Počet nalezených dokumentů: 7539
Publikováno od do

Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem
Novák, Tomáš; Sasínková, Martina; Kubík, Josef
2011 - český
Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií. Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky. V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány její nedostatky. V závěru bakalářské práce jsou navrženy možné změny pro zlepšení celkového image firmy Autobaterie Novák. Klíčová slova: image; corporate identity; zákazník; analýza image; firemní image; marketingový výzkum; SWOT analýza; customer; image analysis; corporate image; marketing research; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií. Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se ...

Novák, Tomáš; Sasínková, Martina; Kubík, Josef
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR
Mládek, Lukáš; Kozák, Vratislav; Kubík, Josef
2011 - český
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako nový marketingový nástroj pivovarů, na kterém staví svoji komunikaci. Praktická část obsahuje stručnou historii a představení obou zde rozebíraných firem, jejich komunikaci a následná doporučení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. Klíčová slova: marketingová komunikace; pivovarnictví; K Brewery Trade a.s.; Pivovar Svijany; tradiční výroba piva; pivovarský trh; marketing communication; brewing industry; tra-ditional production of beer; brewery market Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro ...

Mládek, Lukáš; Kozák, Vratislav; Kubík, Josef
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Srovnání výživové a technologické hodnoty odrůd Lonicera caerulea
Ulrichová, Michaela; Rop, Otakar; Mlček, Jiří
2011 - český
Tato diplomová práce má za úkol zabývat se netradičním druhem ovoce-zimolezem (Lonicera caerulea). Poskytuje informace o botanické charakteristice a chemickém složení tohoto ovoce. U 9 odrůd byly provedeny chemické analýzy - obsah sušiny, refrakce, celko-vý obsah kyselin a obsah minerálních prvků u jednotlivých odrůd zimolezu. Práce také popisuje účinky a vlivy zimolezu na lidský organismus a možnosti jeho využití a zpracování v potravinářství. Klíčová slova: ovoce; zimolez; odrůda; sušina; refrakce; kyseliny; minerální prvky; potravina; fruit; blue honeysuckle; cultivar; dry matter; soluble solid content; titrable acidity; mineral elements Plné texty nejsou dostupné.
Srovnání výživové a technologické hodnoty odrůd Lonicera caerulea

Tato diplomová práce má za úkol zabývat se netradičním druhem ovoce-zimolezem (Lonicera caerulea). Poskytuje informace o botanické charakteristice a chemickém složení tohoto ovoce. U 9 odrůd byly ...

Ulrichová, Michaela; Rop, Otakar; Mlček, Jiří
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Zefektivnění stávajícího portfolia produktů klienta XY
Dvorský, Ondřej; Polách, Jiří; Král', Miloš
2011 - český
V dnešní době, kdy finanční trhy jsou nabyté nepřeberným množstvím produktů, vzrůstá potřeba se na těchto trzích správně orientovat a rozhodovat. Obyčejný retailový klient nemůže být schopen sledovat všechny události na těchto trzích, a proto hledá pomoc u finančních ústavů, které mu jsou nejbližší. Nemusí to ovšem znamenat, že zde nalezne produkty šité na míru. Vhledem k neznalosti trhu si proto pořídí produkty, které splňují jen částečně jeho potřeby nebo jsou dražší než stejné produkty u jiné instituce. Tato práce se soustřeďuje na konkrétního klienta s konkrétními potřebami a hledá takové produkty, které klientovi opravdu splní to, co od nich očekával. V praktické části se při průzkumu trhu budu snažit nalézt buď produkty nákladově výhodnější než stávající, nebo produkty nákladově srovnatelné ale s lepšími podmínkami. Závěrem bude sestavení nového portfolia produktů klienta s odůvodněním a doporučením. Klíčová slova: retailový klient; důchod; spoření; půjčka; pojištění; retail client; income; saves; loan; insurance Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Zefektivnění stávajícího portfolia produktů klienta XY

V dnešní době, kdy finanční trhy jsou nabyté nepřeberným množstvím produktů, vzrůstá potřeba se na těchto trzích správně orientovat a rozhodovat. Obyčejný retailový klient nemůže být schopen sledovat ...

Dvorský, Ondřej; Polách, Jiří; Král', Miloš
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Investiční atraktivnost města Opavy
Müllerová, Radka; Damborský, Milan; Popelka, Petr
2011 - český
Předmětem této bakalářské práce je vymezení pojmu lokalizačních faktorů podle ekonomů, vy-tvářejících lokalizační teorie v jednotlivých historických obdobích. Tyto faktory byly spatřovány v oblastech dopravy, pracovní síly nebo v aglomeračních efektech. Další částí této práce je zmapo-vání ekonomického potenciálu města Opavy z pohledu atraktivnosti pro případné investory. Jsou zde rozebrány jednotlivé ekonomické aspekty a popsány současné podmínky, které jsou určující pro rozhodnutí o realizaci investice v tomto městě. Klíčová slova: lokalizační faktory; podnikatelské lokality; dopravní infrastruktura; SWOT analýza; localization factor; corporate sector; road-traffic infrastructure; SWOT analysis Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Investiční atraktivnost města Opavy

Předmětem této bakalářské práce je vymezení pojmu lokalizačních faktorů podle ekonomů, vy-tvářejících lokalizační teorie v jednotlivých historických obdobích. Tyto faktory byly spatřovány v oblastech ...

Müllerová, Radka; Damborský, Milan; Popelka, Petr
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.
Suchomelová, Karolína; Kramoliš, Jan; Roubalíková, Jana
2011 - český
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti Elek-tro Kroměříž, s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto poznatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosavadní poznatky v oblasti péče o zákazníky formou literární rešerše. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost Elektro Kroměříž, s.r.o. a provedla analýzu současných způsobů péče o zákazníky a rozeslala dotazníky současným zákazníkům zamě-řené na hodnocení spolupráce s firmou Elektro Kroměříž, s.r.o Na základě takto získaných poznatků jsem identifikovala hlavní faktory, které ovlivňují péči o zákazníky a navrhla vhodné řešení. Klíčová slova: CRM; péče o zákazníky; firemní databáze; zákazník; customer care; company database; customer Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.

Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti Elek-tro Kroměříž, s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto poznatků ...

Suchomelová, Karolína; Kramoliš, Jan; Roubalíková, Jana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Nezaměstnanost ve zlínském regionu
Tichý, Jaroslav; Mikuláštík, Milan; Blahuš, Radek
2011 - český
Bakalářská práce se zabývá problémem nezaměstnanosti ve zlínském regionu. Tato práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, ve které jsou popsány základní teoretické poznatky o nezaměstnanosti. Druhá část je praktická. Tato část je zaměřena na analýzu projektů s podporou Evropského sociálního fondu a výzkum u jejich účastníků. Klíčová slova: nezaměstnanost; míra nezaměstnanosti; přirozená míra nezaměstnanosti; státní politika zaměstnanosti; Evropský sociální fond; trh práce; unemployment; unemployment rate; natural unemployment rate; state labour policy; The European Social Fund; labour market Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Nezaměstnanost ve zlínském regionu

Bakalářská práce se zabývá problémem nezaměstnanosti ve zlínském regionu. Tato práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, ve které jsou popsány základní teoretické poznatky o ...

Tichý, Jaroslav; Mikuláštík, Milan; Blahuš, Radek
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Hodnocení ekonomické efektivnosti investičního záměru společnosti Trhači s.r.o.
Bednařík, Zdeněk; Tučková, Zuzana; Virglerová, Zuzana
2011 - český
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením ekonomické efektivnosti investičního záměru, kterým je pořízení nabíjecího vozu za účelem rozšíření nabídky výrobků a služeb společnosti Trhači s.r.o. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená zejména na klasifikaci investičních projektů, zdrojů financování, finanční a SWOT analýzu, analýzu připravenosti firmy k investicím a zejména pak na metody ? techniky pro hodnocení investic. V praktické části je provedena analýza současné situace firmy z pohledu jejího postavení na trhu. Dále jsou zde prezentovány výsledky finanční analýzy a analýzy připravenosti firmy k investicím. Důležitou součástí je definování předpokládaných výnosů a nákladů realizovaných v rámci této investice, predikce CF a zejména pak pomocí doporučených metod pro hodnocení investic je zkoumána její výhodnost. V závěru jsou poznatky shrnuty a vyhodnoceny a jsou firmě na-vržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: investice; investiční činnost; zdroje financování; rentabilita; efektivnost; investment; investment activities; sources of financing; profitability; efficiency Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Hodnocení ekonomické efektivnosti investičního záměru společnosti Trhači s.r.o.

Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením ekonomické efektivnosti investičního záměru, kterým je pořízení nabíjecího vozu za účelem rozšíření nabídky výrobků a služeb společnosti Trhači s.r.o. V ...

Bednařík, Zdeněk; Tučková, Zuzana; Virglerová, Zuzana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Metodický postup prvních kroků investování na akciovém trhu
Šenkýř, Jan; Kovářík, Michal; Virglerová, Zuzana
2011 - český
Předmětem této bakalářské práce jsou základní postupy investování na trhu cenných papírů za pomoci vybraných analýz tak, aby poskytla návrh prvních kroků každého začínajícího investora. Cílem je poskytnout souhrn informací o tak složité věci, jakou bezpochyby kapi-tálové trhy a konkrétně akcie jsou. Teoretická část práce se zabývá definicí titulů trhu s cennými papíry, obecný popis zvolených analýz a ukazatelů a základními principy ob-chodování. Analytická část je zpracována tak, aby aplikovala poznatky z teoretické části pro tvorbu zajištěného a perspektivního portfolia. Klíčová slova: Diverzifikace; akcie; portfolio; strategie; fundamentální a technická analýza; riziko; výnos; Diversification; share; strategy; fundamental and technical analysis; risk; revenue Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Metodický postup prvních kroků investování na akciovém trhu

Předmětem této bakalářské práce jsou základní postupy investování na trhu cenných papírů za pomoci vybraných analýz tak, aby poskytla návrh prvních kroků každého začínajícího investora. Cílem je ...

Šenkýř, Jan; Kovářík, Michal; Virglerová, Zuzana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

Analýza interní firemní komunikace společnosti ZAHRADA Olomouc s.r.o.
Opravil, Tomáš; Komínková, Miroslava; Rygarová, Dana
2011 - český
Tato bakalářská práce je zaměřená na problematiku interní firemní komunikace. Cílem práce bylo shromáždit teoretické poznatky k tomuto tématu, zjistit aktuální stav vnitrofiremní komunikace ve společnosti ZAHRADA Olomouc s.r.o. a následně poskytnout vedení spo-lečnosti podklady pro zlepšení stávajícího stavu. V teoretické části jsou na základě literárního průzkumu formulovány poznatky na téma mezilidské komunikace, interní fi-remní komunikace a komunikační prostředky. V praktické části bakalářské práce je popsán analyzovaný podnik, jeho historie a následně se práce soustřeďuje na organizační strukturu společnosti, stávající nastavení používaných komunikačních prostředků a názory zaměst-nanců na tuto problematiku, které byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou formulovány nedostatky interní komunikace v analyzovaném podniku a doporu-čení ke zlepšení stávajícího stavu. Klíčová slova: komunikace; verbální a neverbální komunikace; interní firemní komunikace; komunikační kanály; zpětná vazba; Communication; Verbal and Nonverbal Communication; Internal Corporate Communication; Communication Channels; Feedback Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Analýza interní firemní komunikace společnosti ZAHRADA Olomouc s.r.o.

Tato bakalářská práce je zaměřená na problematiku interní firemní komunikace. Cílem práce bylo shromáždit teoretické poznatky k tomuto tématu, zjistit aktuální stav vnitrofiremní komunikace ve ...

Opravil, Tomáš; Komínková, Miroslava; Rygarová, Dana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze