Počet nalezených dokumentů: 197
Publikováno od do

Aircraft-Waste Based Carbon Fibre Composites
Marcaníková, Lucie; Hausnerová, Berenika; Moeginer, Bernhard
2008 - anglický
Tato diplomová práce se zabývá přípravou kompozitů na bázi recyklovaných uhlíkových vláken v termoplastické matrici. Zkoumaná vlákna byla získána pomocí pyrolýzy kompozitů na bázi uhlíkových vláken v epoxidové pryskyřici z leteckého odpadu. Polypropylén a polyamid 6 byly vybrány jako materiály nové termoplastické matrice. Jako modifikátory byly zvoleny PP-g-MA (polypropylene grafted maleic anhydride), SEBS (poly(styrene)-block-poly(ethylene-co-but-1-ene)-block-poly(styrene)) a E-EA-MAH (ethylene-ethyl acrylate-maleic anhydride). Připravené kompozity byly podrobeny zkoumání reologických, elektrických, mechanických a strukturních vlastností. PP modifikovaný PP-g-MA vykazuje nejnižší viscoelastické vlastnosti a vodivost, a naopak nejvyšší rázovou houževnatost a adhezi PP matrice k uhlíkovým vláknům. PA modifikovaný E-EA-MAH vykazuje nejvyšší adhezi k vláknům, zatímco nejvyšší rázová houževnatost je dosažena u PA kompozitu při 10 hm.% plnění uhlíkovými vlákny. Klíčová slova: recyklovaná uhlíková vlákna; polypropylén; polyamid 6; reologické; elektrické; mechanické vlastnosti; morfologie; recycled carbon fibres; polypropylene; polyamide 6; rheological; mechanical; electrical properties; morphology Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Aircraft-Waste Based Carbon Fibre Composites

Tato diplomová práce se zabývá přípravou kompozitů na bázi recyklovaných uhlíkových vláken v termoplastické matrici. Zkoumaná vlákna byla získána pomocí pyrolýzy kompozitů na bázi uhlíkových vláken v ...

Marcaníková, Lucie; Hausnerová, Berenika; Moeginer, Bernhard
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu
Lapuníková, Helena; Juříková, Martina; Kolínková, Libuše
2008 - anglický
Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením na Statutární město Opavu. Za využití teoretických poznatků a sběru dat souvisejících s problematikou se dostává k samotné podstatě, jíž je analýza jed-notlivých článků komunikace oblasti a jejich efektivnost. Důležitým výstupem práce je sestavení analýzy SWOT, která pomáhá dojít k závěrům a zhodnocením předem stanovené hypotézy. Klíčová slova: Klíčová slova: zážitkový marketing; destinace cestovního ruchu; marketingový mix; ko-munikační mix; Corporate Identity; strategický plán; SWOT analýza; Keywords: Experiential; Event Marketing; Target Location in Tourism Trade; Marketing Mix; Communication Mix; Strategic Plan; SWOT Analysis Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu

Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením ...

Lapuníková, Helena; Juříková, Martina; Kolínková, Libuše
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Social networking a jeho využití v marketingu
Kýr, Kamil; Loukili, Amina; Prachař, Štěpán
2008 - anglický
Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností generování velkých zisků. Tento fakt vede vývojáře vytvářet naprosto nové niky, které by byly schopné zaujmout pozornost a interagovat s lidmi. Tato práce nabízí kom-plexní přehled prostředí sociálních sítí, jejich historii, podstatné definice a zasazení do kontex-tu. Dále nastiňuje marketingové strategie, které je nutné využít k provozování úspěšného pod-nikání v rámci sociálních sítí. Na základě teoretických znalostí je pak v teoretické části pre-zentována analýza konkrétní sociální sítě - Facebook. Tato služba se podrobuje rozboru his-torie, uživatelského rozhraní a popisu součástí. Dále je pak zkoumán dosavadní vývoj a růst, účinnost. Práce se také samozřejmě snaží navrhnout možná řešení na zlepšení a předpovědět budoucí vývoj. Klíčová slova: sociální web; socialní sítě; e-marketing; online komunity; Facebook; MySpace; social web; social network sites; social networking; online communities Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Social networking a jeho využití v marketingu

Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností ...

Kýr, Kamil; Loukili, Amina; Prachař, Štěpán
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Analýza motivačního programu "Žijte naplno"
Sedlářová, Hana; Jurášková, Olga; Juříková, Martina
2008 - anglický
Bakalářská práce se zabývá analýzou dealerského motivačního programu Žijte naplno spo-lečnosti T-Mobile Czech Republic. Řeší optimální nastavení motivačního programu jako vhodného a efektivního nástroje podpory prodeje dealerů, který si klade hlavní cíle, budo-vat loajalitu ke značce, a zvyšovat podíl prodaných služeb a produktů T-Mobile. Klíčová slova: analýza; motivační program; podpora prodeje; služby a produkty; prodejce; analysis; motivation program; sales support; services and products; dealer Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Analýza motivačního programu "Žijte naplno"

Bakalářská práce se zabývá analýzou dealerského motivačního programu Žijte naplno spo-lečnosti T-Mobile Czech Republic. Řeší optimální nastavení motivačního programu jako vhodného a efektivního ...

Sedlářová, Hana; Jurášková, Olga; Juříková, Martina
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Project of employee recruitment and integration in Skill, s.r.o.
Koubová, Lenka; Mikuláštík, Milan; Gregar, Aleš
2008 - anglický
Tato diplomová práce se zabývá popisem a analýzou současného stavu výběrového řízení a integrace zaměstnanců ve společnosti Skill, s.r.o. Analýzou byly zjištěny nedostatky jako například: špatná komunikace mezi manažerem a náborovým pracovníkem, neekonomické rozdělení finančních prostředků na náborovou inzerci, nedostatečná spolupráce se středními a vysokými školami, nevyužívání testů manuální zručnosti, nedostatek školení měkkých dovedností a žádný integrační program pro nové zaměstnance. Na základě těchto zjištění jsem navrhla doporučení pro zlepšení současného stavu.V závěru práce jsou uvedeny přínosy a rizika, která mohou vzniknout se zavedením projektu. Klíčová slova: adaptace; integrace; interview; nábor; kandidát; personální oddělení; Skill; s.r.o.; zaměstnanec; adaptation; candidate; employee; human resource department; integration; recruiter; recruiting Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Project of employee recruitment and integration in Skill, s.r.o.

Tato diplomová práce se zabývá popisem a analýzou současného stavu výběrového řízení a integrace zaměstnanců ve společnosti Skill, s.r.o. Analýzou byly zjištěny nedostatky jako například: špatná ...

Koubová, Lenka; Mikuláštík, Milan; Gregar, Aleš
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Project for Increasing Family Assets Through Option Investments
Firich, Jan; Král', Miloš; Hrubošová, Eva
2008 - anglický
Cílem této diplomové práce je naučit se obchodovat s akciovými opcemi a aplikovat získané znalosti v reálném obchodování. Teoretická část poskytuje základní informace o investování, popisuje trhy a jejich nástroje, představuje analýzy akcií a vysvětluje opce. Praktická část popisuje alokaci finančních zdrojů pro obchodování, nastiňuje autorovu investiční strategii, uvádí analýzy vybraných společností, popisuje realizaci vybraných ziskových i ztrátových obchodů, navrhuje, čemu je vhodné se při obchodování vyhnout, předkládá kalkulaci nákladů a zisku a vyhodnocuje dosažené výsledky. Klíčová slova: akcie; akciová opce; obchodování; trh cenných papírů; broker; Stock; Stock Options; Trading; Stock Market; Broker Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Project for Increasing Family Assets Through Option Investments

Cílem této diplomové práce je naučit se obchodovat s akciovými opcemi a aplikovat získané znalosti v reálném obchodování. Teoretická část poskytuje základní informace o investování, popisuje trhy a ...

Firich, Jan; Král', Miloš; Hrubošová, Eva
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling
Hoštácky, Ondrej; Dudleston, Sally; Světlík, Jaroslav
2008 - anglický
Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť hodnotných analýz trhu. Toto predstavuje nielen pre tím Fresh Food and Alcohol divízie Worldpanel, kde som vykonával svoju profesionálnu prax, nové príležitosti v komunikácii s doterajšími klientmi a v prípadnom vyjednávaní nových kontraktov. Klíčová slova: Analýza trhu; Marketingový výskum; on-line výskum; Report; panel zákazníkov; dotazník; Market analysis; Marketing research; on-line surveys; Consumer panels; questionnaire Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling

Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych ...

Hoštácky, Ondrej; Dudleston, Sally; Světlík, Jaroslav
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Vyvoj dorucovani reportu ve firme TNS a analyza trhu syru pro rok 2008. Pripadova studie zamerena na firmu Ilchester Ltd.
Mertová, Andrea; Hogg, Tom; Šedová, Hana
2008 - anglický
Ve své bakalářské práci se po dohodě a konzultaci se zástupci firmy TNS zaměřuji na vý-voj a doručení KPI (Key Perfromance Indicators) reportů, na základě kterých je možné provést odbornou analýzu trhu sýru, jejíž hlavní součástí je aplikace a interpretace získa-ných dat klientům TNS Wordlpanel Fresh Food and Alcohol, kde jsem vykonávala svou profesionální praxi. Ve své práci se zabývám celou škálou vývoje a analýzy dat získaných z trhu sýru. Součástí práce je i konkrétní případová studie, která je zaměřená na význam-ného klienta Ilchester Cheese Ltd. V bakalářské práci jsou použity konkrétní data a názor-né ukázky grafů a obrázků pro lepší orientaci čtenáře v dané problematice. Klíčová slova: marketingové informace a výzkum; předběžný výzkum; deskriptivní výzkum; předvídavý výzkum; proces marketingového výzkumu; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; pokračující panel; vzorkování; marketing information and research; exploratory research; descriptive research; casual and predictive research; market research process; qualitative research; quantitative research; continuous panel; sampling Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Vyvoj dorucovani reportu ve firme TNS a analyza trhu syru pro rok 2008. Pripadova studie zamerena na firmu Ilchester Ltd.

Ve své bakalářské práci se po dohodě a konzultaci se zástupci firmy TNS zaměřuji na vý-voj a doručení KPI (Key Perfromance Indicators) reportů, na základě kterých je možné provést odbornou analýzu ...

Mertová, Andrea; Hogg, Tom; Šedová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Promotional campaign to launch the organisation CVS Inverness
Vybíralová, Miroslava; Smola, Mila; Šedová, Hana
2008 - anglický
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagační aktivity charitativní organizace Council for Voluntary Services Inverness spojené s uvedením organizace na trh a tím zvýšením povědomí o organizaci v komunitě. Klíčová slova: Propagační kampaň; marketingový komunikační mix; reklama; Třetí sektor; charitativní organizace; Promotional campaign; marketing communication mix; advertising; Third Sector; charitable organisation Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Promotional campaign to launch the organisation CVS Inverness

Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagační aktivity charitativní organizace Council for Voluntary Services Inverness spojené s uvedením organizace na trh a tím zvýšením povědomí o organizaci v ...

Vybíralová, Miroslava; Smola, Mila; Šedová, Hana
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace
Kropáčová, Jana; Jurášková, Olga; Podlešák, Petr
2008 - anglický
Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace. Klíčová slova: Vztahový marketing; databáze; zákazník; přímý marketing; podpora prodeje; dotazník; internet; Relationship marketing; database; customer; direkt marketing; sales promotions; questionnaire Plné texty jsou dostupné v knihovně UTB.
Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a ...

Kropáčová, Jana; Jurášková, Olga; Podlešák, Petr
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008

O službě

NUŠL poskytuje centrální přístup k informacím o šedé literatuře vznikající v ČR v oblastech vědy, výzkumu a vzdělávání. Více informací o šedé literatuře a NUŠL najdete na webu služby.

Vaše náměty a připomínky posílejte na email nusl@techlib.cz

Provozovatel

http://www.techlib.cz

Facebook

Zahraniční báze