovenský
Bakalářská práce je zaměřena na integraci zdravotně postižených do podniků na Slovensku. Cílem je analýza a zhodnocení problematiky zdravotně postižených jedinců a procesu jejich integrace na trh práce. V teoretické části je charakterizováno zdravotní postižení, rehabilitace, integrace a inkluze. Praktická část se zaměřuje na hodnocení statistik a současného stavu zaměstnanosti zdravotně postižených jedinců. Výstupem jsou návrhy opatření, které přispějí k lepší pracovní integraci zdravotně postižených na Slovensku. This Bachelor´s thesis is focused on integration of disabled people to businesses in Slovakia. The main goal is to analyse and review problems of disabled and the process of their integration to the labour market. In the theoretical part disability, rehabilitation, integration and inclusion are defined. Practical part consists of evaluation of statistics and current state of employment of disabled people. Output of this thesis are suggestions of measures that can contribute to better labour market integration of disabled people in Slovakia. Bakalárska práca je zameraná na integráciu zdravotne postihnutých do podnikov na Slovensku. Cieľom je analýza a zhodnotenie problematiky zdravotne postihnutých jedincov a procesu ich integrácie na trh práce. V teoretickej časti je charakterizované zdravotné postihnutie, rehabilitácia, integrácia a inklúzia. Praktická časť sa zameriava na hodnotenie štatistík a súčasného stavu zamestnanosti zdravotne postihnutých jedincov. Výstupom sú návrhy opatrení, ktoré prispejú k lepšej pracovnej integrácii zdravotne postihnutých na Slovensku. Klíčová slova: rehabilitace; integrace; inkluze; zaměstnávání zdravotně postižených; zdravotné postižení; rehabilitation; inclusion; integration; disability; employment of disabled Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Zdravonte postihnutí jedinci a ich intergácia do podnikov na Slovensku

Bakalářská práce je zaměřena na integraci zdravotně postižených do podniků na Slovensku. Cílem je analýza a zhodnocení problematiky zdravotně postižených jedinců a procesu jejich integrace na trh ...

Széliová, Laura; Hubinková, Zuzana; Honsová, Pavlína
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Analýza systému hodnotenia vo vybranej spoločnosti
Šimončičová, Martina; Lorencová, Hana; Králová, Tereza
2017 - slovenský
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou systému hodnocení ve vybrané společnosti. Jejím cílem je návrh zlepšení systému hodnocení pracovníků a sestavení konkrétní hodnotící dokumentace. Práce je rozdělena do tří částí. První část je zpracována na základě odborné literatury a zahrnuje odborná východiska k problematice analýzy pracovních míst a systému hodnocení. Na ni navazuje metodologická část, která obsahuje přesný popis použitých metod a postupů k získání dat potřebných k analýze. Zdrojem dat k praktické části byly samotní zaměstnanci a majitelé společnosti. Data byla v praktické části použita k vyhotovení popisů pracovních pozic a navržení systému hodnocení. Výstupem práce je návrh systému hodnocení spolu s dokumentací. The aim of this thesis is to propose the performance appraisal system including specific evaluation documentation. The thesis consists of three parts. In the first one are discussed two key topics. They are job analysis and performance appraisal system which provided theoretical basis for empirical part. The second part present methods and processes needed to obtain data for achieving the main goal. The source of data for empirical part were employees together with CEOs. The data was used as a basis for job description and proposition of performance appraisal system. The outcome of this thesis is new performance appraisal system together with specific documentation needed for employee evaluation. Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou systému hodnotenia vo vybranej spoločnosti. Jej cieľom je návrh zlepšenia systému hodnotenia pracovníkov a zostavenie konkrétnej hodnotiacej dokumentácie. Práca je rozdelená do troch častí. Prvá časť je spracovaná na základe odbornej literatúry a zahŕňa odborne východiská k problematike analýzy pracovných miest a systému hodnotenia. Na ňu nadväzuje metodologická časť, ktorá obsahuje presný popis použitých metód a postupov k získaniu dát potrebných k analýze. Zdrojom dát k praktickej časti boli samotný zamestnanci a majitelia spoločnosti. Dáta boli v praktickej časti použité k vyhotoveniu popisov pracovných pozícií a navrhnutiu systému hodnotenia. Výstupom práce je návrh systému hodnotenia spolu s dokumentáciou. Klíčová slova: pracovní výkon; popis pracovního místa; analýza pracovního místa; systém hodnocení; performance appraisal system; job description; employee evaluation Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Analýza systému hodnotenia vo vybranej spoločnosti

Tato bakalářská práce se zabývá analýzou systému hodnocení ve vybrané společnosti. Jejím cílem je návrh zlepšení systému hodnocení pracovníků a sestavení konkrétní hodnotící dokumentace. Práce je ...

Šimončičová, Martina; Lorencová, Hana; Králová, Tereza
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom
Juščíková, Petra; Tahal, Radek; Vávra, Oldřich
2017 - slovenský
Diplomová práce přibližuje problematiku dopadu sociálních médií na vztahy se zákazníky, na vnímání image internetového obchodu zákazníky a s tím související i vliv na spokojenost zákazníků. V internetovém podnikání je v této moderní době mnoho možností jak oslovit zákazníky. Proto se také v této práci poukazuje na tuto důležitost nových komunikačních možností a trendů. Marketingová komunikace internetového obchodu se zákazníky je nezbytná pro dobré vztahy a tvorbu pozitivního image podniku. V práci je poukázáno na to, že image internetového obchodu je prestižní záležitostí. Obchod jde s dobou a nebrání se začlenit nové komunikační média do svých podnikatelských marketingových aktivit. Přínosem těchto médií je lepší prodej a zisk jako má konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část, které jsou tvořeny pěti kapitolami. Praktická část práce popisuje a analyzuje vlastní výzkum mezi zákazníky internetového obchodu. Cílem práce je na základě výsledků z výzkumu, z dotazníkového šetření, vymezit návrhy, které by dopomohly internetovému obchodu ke zvýšené spokojenosti zákazníků zlepšením svého image. The graduation thesis approaches the issue of influence of social media on customer relations, the perception of the image of the internet business by the customers and the related impact on customer satisfaction. In this internet business, there are many ways to reach customers in this modern age. Therefore, this work also points to this importance of new communication possibilities and trends. Marketing communication of the internet shop with customers is essential for good relationships and the creation of a positive image of the business. The work points out that the image of the internet store is a prestigious issue. The business goes with time and does not prevent the integration of new communication media into its business marketing activities. The benefit of these media is better sales and profit than competition. The thesis is divided into a theoretical and empirical part, consisting of five chapters. The practical part of the thesis describes and analyzes the actual research among the customers of the Internet shop. The aim of the work is, on the basis of research results, from the questionnaire survey, to define proposals that would help the internet business to increase customer satisfaction by improving its image. Diplomová práca približuje problematiku vplyvu sociálnych médií na vzťahy so zákazníkmi, na vnímanie image internetového obchodu zákazníkmi a s tým súvisiaci aj vplyv na spokojnosť zákazníkov. V internetovom podnikaní je v tejto modernej dobe veľa možností ako osloviť zákazníkov. Preto sa aj v tejto práci poukazuje na túto dôležitosť nových komunikačných možností a trendov. Marketingová komunikácia internetového obchodu so zákazníkmi je nevyhnutná pre dobré vzťahy a tvorbu pozitívneho image podniku. V práci je poukázane na to, že image internetového obchodu je prestížnou záležitosťou. Obchod ide s dobou a nebráni sa začleniť nové komunikačné média do svojich podnikateľských marketingových aktivít. Prínosom týchto médií je lepší predaj a zisk ako má konkurencia. Práca je rozdelená na teoretickú a empirickú časť, ktoré sú tvorené piatimi kapitolami. Praktická časť práce popisuje a analyzuje vlastný výskum medzi zákazníkmi internetového obchodu. Cieľom práce je na základe výsledkov z výskumu, z dotaznikového šetrenia, vymedziť návrhy, ktoré by dopomohli internetovému obchodu k zvýšenej spokojnosti zákazníkov zlepšením svojho image. Klíčová slova: image; internetový marketing; marketing; spokojenost; marketing; internet marketing; satisfaction; image Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Spokojnosť zákazníkov s internetovým obchodom

Diplomová práce přibližuje problematiku dopadu sociálních médií na vztahy se zákazníky, na vnímání image internetového obchodu zákazníky a s tím související i vliv na spokojenost zákazníků. V ...

Juščíková, Petra; Tahal, Radek; Vávra, Oldřich
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

Stochastické metódy v riadení portfólia
Kobulnická, Ivana; Radová, Jarmila; Diviš, Martin
2017 - slovenský
Předmětem této diplomové práce je popsat a prakticky aplikovat řešení základních úkolů řízení portfolia - sestavení portfolia, modelovaní jeho vývoje nebo řízení finančních rizik portfolia. Vzhledem k tomu, že vývoj finančních aktiv je náhodný, při řešení těchto úkolů musíme využívat matematický aparát založený na teorii pravděpodobnosti a statistiky. Mezi hlavní pojmy tohoto aparátu patří například Wienerov proces nebo geometrický Brownov pohyb, a tým se zabývá první část práce. Další části práce popisují Markowitzov model nebo metodu VaR. V poslední části práce se nachází aplikace výpočtu VaR metodou Monte Carlo pro akciové portfolo, sestavené na základě reálných dat podle Markowitzova modelu. This master thesis aims to describe and apply in practice solutions of basic tasks in portfolio management- portfolio optimization, portfolio modelling and risk management. As value of financial assets in future is a random variable, it is necessary to use mathematic tools resulting from probability theory and statistics. Basic terms from this area are for example stochastic Wiener process or geometric Brownian motion, which are described in first part of this thesis. Next parts of thesis describe the Markowitz model or method Value at Risk. In the last part of thesis is application of calculation VaR using Monte Carlo simulation for stock portfolio constructed as optimal portfolio according to Markowitz model from real data. Predmetom tejto diplomovej práce je opísať a prakticky aplikovať riešenie základných úloh pri riadení portfólia - zostavenie portfólia, modelovanie jeho budúceho vývoja a riadenie finančných rizík. Keďže vývoj finančných aktív je náhodný, pri riešení týchto úloh musíme využívať matematický aparát založený na teórii pravdepodobnosti a štatistike. Medzi základné pojmy z tohto aparátu patrí napríklad Wienerov proces či geometrický Brownov pohyb, ktorým sa venuje prvá časť práce. Ďalšie časti práce popisujú Markowitzov model či metódu VaR. V poslednej časti práce sa nachádza aplikácia výpočtu VaR pomocou metódy Monte Carlo pre akciové portfólio, zostavené na základe reálnych dát podľa Markowitzovho modelu. Klíčová slova: portfolio; Value at Risk; riziko; Monte Carlo; stochastický proces; Monte Carlo; stochastic process; portfolio; risk; Value at Risk Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Stochastické metódy v riadení portfólia

Předmětem této diplomové práce je popsat a prakticky aplikovat řešení základních úkolů řízení portfolia - sestavení portfolia, modelovaní jeho vývoje nebo řízení finančních rizik portfolia. Vzhledem k ...

Kobulnická, Ivana; Radová, Jarmila; Diviš, Martin
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze