Počet nalezených dokumentů: 43768
Publikováno od do

Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
KOLOUCH, Marek
2024 - český
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven a rozhovor se zástupcem manažera vybraných poboček. Výsledky kvantitativní a kvalitativní analýzy ukázaly, že by Potrefená husa měla klást důraz především na propagaci jedinečné gastronomické zkušenosti a atmosféry restaurací prostřednictvím různých marketingových kanálů, spolu s aktivním využíváním influencer marketingu a online kampaní. Důležitý je také rozvoj online přítomnosti a sledování tržních trendů. Pro pobočku v Liberci je doporučeno, aby se zaměřila na zatraktivnění polední nabídky, na výhodnou polohu v centru města a na optimalizaci obsazenosti během dne. Potrefená husa v Praze by měla klást důraz na zvýšení průměrné útraty na osobu, na podporu turistů a zahraniční klientely, na optimalizaci polední nabídky a na efektivní obsazenost restaurace. V obchodním centru IGY v Českých Budějovicích by měla být propagována výhodná denní nabídka a současně je vhodné dbát také na zvýšení průměrné útraty na osobu a na využití výhodné polohy v obchodním centru. Potrefená husa v Českých Budějovicích na ulici Česká by své hlavní snahy v rámci marketingové komunikace měla směřovat především k propagaci soukromých akcí a zatraktivnění polední menu nabídky. The subject of this bachelor thesis is to find the optimal balance between centrally managed marketing strategies and the individual needs of each outlets within the Potrefená husa franchise network. The research includes an analysis of the current the state of marketing communication across the Potrefená husa franchise network, an investigation into customer food preferences within specific outlets and an interview with a representative of manager of selected branches. The results of the quantitative and qualitative analysis showed that the Potrefená husa should place particular emphasis on promoting a unique dining experience and atmosphere of the restaurants through various marketing channels, along with active use of influencer marketing and online campaigns. It is also important to develop an online presence and monitoring market trends. For the Liberec branch, it is recommended to focus on making the lunch menu more attractive, its convenient location in the city centre and optimising occupancy during the day. Potrefená goose in Prague should focus on increasing average spend per person, to encourage tourists and foreign clientele, to optimise the lunch menu and to efficient restaurant occupancy. The IGY shopping centre in České Budějovice should be promote a favourable daily offer and at the same time it is appropriate to increase the average spending per person and to take advantage of the favourable location in the shopping centre. Potrefená goose in České Budějovice Budějovice on Česká Street should make its main efforts in marketing communication. Klíčová slova: franchise; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; localization; food service establishment; market segmentation; franchise; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; localization; food service establishment; market segmentation Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven

Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci ...

KOLOUCH, Marek
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu
COROLI, Anastasia
2024 - český
Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce je provést analýzu poptávky vybraných specifických skupin zákazníků v cestovním ruchu a na základě této analýzy navrhnout vhodné aktivity a produkty pro tyto skupiny či formy turistického zážitku. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec, který zahrnuje pojmy jako vliv cestovního ruchu, destinační management, segmentace trhu, problém overtourismu, problematika turistických regionů. Praktická část se věnuje analýze současné situaci v destinaci Lipensko, pomocí dotazníkového šetření, který slouží k identifikaci potřeb konkrétních cílových skupin. Poslední část práce obsahuje konkrétní návrhy doporučení pro personalizace destinace různým skupinám turistů v dané turistické oblasti na základě provedené analýzy a získaných poznatků. The bachelor thesis "Lipensko - working with specific target groups in tourism" focuses on the analysis and development of strategies for working with target groups in the tourist area of Lipensko. The aim of the thesis is to conduct an analysis of the demand from selected specific customer groups in tourism and based on this analysis, propose suitable activities and products for these groups or forms of tourist experiences. The thesis is structured into three main parts. The first part focuses on the theoretical framework, which includes concepts such as the impact of tourism, destination management, market segmentation, overtourism issues, and the challenges of tourist regions. The practical part addresses the analysis of the current situation in the Lipensko destination, utilizing a questionnaire survey to identify the needs of specific target groups. The final part of the thesis contains specific recommendations for personalizing the destination for various groups of tourists in the given tourist area based on the analysis conducted and insights gained. Klíčová slova: Lipensko; cílové skupiny; dotazník; potřeby; analýza.; Lipno Region; Target Groups; Questionnaire; Needs; Analysis. Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu

Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce ...

COROLI, Anastasia
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Moderní trendy v logistice kusových zásilek
VAŠÍČEK, Jakub
2024 - český
Pokrok je nezastavitelný a přirozeně se dotýká i oblasti logistiky. Jedním z aktuálních trendů je nakupování přes internet, s čímž je úzce spojeno doručování zboží spotřebitelům. Tato bakalářská práce vymezuje moderní trendy v logistice kusových zásilek, a to především z pohledu e-commerce na tuzemském i zahraničním trhu. V práci je použito dotazníkové šetření jak pro cílové spotřebitele, tak pro provozovatele internetových obchodů. Součástí je i řízený rozhovor s provozovatelem výdejního místa. Díky pochopení problematiky doručování kusových zásilek a získání dat a informací pomocí využití výše zmiňovaných metod bylo na závěr práce možné navrhnout řešení pro logistickou praxi, které by napomohlo eliminovat nedostatky aktuálních trendů v doručování kusových zásilek. Progress is unstoppable and naturally also affects the field of logistics. One of the current trends is online shopping, which is closely linked to the delivery of goods to consumers. This bachelor's thesis defines modern trends in the logistics of unit shipments, primarily in terms of e-commerce on the domestic and foreign markets. The work uses a questionnaire survey both for target consumers and for operators of online stores. It also includes a controlled interview with the operator of the parcelshop. Thanks to the understanding of the issue of parcel delivery and obtaining data and information using the above-mentioned methods, at the end of the work it was possible to propose a solution for logistics practice that would help eliminate the shortcomings of current trends in the delivery of parcels. Klíčová slova: logistika; distribuce; moderní trendy; doručování kusových zásilek; logistics; distribution; modern trends; delivery of unit shipments Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Moderní trendy v logistice kusových zásilek

Pokrok je nezastavitelný a přirozeně se dotýká i oblasti logistiky. Jedním z aktuálních trendů je nakupování přes internet, s čímž je úzce spojeno doručování zboží spotřebitelům. Tato bakalářská práce ...

VAŠÍČEK, Jakub
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Fundamentální analýza vybraného akciového titulu
KOLAŘÍK, Jakub
2024 - český
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat fundamentální analýzu vybraného akciového titulu. Pro tuto práci byla vybrána společnost Kofola Československo a.s. Hlavní částí je výpočet vnitřní hodnoty akcie pomocí vybraných modelů, následné porovnání s tržní cenou akcie k datu 30. 12. 2022 a stanovení investičního doporučení ke koupi nebo prodeji potencionálnímu investorovi. Pro výpočet vnitřní hodnoty bylo zvoleno šest modelů, a to jednostupňový dividendový diskontní model, ziskové modely Sharpovo P/E a model P/S, cashflow model FCFE a historické modely P/S a P/D. Při porovnání s tržní cenou, která byla 244 Kč, pouze modely P/D a FCFE nedoporučovaly akcii ke koupi. Ziskový model P/S nebyl vhodný k vyhodnocení, protože míra růstu tržeb použitá ve vzorci byla vyšší než požadovaná výnosová míra, takže docházelo k zápornému výsledku vnitřní hodnoty akcie. Ostatní modely doporučily akcii ke koupi. Investor má možnost rozhodnout se, podle kterého modelu se bude řídit. Jeho další možností může být průměr vnitřních hodnot relevantních modelů a na základě výsledné hodnoty se dále rozhodovat o koupi nebo prodeji. The main goal of this bachelor thesis is to assess the intrinsic value of a chosen stock by using fundamental analysis For this work the company Kofola Československo, a.s was chosen. The main part of the work is to calculate the intrinsic value with chosen models, then compare it with the market price to date 30. 12. 2022 and make the investment recommendation. Six models were chosen for the thesis: single staged dividend discount model, profit models Sharp's P/E and P/S model, cashflow model FCFE and historical models P/S and P/D. During comparison with the market price, which was 244 Czech crowns, only historical model P/D and FCFE model showed that the stock is overvalued and didn't recommend it for the investor. Profit model P/S wasn't suitable for comparison because the sales growth rate was higher than required rate of return, so it led to negative intrinsic value result. Investor's option is to decide which model is relevant for them to decide whether to buy the stock or not. Another option for him is to make an average of intrinsic values of the relevant models and based on this result decide about buying or selling the stock. Klíčová slova: Fundamentální analýza; vnitřní hodnota; Kofola Československo; akcie; Fundamental analysis; intrinsic value; Kofola Československo; stock Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Fundamentální analýza vybraného akciového titulu

Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat fundamentální analýzu vybraného akciového titulu. Pro tuto práci byla vybrána společnost Kofola Československo a.s. Hlavní částí je výpočet vnitřní hodnoty ...

KOLAŘÍK, Jakub
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce
BLAŽKOVÁ, Natálie
2024 - český
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví osobní železniční a silniční dopravy. Cílem bakalářské práce je na analyzovat současný stav, trendy a zákaznické preference v oblasti poskytování palubního servisu a návazných produktů u vybraného železničního dopravce. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou nejprve specifikovány klíčové pojmy problematiky osobní železniční dopravy. Další kapitola je věnovaná metodice. Zde jsou představeny hlavní cíle práce a formulovány výzkumné otázky. Dále jsou zde zmíněny použité metody při sběru dat, mezi které patří dotazníkové šetření, polostrukturovaný rozhovor a vlastní pozorování. V poslední kapitole je představena samotná společnost RegioJet, a. s., její firemní aktivity a poskytované služby. Poté jsou shrnuty výsledky výzkumných metod a připraveny návrhy na inovace a možnosti rozvoje zkoumané společnosti. The bachelor thesis focuses on the definition of transport services and on-board service of RegioJet, a. s., which focuses mainly on the provision of transport and shipping services in the passenger rail and road transport sector. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current status, trends and customer preferences in the provision of on-board service and related products at a selected railway carrier. The thesis starts with the theoretical part, first the key concepts of the passenger rail transport are specified. The next chapter is devoted to methodology. Here the main objectives of the thesis are presented and the research questions are formulated. Furthermore, the methods used in data collection are mentioned, which include a questionnaire survey, a semi-structured interview and the actual observation. The last chapter introduces RegioJet, a. s. itself, its corporate activities and services provided. Then, the results of the research methods are summarized and suggestions for innovations and development opportunities for the company under study are prepared. Klíčová slova: RegioJet; a. s.; železniční osobní doprava; dopravce; přepravní služby; spokojenost; RegioJet; a. s.; rail passenger transport; carrier; transport services; satisfaction Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce

Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví ...

BLAŽKOVÁ, Natálie
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu
JANDOVÁ, Tereza
2024 - český
Tato práce hodnotí obchodní vyhlídky v dynamické oblasti digitálního obsahu ve studentské online ilustrační firmy Cartoon Yooself. Výzkum pomocí specifické metodologie provádí komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy působící v sektoru digitálního umění. S využitím získaných poznatků SWOT analýzy identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby relevantní pro prostředí digitálního obsahu firmy. Práce představuje obchodní model a zásadní poznatky navržené tak, aby poskytly funkční firemní rámec pro měřený úspěch v konkurenčním prostředí směřujícím do budoucnosti. Poznatky získané z této komplexní analýzy lze dále zkoumat a upravovat tak, aby zajistily úspěch firmy v rozvíjející se oblasti digitálního obsahu. This thesis assesses business prospects in the dynamic realm of digital content within the student-led online illustration company, Cartoon Yooself. Employing a specific methodology, the research conducts a comprehensive analysis of the external and internal environments of the company operating in the digital art sector. Leveraging the insights gained, a SWOT analysis identifies the strengths, weaknesses, opportunities, and threats relevant to the digital content landscape of the company. The thesis presents a business model and crucial insights designed to provide a functional company framework for measured success in a competitive environment moving into the future. The knowledge acquired from this comprehensive analysis can be further scrutinized and adapted to ensure the company's success in the evolving field of digital content. Klíčová slova: digitální obsah; Cartoon Yooself; vnější a vnitřní prostředí; SWOT analýza; obchodní model; digital content; Cartoon Yooself; external and internal environments; SWOT analysis; business model Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu

Tato práce hodnotí obchodní vyhlídky v dynamické oblasti digitálního obsahu ve studentské online ilustrační firmy Cartoon Yooself. Výzkum pomocí specifické metodologie provádí komplexní analýzu ...

JANDOVÁ, Tereza
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky
NEJEDLÁ, Žaneta
2024 - český
Bakalářská práce zahrnuje teoretickou rešerši vycházející z problematiky cestovního ruchu s důrazem na destinaci cestovního ruchu, destinační management a marketing. Praktická část přibližuje Krušnohoří jako cílovou destinaci, její vývoj a současnost, včetně působících destinačních organizací. Následně popisuje podobu a průběh dotazníkového šetření coby zvolenou metodu výzkumu. Vlastní výzkum zkoumá povědomí o Krušnohoří mezi obyvateli České republiky, jak destinaci vnímají a hodnotí v různých aspektech. Vyhodnocením a analýzou těchto výsledků byly získány podklady k přípravě návrhů pro rozvoj destinace a marketingové komunikace, což je hlavním cílem práce. Výsledky šetření budou také poskytnuty Destinační agentuře Krušnohoří k dalšímu potenciálnímu využití. V této práci se návrhy na rozvoj destinace týkají pořádání kulturní akce, nových ubytovacích možností a inovace v pěší turistice. V rámci návrhu marketingové komunikace jsou uvedeny možnosti pro uplatnění reklamy, osobního prodeje, vztahů s veřejností a podpory prodeje. The bachelor thesis includes a theoretical research based on tourism with emphasis on tourism destination, destination management and marketing. The practical part introduces the Ore Mountains as a tourism destination, its development and present, including the operating destination organizations. Then it describes the form and course of the questionnaire survey as the chosen research method. The research itself examines the awareness of the Ore Mountains among the residents of the Czech Republic, how they perceive and evaluate the destination in various aspects. The evaluation and analysis of these results provided the basis for the preparation of proposals for destination development and marketing communication, which is the main aim of the thesis. The results of the survey will also be provided to the Destination Agency Ore Mountains for further potential use. In this thesis, the proposals for destination development concern the organisation of cultural event, new accommodation options and innovation in hiking. Within the marketing communication proposal, possibilities for the application of advertising, personal selling, public relations and sales promotion are presented. Klíčová slova: cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; management a marketing destinace; tourism; tourism destination; destination management and marketing Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky

Bakalářská práce zahrnuje teoretickou rešerši vycházející z problematiky cestovního ruchu s důrazem na destinaci cestovního ruchu, destinační management a marketing. Praktická část přibližuje ...

NEJEDLÁ, Žaneta
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Bezpečnost potravin při dovozu ze třetích zemí
ZUZAŇÁKOVÁ, Olga
2024 - český
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou importu ze třetích zemí se zaměřením na legislativu dovozu do Evropské unie. Práce je rozdělena na dvě částí: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na analýzu legislativy a dalších formalit spojených s dovozem potravin, jako je proces celního řízení a vývoj bezpečnosti potravin v České republice a Evropské unii spolu s příslušným institucionálním a legislativním zázemím. Praktická část obsahuje případovou studii, která je zaměřena na správný postup dovozu potravin sloužící k objasnění celého procesu včetně potřebných dokumentů a analýzy rizik s tím spojených. Závěr práce obsahuje zhodnocení zjištěných skutečností a kritických bodů. This Bachelor thesis deals with an issue of import procedure from third countries, focusing on the legislation of import into the European Union. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part aims to analyse the legislation and other formalities associated with the food imports, as the process of the customs procedure and a development of food safety in the Czech Republic and the European Union with the relevant institutional and legislative background. The practical part contains a case study, which is focused on the correct procedure of importing food, that serves to clarify the whole process, including necessary documents and the analysis of risks associated with it. The conclusion of the thesis contains an evaluation of the findings and its critical points. Klíčová slova: bezpečnost potravin; import; třetí země; celní řízení; food safety; import; third countries; customs procedure Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Bezpečnost potravin při dovozu ze třetích zemí

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou importu ze třetích zemí se zaměřením na legislativu dovozu do Evropské unie. Práce je rozdělena na dvě částí: teoretickou a praktickou. Teoretická část je ...

ZUZAŇÁKOVÁ, Olga
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Tvorba digitálního atlasu místního regionu a jeho využití ve výuce na ZŠ
VEJVAROVÁ, Gabriela
2024 - český
Bakalářská práce se zabývá tvorbou digitálního atlasu a jeho využitím ve výuce na základní škole. Teoretická část práce je zaměřena na význam a funkce atlasu ve výuce a také na jeho slabé a silné stránky. Dále je v práci popsána mapová tvorba s přesahem do geografických informačních systémů (GIS) jako nástroj rozvoje geografických (mapových) a digitálních dovedností. Cílem práce je sestavení digitálního atlasu pro místní region a vytvoření pracovního listu pro žáky a metodické příručky pro učitele. Témata ukázkových map v atlasu byla vybrána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vyučujícími na vybraných školách. The Bachelor's thesis focuses on the creation of a digital atlas and its utilization in primary school education. The theoretical part of the thesis is focused on the significance and functions of an atlas in education, as well as its strengths and weaknesses. Furthermore, the thesis describes map creation with an overlap into geographic information systems (GIS) as a tool for developing geografic (map) and digital skills. The aim of the thesis is to compile a digital atlas for the local region, as well as the creation of worksheet for pupils and quidance manual for teachers. The topics of the sample maps in the atlas were selected through semi structured interviews with teachers from selected schools. Klíčová slova: místní region; geografické informační systémy; koncepce atlasu; digitální kompetence; mapové dovednosti; rozhovor; Local region; geografic information systems; atlas concepts; digital competencies; map skills; interview Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Tvorba digitálního atlasu místního regionu a jeho využití ve výuce na ZŠ

Bakalářská práce se zabývá tvorbou digitálního atlasu a jeho využitím ve výuce na základní škole. Teoretická část práce je zaměřena na význam a funkce atlasu ve výuce a také na jeho slabé a silné ...

VEJVAROVÁ, Gabriela
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

Obilniny ve výuce geografie zemědělství
DOČEKAL, Lukáš
2024 - český
Cílem bakalářské práce je tvorba učebních textů pro výuku geografie (zeměpisu) obilnin, a to pro výuku na vysokých školách, středních školách (vyšších ročnících gymnázií) a základních školách. Nejprve jsou detailně představeny jednotlivé obilniny produkované ve světě - jejich botanické a morfologické charakteristiky, jejich vznik, vývoj a šlechtění, následuje popis využití produktů obilnin, charakteristika přírodních podmínek a agrotechniky obilnin a geografické rozšíření obilnin. Součástí bakalářské práce je také analýza vysokoškolských, středoškolských a základoškolských učebnic obsahujících látku geografie (zeměpisu) zemědělství, které jsou pak využity při tvorbě učebních textů. Součástí bakalářské práce jsou tabulky, mapy a rozsáhlá literatura. The aim of the bachelor thesis is to create teaching texts for teaching the geography of cereals, namely for teaching at universities, upper-secondary schools and elementary schools. First, the individual cereals grown in the world are presented in detail - their botanical and morphological characteristics, their origin, development and breeding, followed by a description of the use of cereal products, the characteristics of natural conditions and agro-techniques of cereals and the geographical distribution of cereals in the world. Part of the bachelor's thesis is also an analysis of university, upper-secondary and elementary school textbooks containing the subject of the geography of agriculture, which are subsequently used in the creation of teaching texts. Tables, maps and extensive literature are part of the bachelor thesis. Klíčová slova: obilniny; geografie zemědělství; učební text; pšenice; kukuřice; rýže; ječmen; cereals; geography of agriculture; textbook; wheat; corn; rice; barley Plné texty jsou dostupné v digitálním repozitáři JČU.
Obilniny ve výuce geografie zemědělství

Cílem bakalářské práce je tvorba učebních textů pro výuku geografie (zeměpisu) obilnin, a to pro výuku na vysokých školách, středních školách (vyšších ročnících gymnázií) a základních školách. Nejprve ...

DOČEKAL, Lukáš
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze